Groeipercentage dus weer naar ~ 20% gestegenquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
7.702 nieuwe positieve testen
249 nieuwe ziekenhuisopnames
34 nieuwe IC-opnames
26 nieuwe overlijdens

IC stabiel, Ziekenhuizen nauwelijks stijging, we spreken dan over de laatste 3 weken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Groeipercentage dus weer naar ~ 20% gestegen

Niet bepaald zeg:quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
IC stabiel, Ziekenhuizen nauwelijks stijging, we spreken dan over de laatste 3 weken.

Het gaat niet zo lekker. Nogal een open deur, ik weet het. Het blijft maar omhoog gaan. Maar hoe zit het met de opnames?quote:

When will the hurting stop.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:18 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Lekker hoor. Er komt geen einde aan.

Ik had gehoopt dat golf 2 meer een Tower of Sauron zou zijn, zeker met het voorjaar voor de deur, maar daar lijkt het toch niet op helaas.quote:

4 maart - 1923 (1384 + 539)quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
IC stabiel, Ziekenhuizen nauwelijks stijging, we spreken dan over de laatste 3 weken.

Je moet naar de IC kijken, ziekenhuis is niet zo heel erg, daarnaast wat ik net zei, als de ligduur het zelfde is, loopt dat straks in zelde tempo er weer uit.quote:

quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:19 schreef Celestien het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker. Nogal een open deur, ik weet het. Het blijft maar omhoog gaan. Maar hoe zit het met de opnames?

Weekgemiddelde: 230quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:19 schreef Celestien het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker. Nogal een open deur, ik weet het. Het blijft maar omhoog gaan. Maar hoe zit het met de opnames?

Ook nog geen memes nodig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nog steeds geen 8K .... valt me mee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |