Grapperhausquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Jaïr krijgt hem even op z'n neus!![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ir-u-zit-te-grijnzen
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is een typsiche multistep play als je echtt denkt dat dit een ongelukje was, dan ben je wel heel naieef, Rutte gaat weg, Olongren gaat weg, Kaag word premieer, Rutte naar WEF, regering VVD,CDA,GL en misschien nog een kleintje erbiij aan christelijke zijde. Deze play was al bekent voordat de regering viel.
Een kabinet-Kaag zonder D66, dat is knap.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is een typsiche multistep play als je echtt denkt dat dit een ongelukje was, dan ben je wel heel naieef, Rutte gaat weg, Olongren gaat weg, Kaag word premieer, Rutte naar WEF, regering VVD,CDA,GL en misschien nog een kleintje erbiij aan christelijke zijde. Deze play was al bekent voordat de regering viel.
Wat een gast idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Grapperhaus![]()
Gelukkig zien we die niet meer terug. (lijkt me toch???)
Wil je er 100 euro op wedden dat Kaag op zeker moment de komende jaar premier word?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.
Van Ark 1.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.
Waarom zou de VVD dat accepteren?!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel nee, het word Kaag, van Ark is een passant.
Omdat het niet zo rolt, deze machten zijn veel groter de komende jaren. Ik ga het niet allemaal uit typen nu maar geloof me de stukken zijn gezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD dat accepteren?!
Het enige wat ik me kan indenken is dat de VVD opstapt uit het kabinet en er nieuwe verkiezingen volgen waar zij dan als de grootste na de VVD op de winkel mag passen. Maar dat klinkt ook al heel implausibel.
Met deze verkiezingsuitslag en met een regering met VVD erin gaat Kaag nooit minister-president worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het niet zo rolt, deze machten zijn veel groter de komende jaren. Ik ga het niet allemaal uit typen nu maar geloof me de stukken zijn gezet.
Ook met jouw ga ik graag deze weddenschap aan. Rutte gaat weg, Kaag word MP.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:39 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Met deze verkiezingsuitslag en met een regering met VVD erin gaat Kaag nooit minister-president worden.
Prima, doe maar een DM.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook met jouw ga ik graag deze weddenschap aan. Rutte gaat weg, Kaag word MP.
Niet nodig, bij deze beloof ik ook nog 100 euro op de danny teller te doen als dat niet gebeurt, mocht je verliezen dan mag je dat ook naar de danny teller doen. Ik sta voor mijn woord in.quote:
Nee hoor, ik heb liever ¤50 euro. En een DM waarin de afspraak staat zodat we het niet uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet nodig, bij deze beloof ik ook nog 100 euro op de danny teller te doen als dat niet gebeurt, mocht je verliezen dan mag je dat ook naar de danny teller doen. Ik sta voor mijn woord in.
Post het gewoon hier, Kaag binnen 4x365 dagen MP, anders mag je deze post quoten en ik zal de zelfde dag nog 50 euro naar je overmaken, ik zie de quote dan wel verschijnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever ¤50 euro. En een DM waarin de afspraak staat zodat we het niet uit het oog verliezen.
Nu verander je de weddenschap al.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Post het gewoon hier, Kaag binnen 4x365 dagen MP, anders mag je deze post quoten en ik zal de zelfde dag nog 50 euro naar je overmaken, ik zie de quote dan wel verschijnen.
Nee ze moet juist een lintje krijgen voor deze klokkenluideractie dankzij haar kwam het naar buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:20 schreef rutger05 het volgende:
Ollongren ligt zwaar onder vuur, maar is dat terecht?
Een moment van onoplettendheid. Niet op haar qui-vive na de schrik van het bericht dat zij in quarantaine moet. Goed dit anders gemoeten, zorgvuldiger, maar ik vermoed dat dit veel mensen zou kunnen gebeuren.
Ik hoef er niet eens wat voor terug, ik zeg binnen 4 jaar jaar Kaag als MP, lijkt me een redelijk goede deal? Als je dat niet wilt prima.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nu verander je de weddenschap al.
Met deze verkiezingsuitslag (Waarbij VVD veruit de grootste is) en de VVD mee regeerd wordt Kaag MP, dat is de weddenschap. Ik zeg van niet, jij van wel.
Teringtyfus, mooi geweest met die coronamaatregelen, want dit gaat natuurlijk helemaal de dictatoriale kant op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Natuurlijk, het is duidelijk dat ze haar spullen heeft gepakt en zo snel mogelijk naar huis is gegaan. Ondertussen moest ze waarschijnlijk haar partner en andere mensen waarschuwen. Daarnaast wist ze natuurlijk gelijk dat haar vertrek groot nieuws zou worden. Dan komt er plots zoveel op je af en kan je steken laten vallen. Wellicht heeft ze toen ook niet beseft dat het stuk zo gevoelig zou liggen. Als ze wist dat ze een staatsgeheim van de AIVD voor zich had, dan was ze er waarschijnlijk anders mee omgegaan dan ze nu heeft gedaan met dit interne stuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:20 schreef rutger05 het volgende:
Ollongren ligt zwaar onder vuur, maar is dat terecht?
Een moment van onoplettendheid. Niet op haar qui-vive na de schrik van het bericht dat zij in quarantaine moet. Goed dit anders gemoeten, zorgvuldiger, maar ik vermoed dat dit veel mensen zou kunnen gebeuren.
Lessen barmhartigheid krijgen van de dikke blaaskaak die het echt nodig vond om strafbladen te geven aan jongeren die het lef hadden met hun ouders op straat te praten en dat ook bleef verdedigen tot het zijn beurt was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Dit is inderdaad wel interessant. Het kan natuurlijk zijn dat er iets in haar privé leven is waardoor ze de boot afhoudt. Als er niets in haar privé leven is die dit veroorzaakt, dan zit ze misschien in tweestrijd. Als er een makkelijke verklaring was voor het zinnetje over Omtzigt dan hadden we het al gehoord. Er is dus geen makkelijke verklaring en dan krijg je de vraag of het bekend maken van de bron van het zinnetje meer schade levert dan een ontkenning of vage omschrijving.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Montagui het volgende:
#waarisKaag? (Niet dat ik haar mis of zo, maar je raakt zo snel gewend aan die tronie op TV elke dag).
Ongeveer 2 maanden lang dag in dag uit op TV, charme offensief, propaganda, dit en dat, en nu?.......ijzig stilte......krekels.....
Oh wacht......
[ twitter ]
Als fluitje elf maar met de fanfare meelopen,
Is dat wat ze bedoeld met 'het nieuwe leiderschap'? Niks initiatief, niks ballen tonen, gewoon laf zwijgen en dan met de meerderheid meelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |