SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol!quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Mijn re-integratie traject was schijnbaar 2 maanden geleden al voorbij.
Ja ik dacht tot de zomer haha maar ja schijnbaar niet. Ik hoor ook niks van UWV verder.quote:
Maar je wilde toch misschien sowieso wat langer blijven omdat mensen zo blij met je zijn? Wel grappig dat het traject ongemerkt allang afgelopen is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dacht tot de zomer haha maar ja schijnbaar niet. Ik hoor ook niks van UWV verder.
Ja, heb maandag ook een gesprek om te kijken hoe of wat. Ik zit daar eerst nog wel even goed op mijn plek, het gaat hartstikke goed met mij en ik voel me ook heel erg goed.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je wilde toch misschien sowieso wat langer blijven omdat mensen zo blij met je zijn? Wel grappig dat het traject ongemerkt allang afgelopen is.
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)worden-notities.html
Maar weer gewoon 2 witte cis-mannen het werk laten doen nu?
Veel van mijn vrienden van de middelbare school volgen zo'n beetje hetzelfde pas. havo/vwo; daarna hbo/wo en aan de slag. Die kochten ook ongeveer op hetzelfde moment een huis, beginnen op zelfde moment aan kinderen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend en ik zitten nu in het deel van ons leven waar al onze vrienden ons boomers noemen omdat we beiden fulltime werken en een mooi nieuwbouwappartement huren. Ondertussen zijn zij zelf 1-2 jaar jonger of zelfs 6 jaar ouder.
Onze ouders denken wel dat we een ineens vet serieus leven gaan leiden of zo, zeker sinds we in dat appartement zitten. Ze snappen er niets van dat we nog bij een studentenvereniging zitten en nog met studenten omgaan. Maar wij hebben beiden het gevoel dat we mentaal veel beter aansluiten bij studenten dan bij de groep werkenden waar iedereen ons graag in plaatst, dus voor ons is dat dan juist weer heel erg logisch.
Het voelt zo raar dat we zowel bij vrienden als voor familie the odd ones out zijn, enkel en alleen omdat we beiden onze studies gehaald hebben in de tijd die daar voor staat. Naar mijn mening is 24 geen gekke leeftijd voor een fulltime baan, maar toch ken ik weinig mensen van die leeftijd die niet meer studeren.
Kunnen we opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?
Awwyiss, hoard alle potloodjes.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we opnieuw beginnen.
Maar meteen nieuwe verkiezingen doen
Nu wil ik er wel eentje met inscriptiequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, hoard alle potloodjes.
ik ook, Ik zag dat bakje met potloodjes en gooide die zonder na te denken er bijquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn potloodje na het stemmen in een bak gegooid. Achteraf had ik hem wel mee willen nemen
Voor mij was een vader met klein kind op de arm, die kreeg de opmerking dat ze het potloodje mocht houden, toen dacht ik nog ah! Maar toen ik langs die bak liep had ik hem er al ingegooid voor ik er over na had gedachtquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik 'm mee mocht nemen.
Ja precies dit jaquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, Ik zag dat bakje met potloodjes en gooide die zonder na te denk er bij
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staanquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god hebben we een heuse rel te pakken ja?
Ik hoor alweer mensen die denken dat het weleens opzettelijk geweest kan zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staan
Vooral dat punt "Hitman inhuren voor Omtzigt" was natuurlijk een beetje pijnlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet heel slim om zo met papieren over straat te lopen als je weet dat journalisten met digitale cameras van duizenden euros voor je deur staan
Leuke laarsjes op zich wel
En dan blijkt het allemaal gebakken lucht te zijn, er wordt mee gegokt en gespeculeerd en gehandeld, en als het resultaat tegenvalt "Pech gehad mevrouwtje!"quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt voor leeftijdsgenoten misschien als een ver van je bed show, maar je kan maar beter op tijd beginnen. Dit soort secundaire arbeidsvoorwaarden moeten gewoon in orde zijn.
Het excuus is ook weer bijzonder zwak. "Ja de notities kwamen niet uit de gesprekken die we gevoerd hadden, heb gewoon zelf wat bedacht".quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor alweer mensen die denken dat het weleens opzettelijk geweest kan zijn.
De interne campagne van CDA draait ook overuren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooral dat punt "Hitman inhuren voor Omtzigt" was natuurlijk een beetje pijnlijk.
Nu zon in het westen na een grijze ochtend.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar even wandelen. Beter wordt het weer niet meer vandaag ben ik bang.
Hier lekker zonnetje.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar even wandelen. Beter wordt het weer niet meer vandaag ben ik bang.
Hier is het best prima nu.quote:
Ik zou altijd zo rondlopen daar denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ze er niet eens bij na heeft gedacht, ik bedoel je hoort net dat je corona hebt en naar huis moet, kan me voorstellen dat ze alles bij elkaar gegraaid heeft. Niet heel handig verder
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe catalogus van de Sostrene Grene en de website ligt eruit
Iets tussen "rot voor je" en "FWP"?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen
Ja, vast wel, maar daar zit zo veel tussenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets tussen "rot voor je" en "FWP"?
Het is op zich een zooiwinkel, dus "FWP" kan wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar daar zit zo veel tussen
Fucking white people?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets tussen "rot voor je" en "FWP"?
Ik weet dat het een winkel is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is op zich een zooiwinkel, dus "FWP" kan wel.
Yes pleasequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
First world problems.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eindelijk vet lekkere ranja.Hooghoudt zonder alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Daar keek ik ook even van op ja.quote:
ik zie op de site dat ze een hele serie van die siropen hebben. zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar keek ik ook even van op ja.
Maar ja, ze moeten wat met al die dichte kroegen.
nooit in een winkel gezien..quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Dit merk heeft al heel lang limonade.
Misschien meer in het noorden een ding? Ik heb het werkelijk nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Dit merk heeft al heel lang limonade.
Het wegvallen van mijn pensioen was een van de redenen waarom ik ingegaan ben op mijn ontslagaanbod. Had eerst nog een contract van de oude eigenaar (onderwijs cao) en het nieuwe contract vielen zowel het pensioen als de reiskostenvergoeding (70 km enkele reis) weg met als compensatie dan een paar honderd euro meer loon die ik sowieso al had moeten krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het maakt het wel dat je niet 1:1 kunt vergelijken op salaris. Jongeren die slaan dingen als pensioen dan soms nog gemakkelijk over.
Ik ben hier vooral blij dat alle "variabele" componenten uit het salaris gehaald zijn en nu alles meetelt voor vakantiegeld/pensioenopbouw.
Oh dat weet ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien meer in het noorden een ding? Ik heb het werkelijk nog nooit gezien.
Limonadesiroop. Kun je vgs mij prima aanmaken met wodkaquote:
Het was eigenlijk veel warmer en zonniger dan verwacht, plak nu gelijk aan alle kantenquote:
Zonde van de wodka dan wel D:quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Limonadesiroop. Kun je vgs mij prima aanmaken met wodka
Ja siropen voor in cocktailsquote:
Correct. Zou er wel wat water bijdoen ook, anders is het na één glas wel klaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Limonadesiroop. Kun je vgs mij prima aanmaken met wodka
Iedereen hier meteen weer aan alcohol denken. Werkt ook prima met water hoor.quote:
Het ís nou eenmaal hun voornaamste product, zooi met alcohol.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen hier meteen weer aan alcohol denken. Werkt ook prima met water hoor.
Ja tuurlijk werkt het ook met water, maar ze zijn in eerste instantie ontwikkeld voor gebruik in cocktailsquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen hier meteen weer aan alcohol denken. Werkt ook prima met water hoor.
Gelukkig denken ze ook aan de verstandige (hahahahaha) mensen zoals ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ís nou eenmaal hun voornaamste product, zooi met alcohol.
Kunnen we die siropen ook vergisten en destilleren?quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ís nou eenmaal hun voornaamste product, zooi met alcohol.
Hier begon de dag ook grijs en miezerig, maar inmiddels is het lekker zonnig, komt zo ook jouw kant opquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb mijn Ommetje gelopen, de minimum dagelijkse plicht gedaan. De streak dagen boven de 8000 stappen blijft even op 5 staan want vandaag gaat het hem bij lange na niet worden. Het is totaal bewolkt en gewoon guur. Ander keertje weer. 2817 steps nu. Als het er 4000 worden is het veel.
Wie weet. Als het op tijd heel veel beter wordt ga ik het nog wel een keer proberen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begon de dag ook grijs en miezerig, maar inmiddels is het lekker zonnig, komt zo ook jouw kant op
Valt te proberen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we die siropen ook vergisten en destilleren?
Ik ook niet, al vind ik jenever af en toe wel lekker voor 1 glaasje.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt te proberen.
Maar ik heb eigenlijk nooit zoveel van hun spul gedronken, het is dat ik er een tijdje bijna dagelijks langs fietste.
dat heb ik met Jagermeister en dat soort bocht.quote:
Nee tenzij ze daar Amaretto verkopen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam gister voorbij de Ettorama is dat een samenwerking tussen jou en Ama?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoezo? Gooi het in de groep, lucht je hart.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie van die managers die constant iets moeten zeggen omdat ze nu een manager zijn?
Die van mij heeft het echt op mij voorzien
Poep in zijn koffie!quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie van die managers die constant iets moeten zeggen omdat ze nu een manager zijn?
Die van mij heeft het echt op mij voorzien
Ja, we verkopen antiek en wietquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En snacksquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, we verkopen antiek en wiet
Van de Vattenfall 'welkomstbonus', 7-9 werkdagen nodig om een digitale code te versturenquote:Je keuze: Bol.com cadeaucode ¤ 200
Bestelnummer: 1234H03DJ3V4NP4P13R
We streven ernaar om je bestelling binnen 7 tot 9 werkdagen te verzenden.
een winkel die meurt naar wierook en boenwasquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, we verkopen antiek en wiet
en sigarenquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
D
[..]
een winkel die meurt naar wierook en boenwas
Dan maar rechtstreeks in zijn mond.quote:
Ja denk dat die mij niet zo mag. En hij is net manager en k ben het nieuwstequote:Op donderdag 25 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Gooi het in de groep, lucht je hart.
Gooi een bank naar zijn hoofd.quote:
Met beetje geluk ben je er binnenkort weg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat die mij niet zo mag. En hij is net manager en k ben het nieuwste
Maar het zo vermoeiend.
Was je nou al verder aan het kijken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat die mij niet zo mag. En hij is net manager en k ben het nieuwste
Maar het zo vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |