De vriendin van mijn beste vriendin, zij zijn beide biseksueel... en hebben al ik weet niet hoelang een relatie (jaar of 3).. ik heb dus een hele goede vriendschap met laten we haar A noemen... en B (haar vriendin) ken ik eigenlijk niet heel goed.. we gaan weleens stappen of naar de film met z'n drieen (of met nog andere erbij) maar that's it...
Maar nu was B lekker in haar eentje aan het stappen (net als ik) en van het een kwam het ander.. En het stomme is dat tijdens het zoenen.. ik gewoon wist dat ik het niet moest doen... maarja.. het zoenen was wel erg leuk, lekker, mooi, sensueel en heeerlijk... net als zij zeg maar ...
Ai ai ai en nu...
B gaat denk ik niets zeggen tegen A.... Met A heb ik een onwijs goede band. maar gooi ik dat te grabbel als ik het zeg... (EDIT: want A is echt niet gediend van buitenechtelijke relaties..)
en wat als B het toch zegt... had ik dan niet gewoon eerlijk moeten zijn...
best wel moeilijk.. het zoenen was heerlijk... echt al deze moeite waard.. .maarja A wil ik natuurlijk niet kwijt... want zij betekent Meer dan B (voor mij dan)....
What should I do??
P.S.
alleen serieuze reacties.. kleuters horen nog niet te kunnen lezen!
Ook hoef je ons niet te veroordelen, dus ook niet dat we dom / gemeen of whatever zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Lopat op 26-01-2003 14:31]
quote:Hmmm dat zou het denk ik allemaal nog complexer maken.. en dan gaat het denk ik ook stuk...
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef mrSolid het volgende:
Volgens mij zit er een trio aan te komen. En dat meen ik serieus.
Met B heb je gezoend?
Ff checken of ik het verhaal goed begrijp hoor.
Mond houden en afwachten. Dat het niet zo netjes is dat snap je natuurlijk zelf wel, ik zou gewoon zien hoe het loopt.
Als je wat verteld ben je ws de goede band met A kwijt en als B het verteld dan kan jij altijd nog "uit de kast" komen.
quote:Maar wel goed voor een nacht plezier...
Op zondag 26 januari 2003 14:32 schreef Lopat het volgende:[..]
Hmmm dat zou het denk ik allemaal nog complexer maken.. en dan gaat het denk ik ook stuk...
Trio's zijn meestal niet goed voor vriendschappen...
quote:Omdat A en B al 3 jaar een relatie hebben..
Op zondag 26 januari 2003 14:33 schreef K3 het volgende:
Waarom zou zoenen met B gevaar opleveren voor je vriendschap met A? Ze is toch niet je vriendin, maar gewoon je beste vriendin? Als jullie zo goed met elkaar kunnen, moet je dit kunnen vertellen (hoeft niet vandaag of morgen, maar ook niet volgend jaar).
quote:Even voor de duidelijkheid A en B hebben dus 'de' relatie.. en ik ben een derde....
Waarom zou zoenen met B gevaar opleveren voor je vriendschap met A? Ze is toch niet je vriendin, maar gewoon je beste vriendin? Als jullie zo goed met elkaar kunnen, moet je dit kunnen vertellen (hoeft niet vandaag of morgen, maar ook niet volgend jaar).
Is het uberhaupt niet raar dat je zegt dat die keer zoenen het allemaal waard is! Dan vraag ik me namelijk af hoeveel die vriendschap waard is!
quote:A en B hebben een relatie.
quote:Ja dat klinkt tegenstrijdig..
Op zondag 26 januari 2003 14:36 schreef TheHolyOne het volgende:
Na, kut voor mekaar kerel, het is iig een loose-loose situatie!Is het uberhaupt niet raar dat je zegt dat die keer zoenen het allemaal waard is! Dan vraag ik me namelijk af hoeveel die vriendschap waard is!
quote:Definitie van vreemd gaan klopt in dit geval in de ogen van A waarschijnlijk wel ja...
Op zondag 26 januari 2003 14:37 schreef Imi het volgende:[..]
A en B hebben een relatie.
B gaat dus vreemd.
Dat is juist het probleem
quote:Ja maar ik wil ook nog een fijn gesprek kunnen voeren met A....
Op zondag 26 januari 2003 14:42 schreef Dragonfly het volgende:
gewoon doen waar je zin in hebt joh!! komt toch wel goed....als iedereen zijn verantwoording maar kent...is er niks aan de hand...je doet het toch echt altijd zelf...niemand dwingt je in zo'n situatie...i've been there...succes
Volgens mij is er niks aan de hand, want A weet dat B bi is, en jij hebt geen relatie met beide, dus jij hebt niks mis gedaan.
quote:Lol en dan zeg ik dat het door D (Untriedrope dus) is bedacht om het zo op te lossen...
Op zondag 26 januari 2003 14:43 schreef Untriedrope het volgende:
als B het tegen A zegt heb je een probleem als je C (dat ben jij) bent > kortom alle mogelijke combinaties leveren geloof ik als het tegen zit problemen op. Ik zou gewoon eerlijk blijven en alles bekennen misschien gaat A ook wel vreemd en kan ze je enigzins begrijpen zodat B buiten spel wordt gezet zodat A en C verder met hun intieme relatie gaan en B wordt gedumpt door jullie beide dus A en C
grappemaker
quote:aahhh nu worden we positief...
Op zondag 26 januari 2003 14:46 schreef mrSolid het volgende:
Ow, sorry. Niet goed gelezen. Ik dacht dat A je vriendin was, maar het is gewoon je beste vriendin. Ow, dan moet je oppassen dat B je niet gebruikt om A jaloers te maken! (Dat is mij namelijk wel eens gebeurd).Volgens mij is er niks aan de hand, want A weet dat B bi is, en jij hebt geen relatie met beide, dus jij hebt niks mis gedaan.
I'm alive.. ook rot dingen, zijn soms interessant en leuk (leuk klinkt misschien iets te positief) om mee te maken.. stomme is dat er tot nu toe alleen iets leuks is gebeurt.. en ik mezelf gek maak, met niet leuke gedachtes........
quote:Juist daarom heb ik dit topic dus geopend...
Op zondag 26 januari 2003 14:49 schreef poebeertjuh het volgende:
Ben je niet bang dat er na verloop van tijd schuldgevoelens zullen ontstaan? Nu is de gedachte 'wat niet weet wat niet deert' misschien dé oplossing voor je, maar vraag jezelf af waar een goede vriendschap op gebaseerd moet zijn.....
In de eerste plaats kom het allemaal op mij over alsof je er zelf niet bij bent geweest, alsof het je allemaal overkomen is. Dat is wat ik uit je verhaal haal. En vergeef me als ik dan zeg dat ik dat een beetje slap excuus vind. Je bent er namelijk wel zelf bij geweest.
Je voelt je schuldig en dat is terecht. Die B is niet alleen vreemd gegaan maar jij hebt ook nog eens A bedrogen.
Dat moest ik even kwijt dan nu mijn visie op de nu ontstane situatie:
bij vreemdgaan en bedrog zijn er twee manieren om het aan te pakken:
1. je vertelt alles en draagt de consequenties (bijv. vriendin kwijt en de herinnering aan een leuke zoenpartij)
2. je zorgt ervoor dat de bedrogen partij, A dus, er nooit wat van te weten komt. Met nooit bedoel ik dus ook echt nooit.
En aangezien je de vriendschap met A hoger hebt zitten dan het zoengenot met B lijkt me de keuze eenvoudig.
Maar die keuze is aan jou.
quote:Mja, stel je nou voor om B maar te vermoorden?? of hoe wou je er anders voor zorgen dat A zeker nooit iets te weten komt?
Op zondag 26 januari 2003 17:19 schreef Tigertje het volgende:
2. je zorgt ervoor dat de bedrogen partij, A dus, er nooit wat van te weten komt. Met nooit bedoel ik dus ook echt nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |