Volgens mij gaat Fractie Nanninga naar 7 zetels als Nicki Pouw-Verweij naar de Tweede Kamer gaat. Haar zetel gaat dan naar GO.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Clubje van Nanninga heeft volgens mij 7 zetels in eerste kamer.
Foutje. D66 heeft er 7. Naninga 8
Dus blijf je dan zitten waar je zit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Fractie Nanninga naar 7 zetels als Nicki Pouw-Verweij naar de Tweede Kamer gaat. Haar zetel gaat dan naar GO.
Uiteraard is dat ter sprake gekomen, Ollongren moet zoiets alleen niet laten uitlekken. Logisch dat Wopke dat dan ontkent.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat Omtzigt een onderwerp is dat tijdens een formatie op tafel komt is meer dan logisch. Komt mede door het gedrag van Wopke zelf. Dus ja het is pijnlijk dit leuk, maar ook beetje hypocriet van het CDA. maar goed, die hebben hypocrisie als een soort van kernwaarde dus niet geheel verrassend
Ollongren had al uit Den Haag getrapt moeten worden nadat bleek dat al haar verhalen en onderzoeken over zogenaamd Russisch nepnieuws zelf nepnieuws waren. Maar toen mevrouw terug kwam van haar "welverdiende" vakantie mocht ze gewoon weer op dezelfde tour verder zonder dat er ook maar één journalist was die kritische vragen durfde te stellen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:40 schreef Viltje het volgende:
Nou, Dit lijkt me wel het einde van Ollongren als informateur. Het waren een paar leuke dagen.
Ollongren: functie elders
Ook had ollogren toch ook een motie van wantrouwen van de eerste kamer. De laatste keer was ergens in 1800 nog wat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ollongren had al uit Den Haag getrapt moeten worden nadat bleek dat al haar verhalen en onderzoeken over zogenaamd Russisch nepnieuws zelf nepnieuws waren. Maar toen mevrouw terug kwam van haar "welverdiende" vakantie mocht ze gewoon weer op dezelfde tour verder zonder dat er ook maar één journalist was die kritische vragen durfde te stellen.
Dat Hoekstra niet goed te vertrouwen is, dag geloof ik wel. Dat hij glashard zou liegen, nee dat zou te ver gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt Flopke dat dat nog niet met hem is besproken.
Maar de eis dat Omtzigt weg moet kan best bij hem zijn neergelegd, en volgens mij willen ze intern bij het CDA ook van Pieter Omtzigt af.
Dat is hoe integer de politiek werkt.
Ze heeft gelekt, omdat ze zo snel mogelijk naar huis moest vanwege een besmetting. Je post kan dus niet waar zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zal wel weer toeval zijn, maar toen Ollongren door de mand viel met het Russisch nieuws was ze opeens ziek, nu is dit gelekt en weer is ze opeens ziek. Neem aan dat alle partijleiders nu in quarantaine moeten, gezien ze de laatste dagen allemaal contact hebben gehad met Ollongren. Indien dat niet gebeurd ga ik er vanuit dat het weer een lulverhaal is uit D66 hoek om Ollongren uit de wind te houden.
Doen ze ook!quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Ollongren en Jorritsma kunnen iets anders gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |