Fred Teeven is ook een bestuurder.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoekstra is een bestuurder, geen Tweede Kamertijger. Die heeft niets te zoeken in de oppositie. CDA gaat dan ook gewoon meeregeren.
En terecht, samen met leijten zijn zij de enigen in 10 jaar tijd die het voor burgers opnemen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:44 schreef Richestorags het volgende:
Positie Omtzigt. Die man wordt onderhand de Jezus van de Nederlandse politiek. Verschil is alleen dat er minimaal 10 Judas Iscariotten rondlopen...
Eens. Al had ze beter moeten weten. Doet me denken aan Bos in 2008 ofzo met de Fortis-ellende?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ollongren lekt? Ik vind het eerder bizar dat er blijkbaar mensen zo ver willen inzoomen op een document dat iemand die halsoverkop ergens moet vertrekken vanwege een besmetting toevallig in de hand houdt
Tsja, ik snap dat wel. Dat krijg je als de transparantie van de overheid tot een nulpunt daalt in onze 'democratie'.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ollongren lekt? Ik vind het eerder bizar dat er blijkbaar mensen zo ver willen inzoomen op een document dat iemand die halsoverkop ergens moet vertrekken vanwege een besmetting toevallig in de hand houdt
Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Voor een bewonderaar van Machiavelli kan Rutte misschien wel als een ware eindbaas gezien worden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist en mensen maar op de VVD stemmen en zeggen dat Rutte een goede premier is
Ik denk dat we alles wat op de foto zichtbaar is wel kunnen uitvinden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:02 schreef XDo het volgende:
Kunnen we die tekst niet verder leesbaar maken samen? Of is dit alles al?
Nee want er staat ergens in een zin dat een ambtenaar dit vindt, en dan wordt alles wit gelaktquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:02 schreef XDo het volgende:
Kunnen we die tekst niet verder leesbaar maken samen? Of is dit alles al?
Je wint er geen populariteitsprijs mee maar het is wel journalistiek. Het is Trump ook overkomen en er zijn vast nog wel wat meer voorbeelden waar niemand over ging mekkeren. In 2012 was het al onderdeel van een verhaallijn in een aflevering van de politieke satire The Thick of It.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Slechte fotografen eigenlijk nog als dit de beste foto is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Je wint er geen populariteitsprijs mee maar het is wel journalistiek. Het is Trump ook overkomen en er zijn vast nog wel wat meer voorbeelden waar niemand over ging mekkeren. In 2012 was het al onderdeel van een verhaallijn in een aflevering van de politieke satire The Thick of It.
Ja de omstandigheden zijn heel kut omdat het te maken had met een coronatest. Maar je zou als journalist ook geen knip voor de neus waard zijn als je dit in je schoot geworpen kreeg en er niks mee deed.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En terecht, samen met leijten zijn zij de enigen in 10 jaar tijd die het voor burgers opnemen.
Het is eerder bedroevend dan om te lachen dat er maar 2 van de 150 parlenentariers het opnemen voor hun kiezers.quote:
In de periode ervoor stond hij nog het hardst te brullen dat we toch vooral heel erg streng fraude moesten aanpakken, dus in zekere zin is hij de pyromaan die de brand blust die hij zelf heeft aangestoken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En terecht, samen met leijten zijn zij de enigen in 10 jaar tijd die het voor burgers opnemen.
Ja, wel even in de pas lopen natuurlijk. Burgers moeten niet het idee krijgen dat ze echt worden vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt fraude moet je ook aanpakken, daar heeft hij volkomen gelijk in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In de periode ervoor stond hij nog het hardst te brullen dat we toch vooral heel erg streng fraude moesten aanpakken, dus in zekere zin is hij de pyromaan die de brand blust die hij zelf heeft aangestoken.
Ach kom op zeg. Er zijn talloze andere parlementariërs geweest die het opnamen voor de burgers. Wellicht op minder spannende dossiers én wat minder in de spotlights, maar hiermee doe je een hoop hardwerkende kamerleden te kort.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is eerder bedroevend dan om te lachen dat er maar 2 van de 150 parlenentariers het opnemen voor hun kiezers.
Journalisten he, bloedhonden zijn er niks bijquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Het één staat toch niet los van het ander? Hij was voorstander van fraude aanpakken, had hij dan ook deze manier voor ogen en hoe de verschillende instanties hierop zouden reageren? Hey, ik ben voor muggenbestrijding, het wordt wel een plaag onderhand. Goed idee, laat ik wat machinegeweren pakken en dan schieten we ze uit de lucht. Eeuuuuhhhh....quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In de periode ervoor stond hij nog het hardst te brullen dat we toch vooral heel erg streng fraude moesten aanpakken, dus in zekere zin is hij de pyromaan die de brand blust die hij zelf heeft aangestoken.
Maar niet op de manier waarop het afgelopen jaren is gebeurd, en toch heeft Omtzigt elke keer weer ingestemd met de wetgeving die daartoe heeft geleidt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt fraude moet je ook aanpakken, daar heeft hij volkomen gelijk in.
Een smerige slangenkuil is het.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
Dat Omtzigt moet worden kaltgestellt past wel geheel in lijn van de Rutte-doctrine.
Exact de reden waarom ik op hem gestemd heb.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:44 schreef Richestorags het volgende:
Positie Omtzigt. Die man wordt onderhand de Jezus van de Nederlandse politiek. Verschil is alleen dat er minimaal 10 Judas Iscariotten rondlopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |