quote:De zedenpolitie onderzoekt een livestream op Instagram van de acteurs Bilal Wahib en Oussama Ahammoud. Daarin overtuigen ze een volger om zijn geslachtsdeel te laten zien. Mogelijk gaat het om een minderjarig kind. Nadat het kind dat deed, lachten ze hem uit. Duizenden mensen keken mee.
De beelden circuleren op sociale media en veroorzaken een storm van ophef en walging. Duizenden kijkers zagen dinsdag op een livestream op Instagram hoe acteur en rapper Wahib, onder meer bekend van Spangas en Mocro Maffia, en Ahammoud, ofwel ‘Muis’ in de Videolandserie, in gesprek waren met hun fans.
“Wolla, als jij je piemel kan laten zien, nu 17 doezoe (duizend euro, red.). Hier, voor jou,” zegt Wahib, die dus een mogelijk minderjarig kind overtuigde om zijn geslachtsdeel te tonen. De volger geeft hier gehoor aan, waarna de twee acteurs hem keihard uitlachen. “Schatje, hij heeft z’n piemel gewoon laten zien,” schatert Wahib vervolgens op het filmpje.
Strafbare feiten
De zedenpolitie is bekend met de zaak, maar wil hangende het onderzoek verder niets delen, ook niet of het een minderjarig kind betreft. Het Openbaar Ministerie kon op basis van dit verhaal nog niet duidelijk maken of er strafbare feiten zijn gepleegd. Het management van de twee acteurs was woensdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.
https://www.parool.nl/ams(...)denpolitie~b700e289/
Die moet ook aangepakt worden. Rol die hele zooi maar op. Als ze hier mee weg komen is het land te klein.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:05 schreef Sfancta het volgende:
Het gaat hem puur en alleen om zijn eigen hachje proberen te redden, wat uiteraard niet gaat lukken. Die kleine jongen boeit hem niet, en die "vriend/collega" van hem noemt een 12jarige jongen zelfs een hoer. Geen haar beter.
In feite nu al, aangezien er al jacht op hem wordt gemaakt. Maar dan helemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ook aangepakt worden. Rol die hele zooi maar op. Als ze hier mee weg komen is het land te klein.
Dat er jacht op hem wordt gemaakt praat ik niet goed, dat zou de wet moeten doen. Aan de andere kant, laat hem maar even lekker zweten. Ik hoop ook dat het slachtoffer aangifte gaat doen en dit ook doorzet. Geef maar een sterk signaal af, dat je niet onschendbaar bent en je niet achter de uitspraak 'het was maar een grapje' kan verschuilen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In feite nu al, aangezien er al jacht op hem wordt gemaakt. Maar dan helemaal.
Waar schaal jij iemand van 12 motiveren om zijn geslachtsdeel te laten zien dan onder? Grappen op het schoolplein? Hij is 22.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef wpor het volgende:
Wat overdreven allemaal weer. Tuurlijk is het een misselijke en misplaatste actie. Tuurlijk moet hij gestraft worden.
Maar mensen die het woord pedofilie in de mond gaan nemen, mijn godAlsof hij even lekker zat te geilen op de piemel van een 12 jarige. Dit was gewoon een veel te ver gaande kutgrap van iemand met een laag IQ.
Pedofilie......
Ergens op Dumpert staan nog wat chats van hem waar hij 15 jarige meisjes probeert te hosselen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef wpor het volgende:
Wat overdreven allemaal weer. Tuurlijk is het een misselijke en misplaatste actie. Tuurlijk moet hij gestraft worden.
Maar mensen die het woord pedofilie in de mond gaan nemen, mijn godAlsof hij even lekker zat te geilen op de piemel van een 12 jarige. Dit was gewoon een veel te ver gaande kutgrap van iemand met een laag IQ.
Pedofilie......
https://www.dumpert.nl/item/8093433_3a8153ccquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ergens op Dumpert staan nog wat chats van hem waar hij 15 jarige meisjes probeert te hosselen.
Maar goed dat ze hem net op tijd uit mocro maffia hebben geschreven.
Dit is een compleet gangbare mislukking van een grap voor iemand van 22 met een laag IQ. Ik gok maar zo dat jij niet met dit soort mensen in aanraking komt? Die denken echt niet na bij de gevolgen van wat ze doen hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waar schaal jij iemand van 12 motiveren om zijn geslachtsdeel te laten zien dan onder? Grappen op het schoolplein? Hij is 22.
Dat daar eens serieus wat aan gedaan wordtquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In feite nu al, aangezien er al jacht op hem wordt gemaakt. Maar dan helemaal.
Of hij heeft al contact met de ouders gezocht en geld aangeboden om geen aangifte te doen natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er jacht op hem wordt gemaakt praat ik niet goed, dat zou de wet moeten doen. Aan de andere kant, laat hem maar even lekker zweten. Ik hoop ook dat het slachtoffer aangifte gaat doen en dit ook doorzet. Geef maar een sterk signaal af, dat je niet onschendbaar bent en je niet achter de uitspraak 'het was maar een grapje' kan verschuilen.
Ik denk dat ze inderdaad stiekem geilen op piemels eigenlijk. Zo komen ze wel over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Dit is een compleet gangbare mislukking van een grap voor iemand van 22 met een laag IQ. Ik gok maar zo dat jij niet met dit soort mensen in aanraking komt? Die denken echt niet na bij de gevolgen van wat ze doen hoor.
Jij denk dat hij een pedofiel is die geilt op de piemel van dat jochie?
Ah ja, omkopenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hij heeft al contact met de ouders gezocht en geld aangeboden om geen aangifte te doen natuurlijk
Altijd achteraf lullen met laag IQ. Zo'n laag IQ om wel geld te bieden aan die 12jarige. Die gevolgen wist hij zeker wel, anders zat hij vanavond ook niet te janken bij Beau. Hij is gewoon af.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Dit is een compleet gangbare mislukking van een grap voor iemand van 22 met een laag IQ. Ik gok maar zo dat jij niet met dit soort mensen in aanraking komt? Die denken echt niet na bij de gevolgen van wat ze doen hoor.
Jij denk dat hij een pedofiel is die geilt op de piemel van dat jochie?
Die ja.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/8093433_3a8153cc
Dat eerste is een aanname van jouw kant en totaal geen bewezen feit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:38 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad stiekem geilen op piemels eigenlijk. Zo komen ze wel over.
Daarnaast proberen ze ook kinderen van 15 te fixen, dus ze lijken sowieso zeer geïnteresseerd te zijn in minderjarigen.
Volgens mij is jouw IQ ook niet al te hoog. Of je ziet ze vliegen, of je houdt er gewoon van dingen te verzinnen? Je komt in ieder geval vrij debiel over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat eerste is een aanname van jouw kant en totaal geen bewezen feit.
Kinderen van 15 proberen te fixen maakt je zelfs nog geen pedofiel. Ik raad je aan eerst eens de definitie van pedofilie op te zoeken voordat je iemand daarmee besmeurd.
Dat is letterlijk wat ik zeg.quote:Dat eerste is een aanname van jouw kant en totaal geen bewezen feit.
Dit is nu precies wat ik niet heb beweert.quote:Kinderen van 15 proberen te fixen maakt je zelfs nog geen pedofiel. Ik raad je aan eerst eens de definitie van pedofilie op te zoeken voordat je iemand daarmee besmeurd.
Ik snap helemaal niks van het eerste gedeelte van je post.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:40 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Altijd achteraf lullen met laag IQ. Zo'n laag IQ om wel geld te bieden aan die 12jarige. Die gevolgen wist hij zeker wel, anders zat hij vanavond ook niet te janken bij Beau. Hij is gewoon af.
Waarom zou je het opnemen voor zo iemand en compassie hebben?
Hij schold mensen uit wegens zijn bekendheid, circuleren ook filmpjes van, en bovenstaande, minderjarige meiden mee proberen af te spreken. Het zit blijkbaar in hem.
Mijn vraag was of je denkt dat hij pedofiel is. Is je antwoord nou ja of nee?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:38 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad stiekem geilen op piemels eigenlijk. Zo komen ze wel over.
Daarnaast proberen ze ook kinderen van 15 te fixen, dus ze lijken sowieso zeer geïnteresseerd te zijn in minderjarigen.
huilenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:40 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Altijd achteraf lullen met laag IQ. Zo'n laag IQ om wel geld te bieden aan die 12jarige. Die gevolgen wist hij zeker wel, anders zat hij vanavond ook niet te janken bij Beau. Hij is gewoon af.
Waarom zou je het opnemen voor zo iemand en compassie hebben?
Hij schold mensen uit wegens zijn bekendheid, circuleren ook filmpjes van, en bovenstaande, minderjarige meiden mee proberen af te spreken. Het zit blijkbaar in hem.
Geen van beiden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:08 schreef wpor het volgende:
[..]
Mijn vraag was of je denkt dat hij pedofiel is. Is je antwoord nou ja of nee?
Ik vind het simpelweg erg ongepast om iemand voor een pedofiel uit te maken alleen omdat je onderbuikje dat zegt. Blijkbaar hebben wij andere normen en waarden, dat kan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:04 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw IQ ook niet al te hoog. Of je ziet ze vliegen, of je houdt er gewoon van dingen te verzinnen? Je komt in ieder geval vrij debiel over.
Waarom? Omdat het bovenstaande slaat als een tang op een varken. Waarom?
[..]
Dat is letterlijk wat ik zeg.
[..]
Dit is nu precies wat ik niet heb beweert.
Jij behoort volgens mij tot dat kleine groepje mensen die in gezelschap het beste tot hun recht komen, als ze daadwerkelijk geen woord uitspreken. Afgaande op het bovenstaande: letterlijk elke zin slaat de plank mis en trekt de discussiewaarde verder naar beneden. En het dan nog zo denken in te kleuren dat je een sterk punt maakt ook!Godnondeju hee.
Als jouw niveau van discussiëren van mij vraagt om zo laag te gaan tot het punt dat je alleen nog maar in de modder kan gaan rollen, dan heb ik liever dat je mij niet meer quote.
Dankjewel.
In tegenstelling tot iedereen die hem direct bestempeld als een pedofiel is dat een prima uitgangspunt. Ik denk echter dat het gewoon een misplaatste grap is zonder na te denken over de impact en de gevolgen, aangezien ik mensen van deze leeftijd en dit niveau ken die ik exact hetzelfde zou zien doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Er is niet genoeg info om die conclusie te trekken, maar gezien hun voorkeur voor piemels van/en minderjarigen in het algemeen valt het ook niet uit te sluiten denk ik.
Ik ga het nogmaals herhalen:quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind het simpelweg erg ongepast om iemand voor een pedofiel uit te maken alleen omdat je onderbuikje dat zegt. Blijkbaar hebben wij andere normen en waarden, dat kan.
Ik hoop het ook. Ik kan me er alleen zo weinig bij voorstellen dat ik geneigd ben te denken dat er dan wel meer achter moet zitten dan dat. Anders kom je hier toch niet op?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:14 schreef wpor het volgende:
[..]
In tegenstelling tot iedereen die hem direct bestempeld als een pedofiel is dat een prima uitgangspunt. Ik denk echter dat het gewoon een misplaatste grap is zonder na te denken over de impact en de gevolgen, aangezien ik mensen van deze leeftijd en dit niveau ken die ik exact hetzelfde zou zien doen.
Hopelijk zien ze er vanaf om hem een podium te geven, maar ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:27 schreef Sfancta het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23boycotbeau&src=typed_query
Uit de kast komen zou zeker een mooie statement zijn in hun geval, met hun achtergrondquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik ga het nogmaals herhalen:
Ik heb dat nergens gezegd.
Ik ga het nu ook even uitspellen:
I K
H E B
D A T
N E R G E N S
G E Z E G D
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben.
[..]
Ik hoop het ook. Ik kan me er alleen zo weinig bij voorstellen dat ik geneigd ben te denken dat er dan wel meer achter moet zitten dan dat. Anders kom je hier toch niet op?
Of misschien juist wel niet inderdaad, want anders had je dit tegengehouden om te doen zou je zeggen. Ik mag hopen dat dit in ieder geval verder wordt onderzocht.
Het zou ze ook sieren als ze uit te kast zouden komen, mocht dat spelen. Ze komen op mij in ieder geval erg gay over. Helemaal prima voor hun verder, maar maak dan ook een statement.
Het kost mij teveel moeite, maar ik zie meer mensen dit standpunt innemen, dus het zal dan wel aannemelijk zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Uit de kast komen zou zeker een mooie statement zijn in hun geval, met him achtergrond
Maar bij dit soort grappen, met jongens onder elkaar, is het voor dat soort types denk ik gewoon niet altijd direct goed in te schatten dat het erg ongepast is en dat het veel impact kan hebben.
Had dat jochie van 12 een meisje geweest, dan hadden ze waarschijnlijk veel sneller aangevoeld dat het ongepast is, en hadden ze de vraag dus niet gesteld.
Zo kan ik me dit enigszins inbeelden in ieder geval.
De wereld zou beter zijn wanneer het iedereen teveel moeite zou kosten :pquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Het kost mij teveel moeite, maar ik zie meer mensen dit standpunt innemen, dus het zal dan wel aannemelijk zijn.
Het is uiterst hypocriet van RTL om gisteren de uitzending van Rooijakkers over de vloer niet uit te zenden om vervolgens een dag later die gast bij Beau te laten aanschuiven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze er vanaf om hem een podium te geven, maar ik verwacht het niet.
Achter een meisje van 15 aan zitten. En dat internettaalje ook...quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:45 schreef Stoorzendert het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/8093433_3a8153cc
Die ja.
Nou, hij ziet zichzelf nu natuurlijk als slachtoffer. Want hij doet het af als een grapje, heeft spijt, en dat was het. Terwijl het echte slachtoffer dit altijd met zich mee zal dragen. Die zou eigenlijk, middels een woordvoerder, aan tafel moeten met die Bilal. Maar dat durven ze niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is uiterst hypocriet van RTL om gisteren de uitzending van Rooijakkers over de vloer niet uit te zenden om vervolgens een dag later die gast bij Beau te laten aanschuiven.
Begrijp ook niet zo goed dat die Bilal zelf niet denkt dat dit nu geen handige actie is.
Bilal zal op zielige toon vertellen hoe dom hij bezig was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, hij ziet zichzelf nu natuurlijk als slachtoffer. Want hij doet het af als een grapje, heeft spijt, en dat was het. Terwijl het echte slachtoffer dit altijd met zich mee zal dragen. Die zou eigenlijk, middels een woordvoerder, aan tafel moeten met die Bilal. Maar dat durven ze niet.
Ach welnee, mallerd! Dat bestaat helemaal niet in die landen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:08 schreef wpor het volgende:
[..]
Mijn vraag was of je denkt dat hij pedofiel is. Is je antwoord nou ja of nee?
Lol, true thatquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:37 schreef wpor het volgende:
[..]
De wereld zou beter zijn wanneer het iedereen teveel moeite zou kosten :p
Ja, en hij is ook zo aangeslagen omdat hij alles ziet instortenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, hij ziet zichzelf nu natuurlijk als slachtoffer. Want hij doet het af als een grapje, heeft spijt, en dat was het.
Klopt. ik hoop dat die jongen middels goede begeleiding dit een plekje kan geven.quote:Terwijl het echte slachtoffer dit altijd met zich mee zal dragen. Die zou eigenlijk, middels een woordvoerder, aan tafel moeten met die Bilal. Maar dat durven ze niet.
Weet niet zo wat ik van je reacties moet vinden. Deze manier van goed praten klinkt een beetje eng. Zelfs als jongens onder elkaar is dit gewoon fout en zeer vernederend. Zo te zien had hij ook geen moeite om met minder jarige meisjes.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Uit de kast komen zou zeker een mooie statement zijn in hun geval, met hun achtergrond
Maar bij dit soort grappen, met jongens onder elkaar, is het voor dat soort types denk ik gewoon niet altijd direct goed in te schatten dat het erg ongepast is en dat het veel impact kan hebben.
Had dat jochie van 12 een meisje geweest, dan hadden ze waarschijnlijk veel sneller aangevoeld dat het ongepast is, en hadden ze de vraag dus niet gesteld.
Ja idd. Vuil spelletje.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bilal zal op zielige toon vertellen hoe dom hij bezig was.
Die kerel wil gewoon zijn straatje schoonvegen en zijn carrière redden...
In die landen trouwen ze zo jong omdat er na acht jaar toch geen verdere ontwikkeling in zit. Wat ons shockeert is dus eigenlijk maatschappelijk zeer veranwoord.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:06 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Zo te zien had hij ook geen moeite om met minder jarige meisjes.
Jezus, misselijkmakend dit soort teksten en ik vraag me af of dit nog legaal is. Jullie partij is destijds ook illegaal verklaard toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Uit de kast komen zou zeker een mooie statement zijn in hun geval, met hun achtergrond
Als hij zo dom is dat interview echt te doen vanavond, zal hij nog veel meer kwaad bloed zetten bij vele mensen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bilal zal op zielige toon vertellen hoe dom hij bezig was.
Die kerel wil gewoon zijn straatje schoonvegen en zijn carrière redden...
Tjah, maar we zijn niet in die landen en hier is het een beetje verboden. Als ze pedotje willen spelen, gaan za maar naar de landen waar het wel mag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
In die landen trouwen ze zo jong omdat er na acht jaar toch geen verdere ontwikkeling in zit. Wat ons shockeert is dus eigenlijk maatschappelijk zeer veranwoord.
Als ik de tendens zie bij de media rond dit onderwerp waar ze graag al te graag misplaatst grapje gebruiken.... Denk ik eerder dat het een sorry word met een aai erover en dat we verder gaan waar hij was gebleven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:12 schreef Sfancta het volgende:
Maar die gozer is dus al publiekelijk veroordeeld, dus wat zal het worden in dit land? 12 of 20 uur koffie inschenken in het verzorgingstehuis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |