Wat is dit voor een domme post?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:33 schreef -0- het volgende:
[ afbeelding ]
Over een aantal weken zitten we weer op het vaccinatietempo van eind december als het zo doorgaat.

Oke, dan maken we nog kans. HUP HUGO!quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
7 dagen en de week loopt tot dinsdag dacht ik. (voor de 400k)

We zouden eens kunnen beginnen om ze fatsoenlijk te belonen en en niet af te scheppen met een fooi, 1000 euro, en dan nog lopen pingelen ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over 2-3 maanden pas.. das nog erg lang voor de toch al overbelaste zorg.

Vraag je je weleens af of deze mensen de regels in acht hebben genomen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:30 schreef dick_laurent het volgende:
als ik lees dat er weer tig pipo's bij zijn gekomen in het ziekenhuis denk ik. OKE. Vervelend voor die mensen.

Die lopen nog steeds zwaar over, maar dat komt niet zozeer door Corona. Daar zie je vreemd genoeg juist wat meer rust ontstaan bij mensen, behalve bij mensen die al eenzaam waren. Dat is althans wat mijn eigen psycholoog waarneemt in zijn praktijk en bij collega's; beetje N=1 natuurlijk, maar ik was er ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:32 schreef Za het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het personeel in de GGZ?

We kunnen nog een keer klappen toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zouden eens kunnen beginnen om ze fatsoenlijk te belonen en en niet af te scheppen met een fooi, 1000 euro, en dan nog lopen pingelen ook

Voor de IC's is dat 100% al zo, het is niet dat ik dat verzin.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Yorick
Groei is groei en dus niet een stabilisatie wat jij elke dag blijft beweren. Dus je mag stoppen met die act aangezien je claim pertinent onjuist is. Geen dank.

Ik ken verschillende mensen die op zondag zijn gevaccineerd, dus het is in ieder geval niet alleen maar vijf dagen tijdens kantooruren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:33 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Prikken we vijf of zeven dagen? We zouden deze week er ruim 400.000 doen. Ik weet niet hoe het rekenen bij Hugo op school was, maar dat gaan we niet halen als het maar vijf dagen zijn.

Nee. Ook dat schaar ik onder het kopje "verspilde energie" ...want ik zal het toch nooit weten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Vraag je je weleens af of deze mensen de regels in acht hebben genomen?
Het is ook door mensen als deze dat het hele land in beperkingen blijft, maar woede is er nooit, alle begrip voor de covid patiënt, en voorrang boven iedereen!

Houdt niet iemand dat bij op Twitter?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:33 schreef Anton91 het volgende:
Daar heb je geen last van als je geen plek voor patiënten hebt.

We zitten een beetje tussen Raptorix en Jaap in. Dus voortaan heet hij Jaaptorix.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Yorick
Groei is groei en dus niet een stabilisatie wat jij elke dag blijft beweren. Dus je mag stoppen met die act aangezien je claim pertinent onjuist is. Geen dank.

Netsplitter

Netsplitter

quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:30 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Meh meh meh. Dan gaan we morgen dus 325.000 vaccinaties zetten.

Ik weet van iemand die op zaterdagavond half 10 kon komen dus er wordt wel op ruime tijden geprikt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken verschillende mensen die op zondag zijn gevaccineerd, dus het is in ieder geval niet alleen maar vijf dagen tijdens kantooruren.

Met 1,5mln besmettingen gaat dat al pittig aantikken idd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh je zou toch bijna denken dat je moet gaan nadenken om groepsimmuniteit in je model te verwerken.

Uhm, dat zijn vastgestelde besmettingen he? Van Dissel heeft in Januari al aangegeven dat dit getal eerder rond de 3 miljoen zou liggen, nu is Jaap meestal conservatief, persoonlijk denk ik dat 4 a 5 miljoen op dit moment realistischer is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met 1,5mln besmettingen gaat dat al pittig aantikken idd.

Jij zei ook de ziekenhuizen en dat is gewoon niet waar. De IC's gaan pas als laatste stijgen trouwens. Verder wel eens dat het ergste achter de rug is maar je kan je nog steeds weinig permitteren (zeker in dit priktempo) en een stijging is een stijging.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de IC's is dat 100% al zo, het is niet dat ik dat verzin.

Bloedbank Sanquin gaf 1 week geleden aan dat het procentaantal Nederlanders met antistoffen rond de 15% zou liggen. En dat is dus op onderzoeken, zou wel eens meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uhm, dat zijn vastgestelde besmettingen he? Van Dissel heeft in Januari al aangegeven dat dit getal eerder rond de 3 miljoen zou liggen, nu is Jaap meestal conservatief, persoonlijk denk ik dat 4 a 5 miljoen op dit moment realistischer is.

Welnee, gevacinneerde mensen verspreiden het virus ook nauwelijks dus het gaat sneller dan verwacht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over 2-3 maanden pas.. das nog erg lang voor de toch al overbelaste zorg.

Volgens welk model?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Welnee, gevacinneerde mensen verspreiden het virus ook nauwelijks dus het gaat sneller dan verwacht.

Denk dat drie miljoen best realistisch is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Bloedbank Sanquin gaf 1 week geleden aan dat het procentaantal Nederlanders met antistoffen rond de 15% zou liggen. En dat is dus op onderzoeken, zou wel eens meer kunnen zijn.

Het zou ook minder kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Bloedbank Sanquin gaf 1 week geleden aan dat het procentaantal Nederlanders met antistoffen rond de 15% zou liggen. En dat is dus op onderzoeken, zou wel eens meer kunnen zijn.

quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Welnee, gevacinneerde mensen verspreiden het virus ook nauwelijks dus het gaat sneller dan verwacht.

Volgens mij klopt dit wel aardig uit de cijfers vanuit Israel en de UK. Daar had ik toch al wat stukken over gelezen. Kan ze niet zo snel terug vinden.quote:

Nee ik zeg niet dat ziekenhuizen dalen, ik zeg alleen dat de groei wel meevalt, +50 in ongeveer 2/3 weken tijd, daarnaast kun je niet zomaar stellen dat IC's later gaan stijgen, dat heeft met name te maken omdat men tegenwoordig beter weet te behandelen met medicijnen en maatregelen waardoor men nu minder snel van ziekenhuisbed naar IC gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zei ook de ziekenhuizen en dat is gewoon niet waar. De IC's gaan pas als laatste stijgen trouwens. Verder wel eens dat het ergste achter de rug is maar je kan je nog steeds weinig permitteren (zeker in dit priktempo) en een stijging is een stijging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |