Hilarisch dit , ka dit is echt wat voor Nick liggen er allemaal lekker bijquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Romeins restaurant?
[ afbeelding ]
Goedemorgen, ja heerlijk he, dit is voor mij de onbetwiste winnaar van deze editie ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg ook de slappe lach van het verhaal van Jill
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
hahahahaha
Jill tegen Julie : 'Kun je me even helpen? Kijk hier eens in'
Julie kijkt in het pannetje met eieren
Jill : 'Ik wou ze even laten schrikken'
Nee joh, teasen is fijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja precies.. kan hij dan toch ook gewoon zeggen
Heerlijk en hilarischquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
Jill is af en toe niet al te snugger, maar Julie kan er ook wat van zeg.
Maar komop, een vrouw van 34 die vraagt of kuikens echt uit een ei komen.quote:
Ja... maar het was ook vooral de kast van Liese plunderen omdat ze allemaal een Nike jurkje aan wouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
Nike weer het e.a. aan kleding en zuks gesponserd?
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar komop, een vrouw van 34 die vraagt of kuikens echt uit een ei komen.
Lijkt er wel op. Het mag in ieder geval vol in beeldquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
Nike weer het e.a. aan kleding en zuks gesponserd?
Lief ? Zo berekenend als de neten, het staat natuurlijk geweldig op de streams dat hij zo ontdaan is door het vertrek van zijn "maatje"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is toch lief? Verder kunnen ze dan alle restjes van de vegan-producten opmaken, zonde om weg te gooien.
Eigenlijk is voor Jill het vertrek van Thomas en daarna Matt een zegen geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
De Jill na het vertrek van Matt is wel weer de leuke Jill
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel heeft dit bedacht ... Nick ligt alleen maar onder een dekentjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief ? Zo berekenend als de neten, het staat natuurlijk geweldig op de streams dat hij zo ontdaan is door het vertrek van zijn "maatje"
En vegan produkten opmaken ? Als er iets is wat de afgelopen tijd is weggegooid dan zijn het wel de vegan produkten en de broccoli enzo. En madam had nooit wat ze wilde, vroeg dagelijks om meer terwijl er nog zat was.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief ? Zo berekenend als de neten, het staat natuurlijk geweldig op de streams dat hij zo ontdaan is door het vertrek van zijn "maatje"
En vegan produkten opmaken ? Als er iets is wat de afgelopen tijd is weggegooid dan zijn het wel de vegan produkten en de broccoli enzo. En madam had nooit wat ze wilde, vroeg dagelijks om meer terwijl er nog zat was. Ook toen ze zat was, vroeg ze om meer.
3 kids verderquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gaat over hoe je kunt weten of een ei is bevrucht is of niet en niet of er wel of niet kuikens uitkomenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kiekeskotquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kippenkot, heerlijk dat Vlaams .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |