SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol!quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Mijn re-integratie traject was schijnbaar 2 maanden geleden al voorbij.
Ja ik dacht tot de zomer haha maar ja schijnbaar niet. Ik hoor ook niks van UWV verder.quote:
Maar je wilde toch misschien sowieso wat langer blijven omdat mensen zo blij met je zijn? Wel grappig dat het traject ongemerkt allang afgelopen is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dacht tot de zomer haha maar ja schijnbaar niet. Ik hoor ook niks van UWV verder.
Ja, heb maandag ook een gesprek om te kijken hoe of wat. Ik zit daar eerst nog wel even goed op mijn plek, het gaat hartstikke goed met mij en ik voel me ook heel erg goed.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je wilde toch misschien sowieso wat langer blijven omdat mensen zo blij met je zijn? Wel grappig dat het traject ongemerkt allang afgelopen is.
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)worden-notities.html
Maar weer gewoon 2 witte cis-mannen het werk laten doen nu?
Veel van mijn vrienden van de middelbare school volgen zo'n beetje hetzelfde pas. havo/vwo; daarna hbo/wo en aan de slag. Die kochten ook ongeveer op hetzelfde moment een huis, beginnen op zelfde moment aan kinderen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend en ik zitten nu in het deel van ons leven waar al onze vrienden ons boomers noemen omdat we beiden fulltime werken en een mooi nieuwbouwappartement huren. Ondertussen zijn zij zelf 1-2 jaar jonger of zelfs 6 jaar ouder.
Onze ouders denken wel dat we een ineens vet serieus leven gaan leiden of zo, zeker sinds we in dat appartement zitten. Ze snappen er niets van dat we nog bij een studentenvereniging zitten en nog met studenten omgaan. Maar wij hebben beiden het gevoel dat we mentaal veel beter aansluiten bij studenten dan bij de groep werkenden waar iedereen ons graag in plaatst, dus voor ons is dat dan juist weer heel erg logisch.
Het voelt zo raar dat we zowel bij vrienden als voor familie the odd ones out zijn, enkel en alleen omdat we beiden onze studies gehaald hebben in de tijd die daar voor staat. Naar mijn mening is 24 geen gekke leeftijd voor een fulltime baan, maar toch ken ik weinig mensen van die leeftijd die niet meer studeren.
Kunnen we opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?
Awwyiss, hoard alle potloodjes.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we opnieuw beginnen.
Maar meteen nieuwe verkiezingen doen
Nu wil ik er wel eentje met inscriptiequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, hoard alle potloodjes.
ik ook, Ik zag dat bakje met potloodjes en gooide die zonder na te denken er bijquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn potloodje na het stemmen in een bak gegooid. Achteraf had ik hem wel mee willen nemen
Voor mij was een vader met klein kind op de arm, die kreeg de opmerking dat ze het potloodje mocht houden, toen dacht ik nog ah! Maar toen ik langs die bak liep had ik hem er al ingegooid voor ik er over na had gedachtquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik 'm mee mocht nemen.
Ja precies dit jaquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, Ik zag dat bakje met potloodjes en gooide die zonder na te denk er bij
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staanquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?
Ik hoor alweer mensen die denken dat het weleens opzettelijk geweest kan zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staan
Vooral dat punt "Hitman inhuren voor Omtzigt" was natuurlijk een beetje pijnlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staan
Leuke laarsjes op zich wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |