Mocro maffia lost ‘m wel op...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Sfancta het volgende:
https://roddelpraat.nl/sl(...)et-meer-naar-buiten/
Volgens Appa durft de jongen sinds het voorval niet meer naar buiten, omdat hij in zijn eigen buurt gezien wordt als een soort paria. Ook slaapt hij slecht en eet hij niet meer.
Sowieso niks serieus nemen wat die kwal zegt. De allesweter.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef Mondkapje het volgende:
Ik neem aan dat Peter R. de Vries vanavond met een excuus komt. Het is helemaal niet erg om ergens op terug te komen, soms zie je dingen verkeerd.
Of misschien...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Sfancta het volgende:
Kunnen we nu officieel spreken van Bilal van de Ree?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Sfancta het volgende:
Volgens Appa durft de jongen sinds het voorval niet meer naar buiten, omdat hij in zijn eigen buurt gezien wordt als een soort paria. Ook slaapt hij slecht en eet hij niet meer.
quote:Nu Bilal steeds verder uit de kast lijkt te komen als kinderne*ker zal hij binnenkort zomaar achter de tralies kunnen verdwijnen. De kans is dus groot dat Wahib straks in de gemeenschappelijk doucheruimte in de bajes zelf van hand tot hand gaat omdat hij nog “lekker strak” is. Van de ene op de andere dag ben je van een ster een rondje geworden.
Op Geenstijl deze week ook in de comments een filmpje van Bilal die een 15 jarig meisje probeert te playen, weet niet of het waar was, daarom ook niks mee gedaan. Maar beginnen nu wel meer verhalen op te duiken van deze kleuterneuker. Hopelijk zijn carrière voorgoed voorbij, weg met die pedofielen en de bak in met hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hij schijnt ook vrouwen aan te randen
https://www.gids.tv/video(...)haar-heeft-aangerand
Als je op de NOS facebook kijkt dan zie je de "echte" namen van mensen, en dan valt op dat veel mensen uit de cultuur van die gast hem steunen, natuurlijk ligt het weer aan die racistische Nederlanders want dat zijn de grootste pedofielen etc. Achter de users die dit hier roepen hoeft niet perse een links persoon te zitten, genoeg cultuurgenoten die hem steunen hier en zich voordoen als "links" terwijl het gewoon radicale Nederland haters zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:21 schreef damsco het volgende:
Wat vinden onze linkse vrijdenkers van deze actie, over het randje of er toch nog er binnen?
Waarom zouden linkse stemmers dit allemaal prima vinden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:21 schreef damsco het volgende:
Wat vinden onze linkse vrijdenkers van deze actie, over het randje of er toch nog er binnen?
Er was laatst een heel clubje hier wat vond dat we allemaal wel heel bekrompen waren, naakte piemels en kutjes van volwassenen moesten ook maar in een kindershow getoond kunnen worden. Ik verbaas me nergens meer over, alles moet maar kunnen volgens sommige. Dus vandaar de vraag aan hen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zouden linkse stemmers dit allemaal prima vinden?
Mag hopen dat er nog meer naar buiten komt zodat het OM het niet kan laten liggen
Tja, eigen schuld en al dat. Blijkt maar weer dat logisch nadenken bij dit soort types gewoon een stap te ver is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Sfancta het volgende:
Vanuit de Islamitische hoek bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als je op de NOS facebook kijkt dan zie je de "echte" namen van mensen, en dan valt op dat veel mensen uit de cultuur van die gast hem steunen, natuurlijk ligt het weer aan die racistische Nederlanders want dat zijn de grootste pedofielen etc. Achter de users die dit hier roepen hoeft niet perse een links persoon te zitten, genoeg cultuurgenoten die hem steunen hier en zich voordoen als "links" terwijl het gewoon radicale Nederland haters zijn.
Hoe is dit relevant aan dit onderwerp..?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Er was laatst een heel clubje hier wat vond dat we allemaal wel heel bekrompen waren, naakte piemels en kutjes van volwassenen moesten ook maar in een kindershow getoond kunnen worden. Ik verbaas me nergens meer over, alles moet maar kunnen volgens sommige. Dus vandaar de vraag aan hen.
Nee, maar straks spreken ze in de gevangenis wel van Bilal z'n Reet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Sfancta het volgende:
Kunnen we nu officieel spreken van Bilal van de Ree?
Dat zijn gewoon pedofielen, heeft niks met links te makenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Er was laatst een heel clubje hier wat vond dat we allemaal wel heel bekrompen waren, naakte piemels en kutjes van volwassenen moesten ook maar in een kindershow getoond kunnen worden. Ik verbaas me nergens meer over, alles moet maar kunnen volgens sommige. Dus vandaar de vraag aan hen.
Als je dit gedrag vanuit welke richting of cultuur dan ook goedpraat, ben je gewoon niet goed bij je verstand, of heb je het helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als je op de NOS facebook kijkt dan zie je de "echte" namen van mensen, en dan valt op dat veel mensen uit de cultuur van die gast hem steunen, natuurlijk ligt het weer aan die racistische Nederlanders want dat zijn de grootste pedofielen etc. Achter de users die dit hier roepen hoeft niet perse een links persoon te zitten, genoeg cultuurgenoten die hem steunen hier en zich voordoen als "links" terwijl het gewoon radicale Nederland haters zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant aan dit onderwerp..?
Nou islamitisch wil ik het niet noemen, niet iedereen met een exotische naam is moslim. Maar het zijn wel veelal users met mooie exotische namen, users die ik altijd wel zie klagen over het racistische Nederland (ja ook de BLM gasten). Het stikt er weer van de whataboutism's. En hier en daar natuurlijk zo'n linkse muts die zich afvraagt wat het nut is om dit aan de grote klok te hangen omdat het weer voor verdeeldheid zorgt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Vanuit de Islamitische hoek bedoel je?
Nee jij gastquote:
Waaruit blijkt dat hij een pedofiel is? Iemand van 15 willen neuken, hoe verwerpelijk ook, maakt je nog geen pedofiel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Sfancta het volgende:
Achteraf toch gewoon een vieze gore pedo zoals we allemaal dachten. Oprotten met die goorlap uit de media, en overal die kankerbek in beeld.
"Educatief", gewoon een vulgair programma vanuit de vrijdenkende hoek. Je piemel aan kinderen laten zien is oke, maar andersom is het niet oke omdat het strafbaar is. Zodra het uit het strafrecht wordt gehaald vinden dergelijke figuren het ook gewoon direct primaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij gast
Maar ik herken je wel hoor, toen begon je ook al meteen te krijsen dat iedereen die dat normaal vond een pedo was.
Zit wel heel verschil tussen een 12-jarige met geld omkopen om zijn piemel te laten zien op een livestream of een educatief programma. En of je het daar mee eens bent of niet prima. Maar daar kan ik weinig strafbare feiten in zien
Dergelijke figuren? Vertel? Wat voor figuur ben ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:42 schreef damsco het volgende:
[..]
"Educatief", gewoon een vulgair programma vanuit de vrijdenkende hoek. Je piemel aan kinderen laten zien is oke, maar andersom is het niet oke omdat het strafbaar is. Zodra het uit het strafrecht wordt gehaald vinden dergelijke figuren het ook gewoon direct prima
Mjah, heerlijk tribaal gedrag van dergelijke figuren. Lekker alles onder het tapijt vegen van de eigen groep. Wel mooi om te zien hoe ze zich nu in hoeken moeten wurmen om dit nog goed te praten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou islamitisch wil ik het niet noemen, niet iedereen met een exotische naam is moslim. Maar het zijn wel veelal users met mooie exotische namen, users die ik altijd wel zie klagen over het racistische Nederland (ja ook de BLM gasten). Het stikt er weer van de whataboutism's. En hier en daar natuurlijk zo'n linkse muts die zich afvraagt wat het nut is om dit aan de grote klok te hangen omdat het weer voor verdeeldheid zorgt.
Op de FP heb je ook een user Grrrrg, die betrap ik op hetzelfde gedrag (toevallig ook Marokkaan). Die praat moord, pedofilie en verkrachting nog goed zodra het een andere Marokkaan betreft, de haat voor Nederland en haar Nederlandse inwoners is groter dan de haat voor pedofielen, verkrachters en moordenaars als ze van Marokkaanse afkomst zijn. Iets wat ik al heel lang zie op het internet. Maar ja, heb er persoonlijk ook al eens mee te maken gehad dat Marokkanen elkaar blind steunen en dan hun agressie laten botvieren, dat is nu hetzelfde soort volk waardoor een terrorist maandenlang in Molenbeek over straat kon. En daar zijn er heel veel van in dit land.
Onvoorwaardelijke steun vanwege afkomst, de grootste racisten die er waarschijnlijk rondlopen in deze samenleving. En dat is echt geen klein groepje of een minderheid, maar ook daar mag niet over gesproken worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mjah, heerlijk tribaal gedrag van dergelijke figuren. Lekker alles onder het tapijt vegen van de eigen groep. Wel mooi om te zien hoe ze zich nu in hoeken moeten wurmen om dit nog goed te praten.
Weet ik veel beste man, jij reageert op mij en voelt je dus blijkbaar aangesproken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dergelijke figuren? Vertel? Wat voor figuur ben ik?
Ik leg alleen uit dat er een verschil is tussen dat tv programma en Bilal en dat mensen die niet fel tegen dat programma ageren wel gewoon fel tegenstander zijn van dat soort praktijken. Maar jij vindt kennelijk dat als je daar geen schande van spreekt dat je alles verder wel oke zal vinden, nou dat lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Weet ik veel beste man, jij reageert op mij en voelt je dus blijkbaar aangesproken.
Zeker niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat hij een pedofiel is? Iemand van 15 willen neuken, hoe verwerpelijk ook, maakt je nog geen pedofiel.
Er wordt te pas en te onpas met pedofilie gestrooid, maar dat is geenszins bewezen en dan neem je daarmee ben je échte pedofilie aan het ondermijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |