mag toch hopen dat dit met een knipoog is bedoeld..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ twitter ]
Heb bijna de neiging om hem een condoleancekaart te sturen.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Er komt denk ik nog iets met (de stemmen van) oud bewoners, net als gisteren.
Klokt jill bleef met elk pijnlijk vertrek probeerden ze vrolijk te blijven en bij Thomas was het net effe andere daar zit misschien meer als vriendschap zoals ze zelf zegdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb nog niet eerder iemand zo zuur zien zijn na een vertrek
Jill was enorm verdrietig toen Thomas ging, maar echt niet zuur
Missy hield ons een lekker worstje voor.. maar wilde niks vertellen over dat worstjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft Mizzy daar iets over laten doorschemeren.
Ze zei dat het niet op de streams te zien zou zijn, maar waarschijnlijk wel vanavond in de tv-uitzending. Ik vermoed dat dat ging over wat de genomineerden gisteren in de gameroom hebben gezien. Ik denk boodschappen van oud-bewoners.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft Mizzy daar iets over laten doorschemeren.
Is haar eigen schuld. Het is een leuk een maatje te hebben maar niet erop meeliften en verder zelf geen mening hebben dan alleen Nick napraten ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Goedemorgen Allemaal.
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen vandaag. Hoop op de verdere val van onze luie God Nick. Al is het enigszins jammer dat Naomi diegene is die nu het slachtoffer hiervan geworden is en niet Nick zelf.
Werd vanmorgen iets op het dak gezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
Mies en Nick zijn op ontdekkingstocht zien wat staan achter de schutting
ze mogen niet kijken van BB
kregen beide een zendercheck.. mochten niet glurenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Werd vanmorgen iets op het dak gezet.
Waren ze nieuwsgierig naar.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:07 schreef Magean het volgende:
Bewoners naar de woonkamer: Testament van Naomi: Hallo ik ben er weer. Ik ga jullie zo hard missen. Het is heel raar om hier te zijn zonder jullie om niet meer bij jullie te zijn. Maar met mij gaat momenteel alles wel heel goed. En ik hoop dat jullie aan me denken met mijn verjaardag en ik wens jullie sowieso heel veel liefde de komende weken nog. Het is nog twee weken geniet van elke dag en geniet van de opdrachten die nog komen. Laat u niet gek maken ook tijdens de opdrachten niet gewoon rustig blijven. Alles komt altijd goed gewoon er voor elkaar zijn. Liese ik neem je zeker niets kwalijk ik ben blij dat we samen zijn gestart helaas kunnen we het niet samen afronden.Ik zal u van de zijlijn volgen. Nick maatje ik vind het heel erg dat ik u heb moeten achterlaten. Ik hoop dat je niet zoveel tranen hebt moeten laten want dat was geen gezicht gisteren, ik hoop u te zien in de finale week ik zal duimen voor u. Ik zie jullie allemaal heel snel en succes de laatste twee weken. Daaaagg
De keuken psycholoog ....pffffquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:01 schreef Tamiro het volgende:
Interessante studie over narcisme als gevolg van onzekerheid.
Gaat wel deels op voor Michel en Lieze. Beide personen met een goed hart!
Narcissism is driven by insecurity, and not a grandiose sense of self, suggests a new study. Narcissists cope with these insecurities by flexing, which makes others like them less in the long run, further aggravating their insecurities, which then leads to a vicious cycle of flexing behaviors.
https://www.reddit.com/r/(...)nsecurity_and_not_a/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |