Zullen dat toch zo knippen dat Nick er beter uitkomt. Was ook met het gesprek met Michel Nicke en Julie voordat ze naar de white room ging.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hopelijk ook dat gesprek buiten.
Nu is Nikse zielig ineens.
Laf om niet dat andere gesprek te laten zien.
Dit inderdaad. Beetje apart welquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:18 schreef D. het volgende:
Laten ze de zielige Nick zien, en niet de valse Nick die Liese 'aanviel'
Dacht dat jij niet kon kijken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Els: "Ik weet het echt niet wie het gaat halen, Jill of Naomi"
Ja, maar dat opeens ingevoegde extra aangezette accentje mag nog wel weg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:22 schreef Susan1973 het volgende:
Gaat steeds beter met jill in de live
Ze wil Britt nadoenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat se uit
niet AMsterdam komt
doen meer mensen . geen idee wat dat is
quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Els: "Ik weet het echt niet wie het gaat halen, Jill of Naomi"
Het koningskoppel moet in stand blijven....quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef lonneberga het volgende:
Ik weet het niet hoor,maar krijg steeds meer het gevoel dat Julie eruit gaat
12 kilo afgevallen door de hottubquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ze smaller geworden in haar gezicht??
quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:24 schreef mario390 het volgende:
els de dome nuss denkt dat
jill nominiert is![]()
Nick Nicks en Nickskenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
Het is weer duidelijk wie de lievertjes van de productie zijn
broodje kaasquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Patrick heeft 2,5 uur mogen rijden, en heeft nog maar 1 zin mogen zeggen.
Gaat weer lekker dit
Hopelijk krijgt ie er wel voor betaald.
Zal wel meer gedaan hebben dan alleen in de live zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Gaat weer lekker dit
gewoon 3x nixquote:
gezellig slapie doen met Elsquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
broodje kaas
benzine geld
eeuwige roem
ta ta wel thuis
En iedereen maar roepen dat het de grote Jill show is..quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef Poezewoes het volgende:
Gladde aal (Nick) wordt weer gespaard, hij huilen Naomi blijft, vinden TV kijkers zielig, jakkes!
de bepalen dat helemal nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
Het is weer duidelijk wie de lievertjes van de productie zijn
Zo wordt het wel gebracht....quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef lonneberga het volgende:
Ik weet het niet hoor,maar krijg steeds meer het gevoel dat Julie eruit gaat
Vind dat ze vooral heel negatief zijn naar LIesequote:
ff prikken eeijquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef Poezewoes het volgende:
Gladde aal (Nick) wordt weer gespaard, hij huilen Naomi blijft, vinden TV kijkers zielig, jakkes!
Sterker nog... Hij komt uit Belgie, een oranje land. Volgens de coronaregels had hij eerst 10 dagen in quarantaine gemoetenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Gaat weer lekker dit
ssssttttquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heb ik een gevoel dat Naomi blijft
Omdat jouw gevoel je al vaker in de steek heeft gelaten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen idee, ik ken dat gevoel nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |