quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Protocol KNVB/RIVM.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Diemers, Linssen, Ten Hove, Nieuwkoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Diemers, Linssen, Ten Hove, NieuwkoopGaat om (onder andere) basisspelers uit meerdere linies begreep ik zojuist van DickieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
El Bouchataoui is volgens mij de enige Marokkaan dus dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
even afwachten of die samen met wat Argentijnen uit Amsterdam hebben gebarbecuedquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
Denk het nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
De kans op De Beer die een basisplek heeft wordt weer wat groter
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen er ook niet bij ivm blessure enkel.
Mja, ik gok inderdaad ook niet op Bozenik.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?
Nee de voorste linie zal wel Haps - Linssen - Berghuis worden
En dan achterin het dynamische duo Botteghin-Spajic
Tering BBQ's.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden het bijna goed @:scrummie !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |