Het kan verkeren. Begin van het seizoen was er zelfs nog ruimte om behoorlijk te investeren in spelers voor Jong-Feyenoord.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
We grijpen nu ook al naast spelers van Go Ahead slechte zaak.
Scharen in plaats van klauwhamers allen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Mag hier binnenkort wel uitpubliek bij? @:aboutaleb @:halsema
Misschien ligt het niet aan het financiėle plaatje maar ziet de speler bij AZ meer heil in het sportieve plaatje. AZ heeft wel een goede naam als het gaat om talentontwikkelingquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
We grijpen nu ook al naast spelers van Go Ahead slechte zaak.
'Ik ga echt af op mijn gevoel', zegt Beukema. 'Natuurlijk ga je wel het een en ander afwegen, ik heb ook gesproken met Feyenoord. Maar het gevoel bij AZ was heel fijn, het plan dat ze met me hebben sprak me aan en ik heb hier een goede kans op speeltijd. AZ wilde graag doorpakken en dat streelde ook wel mijn ego. Het voelde gewoon meteen heel goed.'quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet aan het financiėle plaatje maar ziet de speler bij AZ meer heil in het sportieve plaatje. AZ heeft wel een goede naam als het gaat om talentontwikkeling
Dat gedoe over dat loonoffer is dus ook wel klaar.quote:Joćo Teixeira heeft het enorm naar zijn zin bij Feyenoord. De middenvelder was de afgelopen maanden niet inzetbaar vanwege een gebroken kuitbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. Ook heeft Teixeira er alle begrip voor dat hij momenteel een deel van zijn salaris in moet leveren.
''We zijn ons ervan bewust wat er zich afspeelt in de wereld, ook buiten Feyenoord'', vertelt de Portugees in gesprek met RTV Rijnmond. ''Wij moeten elkaar helpen. Of het nu Feyenoord is of je buurman. Bekommeren om elkaar, want dit is een wereldwijd probleem. Dat is niet nederig, maar zo ben ik opgevoed door mijn ouders.''
Teixeira hoopt zich nu voor langere tijd in de basis te spelen bij Feyenoord. "Als je speelt, maak je meer onderdeel uit van het team. Je voelt je ook lekkerder met meer zelfvertrouwen'', reageert de middenvelder, die hoopt het seizoen goed af te sluiten. "Dat is belangrijk voor ons als spelers, maar ook voor de club. Een goed seizoen is het pas als je kampioen wordt. Maar als dat er niet in zit, zul je moeten knokken voor andere doelstellingen."
Teixeira wil benadrukken dat iedereen achter het loonoffer staat. "Er schijnt veel over gezegd te zijn, ook al lees ik de Nederlandse kranten niet. Maar ik verzeker je dat er geen enkel probleem is onder de spelers. We staan 100 procent achter de club om hen te helpen. We zijn ons ervan bewust wat er gaande is in de wereld. Ook buiten Feyenoord en Nederland."
Dat is ook wel bijzonder.quote:Feyenoord-watcher Mikos Gouka komt met een opvallende onthulling rondom Arne Slot. De trainer heeft toen hij nog werkzaam was bij AZ zelf contact opgenomen met Feyenoord. Slot wilde niets liever dan aankomend seizoen voor de Rotterdamse club werkzaam zijn.
Gouka praat met journalist Hugo Borst, de auteur van het boek 'De Coolsingel bleef leeg', over de huidige situatie van Feyenoord. ''Het kamp-Slot heeft zelf contact gezocht. Het initiatief lag aan de kant van Slot. Hij wilde zelf naar Feyenoord'', vertelt Gouka in het Algemeen Dagblad. Borst prijst zijn mentaliteit. ''Die durft. Hij had ook op Ajax kunnen wachten.''
''Een interessante trainer'', vervolgt Borst in de krant. ''Maar als ik Feyenoord ongevraagd een advies mag geven: zeg dat ze volgend seizoen ergens tussen plek 6 en 9 finishen. In seizoen twee haalt Slot Europees voetbal en in seizoen drie moet hij proberen mee te doen om de titel. Hou de verwachtingen laag. Ze moeten iets opbouwen. Ze gaan beter scouten. Ze renoveren de jeugdopleiding, want Stanley Brard was ook niet je van het en dan druk ik me nog mild uit. Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen. Tenzij hij gekke dingen doet.''
AZ bleef treuzelen met een contract en vervolgens ging zijn zaakwaarnemer een beetje de markt peilen. Lijkt me weinig bijzonder. Dat Gouka dat dan weer opblaast, tsja.quote:
Oh oke.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ bleef treuzelen met een contract en vervolgens ging zijn zaakwaarnemer een beetje de markt peilen. Lijkt me weinig bijzonder. Dat Gouka dat dan weer opblaast, tsja.
Jammer, zal wel de hele uitzending over vrouwenvoetbal gaan.quote:
Jammer, maar wel een heel mooie stap voor hem. Toch een van de betere B-keepers die we hebben gehadquote:
Misschien een geluk bij een ongeluk qua interlands als het een thuisblijver is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Tering interlands.
Heeft niets met interlands te maken.
Maar toch:
Tering interlands.
Ja eens, het kan Berghuis bijv. moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien een geluk bij een ongeluk qua interlands als het een thuisblijver is.
Maar uiteraard eens.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Protocol KNVB/RIVM.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Diemers, Linssen, Ten Hove, Nieuwkoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Diemers, Linssen, Ten Hove, NieuwkoopGaat om (onder andere) basisspelers uit meerdere linies begreep ik zojuist van DickieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
El Bouchataoui is volgens mij de enige Marokkaan dus dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
even afwachten of die samen met wat Argentijnen uit Amsterdam hebben gebarbecuedquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
Denk het nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
De kans op De Beer die een basisplek heeft wordt weer wat groter
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen er ook niet bij ivm blessure enkel.
Mja, ik gok inderdaad ook niet op Bozenik.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?
Nee de voorste linie zal wel Haps - Linssen - Berghuis worden
En dan achterin het dynamische duo Botteghin-Spajic
Tering BBQ's.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden het bijna goed @:scrummie !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |