Misschien zou die bij MVV ook nog kunnen voetballenquote:
Eerste 25 minuten waren dramatischquote:Op zondag 4 april 2021 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
valt nog wel mee de tien minuten die ik kijk, er gebeurt meer dan ik had verwacht
Ja, dit was wel een inkopper inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2021 09:49 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je naar wedstrijden van Feyenoord had gekeken, dan had je die hoe dan wel begrepen.
Kortom: de ideale Feyenoord spits.quote:Op zondag 4 april 2021 13:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Je zou zeggen die Bozenik kan met dat lichaam als kapstok fungeren. Maar vervolgens springen de ballen van zijn poten, kaatst hij alles naar de tegenstander en afmaken kan hij ook niet.
Been moet lekker zijn vissenkop houden. Spits van 3.5 miljoen die lekker druk kan zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Been heeft daar wel een punt. Wat Bozenik goed doet is druk zetten op de verdediging maar bij Dickieball gebeurt dat totaal niet
Azarkan god, speelt niet bij Nac. En is volgens VI 1.75 meter.quote:Op zondag 4 april 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Berghuis deze zomer vertrekt zijn we zo hard de lul eh.
Met deze opstelling is hij wel de enige met creativiteit inderdaadquote:Op zondag 4 april 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Berghuis deze zomer vertrekt zijn we zo hard de lul eh.
Kan hij ook niet en als hij gaat lopen met de bal is het net een plank met voetjes. Ik denk dat je nog meer aan Bannis hebt momenteel.quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Voor een spits die alleen kan afmaken mist Bozenik toch aardig wat kansen.
Die speelde inderdaad ook erg kut vrijdag, maar scoort toch 2 keer.quote:Op zondag 4 april 2021 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan hij ook niet en als hij gaat lopen met de bal is het net een plank met voetjes. Ik denk dat je nog meer aan Bannis hebt momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |