Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:59 schreef magnaal het volgende:
Weten ze al dat nomineren niet meer gaat?
Volgens berekeningen van Michel kunnen ze de komende weken nog maximaal ongeveer ¤35K verdienen, omdat Matt ¤15K heeft meegenomen.quote:Want Nick is zo kalm..en moeten ze nog 50K verdienen voor de pot? Help weet iemand dat?
Tot ongeveer 8 uur geslapen.quote:Of sliepen we allemaal uit vandaag?
Voor zover ik weet , weten ze dat niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:59 schreef magnaal het volgende:
Weten ze al dat nomineren niet meer gaat? Want Nick is zo kalm..en moeten ze nog 50K verdienen voor de pot? Help weet iemand dat? Of sliepen we allemaal uit vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick is nog steeds beus?
Ik hoop dat de regie toch een beetje streng gaat zijn en ze niet te gemakkelijk geld laat verdienen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet , weten ze dat niet.
Michel beredeneerde gister dat de pot maximaal 85K kan zijn, omdat Matt al met 15K naar huis is.
Ze gingen er vanuit dat ze dus in de komende 2 weken nog zo'n 30K zullen kunnen verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je mist ook letterlijk niks. We kijken naar de tekst "Tijdelijk geen beeld en geluid vanwege spelopbouw"quote:
Ik weet , maar het feit dat ze telkens vastlopen zegt mij dat ik wel iets met mijn pc moet gaan doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Je mist ook letterlijk niks. We kijken naar de tekst "Tijdelijk geen beeld en geluid vanwege spelopbouw"
Precies...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Je mist ook letterlijk niks. We kijken naar de tekst "Tijdelijk geen beeld en geluid vanwege spelopbouw"
Kan misschien ook meer zijn, ze houden geld over nu er geen veganmeuk meer besteld hoeft te worden...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet , weten ze dat niet.
Michel beredeneerde gister dat de pot maximaal 85K kan zijn, omdat Matt al met 15K naar huis is.
Ze gingen er vanuit dat ze dus in de komende 2 weken nog zo'n 30K zullen kunnen verdienen.
De piekpunten van meer dan 5000 posts op 1 dag in de COS zitten trouwens op:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
Funfact: Er was de afgelopen 2 dagen niet meer zoveel gepost in de COS sinds het vertrek van Thomas/de splitsing man-vrouw(26/2)
[ afbeelding ]
Kom maar door. We moeten ons toch vermaken tijdens de SLquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk @:Benny, dat grafiekje, thanks ...
Iemand interesse in data van meest bekeken filmpjes ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Incompetente productie. Ze zouden beter eens over de grens kijken hoe ze programma's moeten maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:23 schreef Benny het volgende:
Ook interessant. Na het vertrek van Jerrel en Thomas daalde het aantal gebruikers op het forum
[ afbeelding ]
De cijfers van vorige week en deze week zijn zoals je ziet niet juist/bekend.
Geconcludeerd kan wel worden dat de weken na de binnenkomst van Jerrel - Matt - Mike de grootste (negatieve) impact hebben gehad op Big Brother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |