Maar dan worden wij geen 4e lijkt me.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als Vitesse de beker wint en 3e wordt
quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dan worden wij geen 4e lijkt me.
Vitesse inhalen is onze enige hoop. Eigenlijk zijn we dat aan onze stand verplicht, maar het gaat lastig worden.
Nee dat is ook zo natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ,dat zie ik niet zo snel gebeuren maar inderdaad dat is ook nog een optie. Al zie ik Feyenoord dan sowieso geen 4e worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 15:40:39 ]"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:17 schreef Gert het volgende:
De magere jaren houden maar aan bij Feyenoord
(De Volkskrant)Dit mag niet volgens de policy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je zo in incognito lezen, maar staan geen schokkende zaken in. Beetje hetzelfde als dat interview met Rijnmond.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Is dat artikel met Arnesen in het AD de moeite waard?
Edit: dan moet het wel op de site staan natuurlijk.![]()
In dit artikel staan wel alle hoofdpunten: https://www.fr-fans.nl/ni(...)eyenoord-volledig-om
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 15:41:15 ]
Waarom weet ik dit nu pas! Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit mag niet volgens de policy.
[..]
Kun je zo in incognito lezen
In dit artikel staan wel alle hoofdpunten: https://www.fr-fans.nl/ni(...)eyenoord-volledig-om
Kerona wenst Fortuna veel succes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Is die 2e besmetting Kokcu?
Yazici hep ook kerona.
Vanwege een makkelijk gegeven strafschop. KNVBquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
o we staan 7 punten achter Vitesse nu
Tja
@yats met minder partijdige arbitrage was Feyenoord gewoon boven Vitesse geëindigdquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwege een makkelijk gegeven strafschop. KNVB
Hmm dat heeft toch iets minder effect als de afkorting hetzelfde blijft.
Maak jij je nog druk genoeg om een steen door je TV te gooien bij Feyenoord?quote:Op zondag 4 april 2021 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Mestday.
Pallet met stenen. @:fetX @:Caland
Nee.quote:Op zondag 4 april 2021 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maak jij je nog druk genoeg om een steen door je TV te gooien bij Feyenoord?
Sinds een maandje zijn zelfs de laatste Yannick-neigingen bij mij weg helaas
Wordt weer janken.quote:Op zondag 4 april 2021 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Mestday.
Pallet met stenen. @:fetX @:Caland
Echt gęnant vind ik dat. Achter fucking Vitessequote:Op zaterdag 3 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
o we staan 7 punten achter Vitesse nu
Tja
Dat denk ik ook altijd ja. Tot ik ons zie spelen, dan is het weer duidelijk.quote:Op zondag 4 april 2021 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt gęnant vind ik dat. Achter fucking Vitesse![]()
En als ik ze zie spelen denk ik echt: hoe dan?
Als je naar wedstrijden van Feyenoord had gekeken, dan had je die hoe dan wel begrepen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt gęnant vind ik dat. Achter fucking Vitesse![]()
En als ik ze zie spelen denk ik echt: hoe dan?
Mwah, Fer en Geert kunnen ook wel centraal.quote:Op zondag 4 april 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
Die bank
2 keepers, een linksback, twee middenvelders en twee buitenspelers.
Als Botteghin of Spajic al hun spieren scheuren bij een iets te snelle counter van Fortuna hebben we een groot probleem.
Goh...quote:Robert Simons, de nieuwe fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam, handhaaft zijn verzoek om komende donderdag tijdens de gemeenteraadsvergadering de actuele situatie rond het nieuwe Feyenoord-stadion te kunnen bespreken. De griffie had het om voor hem onbegrijpelijke reden afgeraden. Simons zegt dat de behandeling wel dringend is. Hij heeft namelijk uit twee betrouwbare bronnen vernomen dat de grootste investeerder in het nieuwe Feyenoord Stadion – Sequoia Capital, een Amerikaanse private équity partij – deze week is afgehaakt. Het gaat om 70 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |