Met een stem aan Omtzigt steun je meteen de partij waar 'ie aan verbonden is. Nee, liever niet (zo dacht ik er voor al die vreemde dingen die nu uitlekken trouwens ook al over).quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Met terugwerkende kracht spijt dat ik mijn stem niet aan Omtzigt gegeven heb vorige week.
Mwah, vind ik niet in dit geval. Omtzigt is inmiddels meer een eenmansfractie dan verbonden aan het CDA.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met een stem aan Omtzigt steun je meteen de partij waar 'ie aan verbonden is. Nee, liever niet.
Omtzigt is echt een topper. Een volksvertegenwoordiger zoals het hoort.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met een stem aan Omtzigt steun je meteen de partij waar 'ie aan verbonden is. Nee, liever niet (zo dacht ik er voor al die vreemde dingen die nu uitlekken trouwens ook al over).
Alleen nauwe contacten (en mensen met klachten) moeten thuis blijven. Waarschijnlijk had ze beide niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom ze niet netjes thuis zat te wachten op de uitslag van de corona test ?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:54 schreef Charlies het volgende:
[..]
Alleen nauwe contacten (en mensen met klachten) moeten thuis blijven. Waarschijnlijk had ze beide niet.
Je kent de regels duidelijk niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:54 schreef Charlies het volgende:
[..]
Alleen nauwe contacten (en mensen met klachten) moeten thuis blijven. Waarschijnlijk had ze beide niet.
Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:54 schreef Charlies het volgende:
[..]
Moet je dat wel weten...quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]Als je het zelf hebt mag je niet eens naar de brievenbus lopen...
Omdat je bij een coronatest op eigen initiatief, zonder klachten en zonder oproep van de GGD, niet thuis hoeft te blijven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom ze niet netjes thuis zat te wachten op de uitslag van de corona test ?
De GGD kent verschillende vormen van contact. Je bent alleen een nauw contact als je langer dan 15 minuten geen 1.5 meter afstand hebt gehouden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat vind ik raar.
Want iedereen is in de buurt geweest van mona keijzer afgelopen vrijdag. Zelfde ruimte, zelfde tafel, zelfde ingang, zelfde alles.
De initiële reactie van jorritsma vertelde vanmorgen ook boekdelen.
Als ik jou was zou ik de regels eens doorlezen of de GGD bellen voor wat uitleg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kent de regels duidelijk niet.
Vind je dat bizar? Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik voor het eerst die foto zag (coronanieuws) ik gelijk dacht he, ze doet haar papieren niet in een tas, dat is apart. Maar ik werd daarna afgeleid door die laarzen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ollongren lekt? Ik vind het eerder bizar dat er blijkbaar mensen zo ver willen inzoomen op een document dat iemand die halsoverkop ergens moet vertrekken vanwege een besmetting toevallig in de hand houdt
Waarom moet er uberhaupt een oplossing zijn? Je kan zoiets niet afdwingen dat komt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:52 schreef Charlies het volgende:
[..]
Je snapt dat ik het ook geen ideale oplossing vind, maar het als de enige oplossing zie? Mede door negatieve generalisatie is de positie van de vrouw oneerlijk geworden, dit moet rechtgezet worden.
Maar als je 1 fout van de formateur generaliseert naar 8 miljoen vrouwen, zal je dat vast niet begrijpen.
Oh oke. Ga ik doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:59 schreef Charlies het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de regels eens doorlezen of de GGD bellen voor wat uitleg.
Omdat het oneerlijk is dat vrouwen een slechtere positie hebben dan mannen, puur omdat ze vrouw zijn. Beschaafde mensen willen geen oneerlijkheid op basis van factoren waar je niets aan kan doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet er uberhaupt een oplossing zijn? Je kan zoiets niet afdwingen dat komt natuurlijk.
Leuk, maak je topic aan over ongelijkheid voor vrouwen en ga daar je discussie voeren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:03 schreef Charlies het volgende:
[..]
Omdat het oneerlijk is dat vrouwen een slechtere positie hebben dan mannen, puur omdat ze vrouw zijn. Beschaafde mensen willen geen oneerlijkheid op basis van factoren waar je niets aan kan doen.
Ja je kan het oplossen door tijd zijn werk te laten doen, maar dat gaat generaties lang duren. Terwijl de oneerlijke verdeling ook niet door de tijd heen is gecreëerd.
En wat is er precies oneerlijk? Maar goed dwing het lekker af krijg je ook mooi bij elke fout de deksel op de neusquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:03 schreef Charlies het volgende:
[..]
Omdat het oneerlijk is dat vrouwen een slechtere positie hebben dan mannen, puur omdat ze vrouw zijn. Beschaafde mensen willen geen oneerlijkheid op basis van factoren waar je niets aan kan doen.
Ja je kan het oplossen door de vrije tijd zijn werk te laten doen, maar dat gaat generaties lang duren. Terwijl de oneerlijke verdeling ook niet door de tijd heen is gecreëerd.
Als er seksistische reacties gedaan worden, moet daarop gereageerd worden. Ik was niet degene die hiermee begon?quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk, maak je topic aan over ongelijkheid voor vrouwen en ga daar je discussie voeren.
Door die constante positieve discriminatie worden wij mannen juist gediscrimineerd!quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
er precies oneerlijk? Maar goed dwing het lekker af krijg je ook mooi bij elke fout de deksel op de neus
Dan zet je een TR en wacht je af of een moderator er iets aan wil doen. De discussie is verder offtopic.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:05 schreef Charlies het volgende:
[..]
Als er seksistische reacties gedaan worden, moet daarop gereageerd worden. Ik was niet degene die hiermee begon?
Lees wat literatuur over het glazen plafond. Vrouwen hebben nog steeds een slechtere positie dan mannen op de arbeidsmarkt. Vooral als het gaat om hoge functies in het bestuur. Dit komt door generaliserende mannen als jij, die de fout van 1 vrouw doortrekt naar alle vrouwen. Met die redenatie kunnen ook mannen geen MP worden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat is er precies oneerlijk? Maar goed dwing het lekker af krijg je ook mooi bij elke fout de deksel op de neus
Vrouwen die doen alsof het hier het midden oosten is
Klopt. Bedank de mannen maar die de positie van de vrouw naar beneden hebben gehaald.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:06 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Door die constante positieve discriminatie worden wij mannen juist gediscrimineerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |