En je vooral even realiseren dat dat nummer dit jaar 30 jaar oud is.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:56 schreef Aventura het volgende:
Dat je 'Where did you come from, where did you go, where did you come from, Cotton Eye Joe' (of een deuntje van een willekeurige andere virale meme) meezingt en je tienerzoon dan verbaasd zegt: ' Ken je dit nummer dan mam?'
Mijn ogen zijn gelaserd in 2010 voor bijziendheid. En nu ben ik 43 en merk ik dat heel langzaam lettertjes van dichtbij onscherper worden (verziendheid dus). Dat is normaal na ooglasering. Ik weiger een bril tot het niet meer anders gaat, heb als kind al gemerkt hoe hard het gaat als je een bril laat aanmeten.quote:
Overweeg je dan om ze opnieuw te laten laseren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn gelaserd in 2010 voor bijziendheid. En nu ben ik 43 en merk ik dat heel langzaam lettertjes van dichtbij onscherper worden (verziendheid dus). Dat is normaal na ooglasering. Ik weiger een bril tot het niet meer anders gaat, heb als kind al gemerkt hoe hard het gaat als je een bril laat aanmeten.
Volgens mij kan dat niet als men eenmaal een stukje van je hoornvlies afgeschraapt heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Overweeg je dan om ze opnieuw te laten laseren?
Of kan dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |