abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198883259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik denk niet dat 6 verschillende mensen uit 6 verschillende huishoudens uitnodigen de bedoeling is :+ En je weet ook nooit of het weer meezit en je buiten kan zitten..
Ah zo. Ja, nee :') Ik bestel voor mezelf, en als bubbelvriendin kan is ze welkom. Anders high tea ik gewoon voor twee. Solofeestje :+ Andere feestjes doe ik, met ruimte ertussen, 1 op 1. Dus ipv een groter feest doe ik gewoon wat Lonaa deed met d'r brunch :7
pi_198883393
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ah zo. Ja, nee :') Ik bestel voor mezelf, en als bubbelvriendin kan is ze welkom. Anders high tea ik gewoon voor twee. Solofeestje :+ Andere feestjes doe ik, met ruimte ertussen, 1 op 1. Dus ipv een groter feest doe ik gewoon wat Lonaa deed met d'r brunch :7
Ik word 30, dus dat is wel een feestje waard O+ Maar dan moet het wel kunnen en mogen natuurlijk. Normaal vier ik het eigenlijk niet.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198885258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:52 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik word 30, dus dat is wel een feestje waard O+ Maar dan moet het wel kunnen en mogen natuurlijk. Normaal vier ik het eigenlijk niet.
Herkenbaar wel. Helaas niet van die 30 :') maar normaal ook niet echt van de feestjes. Maar daar had ik dus nou wel zin in. Naja, dat worden kleine feestjes met vrienden hier en sinterkerstennieuwpaashaasverjaardagenzomaaretentjesparty tegen de tijd dat grenzen weer fatsoenlijk open zijn :P
pi_198893286
Goedemorgen!

De schade van Pasen valt mee hier :) na therapie boodschapjes halen

O. 2 plakken krentenbrood
L. 2 boterhammen kaas
T. Appel en kwark
D. lasagne (heul veul groentes)
T. Appel en yoghurt
pi_198893327
O: Proteïnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels eiersalade
T: Mango
D: Bloemkoolbodempizza met spinazie, prei, rode pesto en mozzarella
B: Wandelen en hometrainer
pi_198893772
Pasen niet zo heel goed doorgekomen, was ook nog mijn verjaardag dus borrels, taart, paaseitjes enz :D Nu weer netjes!

L: 4-5 crackers met vega beleg (ik hou niet van brood behalve zelf gebakken dus probeer altijd iets anders te eten)
T: fruit
D: Salade met vega crispy tenders (en evt pasta, daar moet ik nog even over denken)
B: wandelen tijdens de lunch, yoga, sporten - hardlopen / thuis fitness (afhankelijk van het weer :D )
pi_198896161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:44 schreef MeisPluis het volgende:
Pasen niet zo heel goed doorgekomen, was ook nog mijn verjaardag dus borrels, taart, paaseitjes enz :D Nu weer netjes!

L: 4-5 crackers met vega beleg (ik hou niet van brood behalve zelf gebakken dus probeer altijd iets anders te eten)
T: fruit
D: Salade met vega crispy tenders (en evt pasta, daar moet ik nog even over denken)
B: wandelen tijdens de lunch, yoga, sporten - hardlopen / thuis fitness (afhankelijk van het weer :D )
Nog van harte! *O*
pi_198896969
Nog gefeliciteerd @MeisPluis *O*

Lijstje gister kwamen nog wat kikkererwtencrackers bij (rijstwafelprincipe, die gingen er vlot in :') ), en 2 mueslirepen, en rondje hardlopen + trappen.

O muesli, lijn-/chiazaad, amandelmelk. Bietensap, yakult
L roggebrood met avocado en kip, banaan
T wortel/tomaat/paprika/augurk, noten, chocola, gojibes, mueslireep
D couscous, banaan
B iig wandelen, verder nog geen concrete plannen

[ Bericht 1% gewijzigd door Holyme op 07-04-2021 15:29:00 (Aangevuld lijstje) ]
  woensdag 7 april 2021 @ 14:17:26 #284
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_198897937
Planning:
O: Kwark, nootjes, peer en banaan
L: Witvis, bloemkool, doperwten en wortelen, rijst, chilisaus
D: Stamppot van m'n moeder O+
T: Shakie, reepje

Sportsen: uurtje hardlopen. Hopelijk niet in de regen :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_198898400
Nog gefeliciteerd MeisPluis!

Sushigewicht van zondag (nouja, at t zondag, dus van maandagochtend weegschaal) is er weer af :)

Planning:
L: vier Wasa volkoren crackers: 1 avocado-roomkaasdip, 2 jong belegen kaas, 1 brie
T: eiwitreep, gebakken dubbeldooier ei
D: lamsburger met broccoli
T: kwark met kersen
S: grit strength of bodypump, waar ik meer zin in heb (of minder geen zin in heb ;))
En ergens nog halfuurtje wandelen. Wanneer het ooit droog wordt, of voor de avondklok in gaat, wat er eerst komt.
pi_198900140
Bikini gescoord *O* en dat op een sneeuwdag :')
pi_198900671
Ik zat in quarantaine op m'n 30e verjaardag ;(

Lijst:
O: boterham filet americain
L: bakje blauwe bessen, boterham filet americain.
S: 10 km fietsen - workout - 10 km fietsen. Met hagel.
D: Bigos met brood :9
T: alles want honger. :') Nee, grapje, iets met eiwitten en uh, kaas. Denk ik. Want kaas. Of ei. O+

Morgen:
O: yoghurt met dingen
L: champignons op toast.
S: 10 km fietsen - zware overhead squats - 10 km fietsen.
D: SUSHI.

Zin in morgen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198900833
Ohh Lonaa -O-
pi_198901118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:06 schreef Declan-Harp het volgende:
Ohh Lonaa -O-
Ja. Zelfs nog getest op mijn verjaardag. :')

In de avond had ik 2 videocalls, dat was wel gezellig. Eentje met vrienden op de laptop en mijn ouders + zusje + vriend op de telefoon tussendoor. Dus ineens was er wel overal "gelul" in huis. Was wel het beste in dat scenario ofzo. :)
pi_198901267
Ha, ik heb in december ook getest op m'n verjaardag. Maar zat niet in quarantaine. Wel in zelfisolatie natuurlijk tot de testuitslag binnen was, maar die kwam op tijd om 's avonds nog even bij de buren taartje te eten gelukkig.

Wanneer was je ook alweer jarig @Lonaa?

Mijn lijst was lekker vandaag, lamsburger smaakte goed :9 .
Nu schijnt de zon dus moet ik eigenlijk snel gaan wandelen, maar ik heb geen zinnn.. toch mezelf schop geven zo.
pi_198901311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ha, ik heb in december ook getest op m'n verjaardag. Maar zat niet in quarantaine. Wel in zelfisolatie natuurlijk tot de testuitslag binnen was, maar die kwam op tijd om 's avonds nog even bij de buren taartje te eten gelukkig.

Wanneer was je ook alweer jarig @:Lonaa?

Mijn lijst was lekker vandaag, lamsburger smaakte goed :9 .
Nu schijnt de zon dus moet ik eigenlijk snel gaan wandelen, maar ik heb geen zinnn.. toch mezelf schop geven zo.
7 november was ik jarig. Wij hoefde ook niet in quarantaine geloof ik, volgens de regels.
pi_198910772
O: Proteïnereep
L: Kwark met blauwe bessen en banaan + baquette met boter en vega snijworst
T: Peer
D: Tortellini met paprika, bosui en kaassaus
B: Wandelen en hometrainer
pi_198913582
Pffffft... De weegschaal liet me rot schrikken. Wat zowel motiveert als demotiveert, maar ik weet waar het vandaan komt.

O. 2 plakken krentenbrood (op nu)
L. 2 boterhammen kruidenkaas
T. Snoepgroente
D. Groentes met woksausje en vegageval. Twijfel nog over rijst
T. Appel
  donderdag 8 april 2021 @ 11:54:56 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_198913736
Hoe is het hier dan?
Ik heb me in januari weer braaf gemeld voor de derde ronde zwangerschapskilo's maar was daarna een tijdje FOK-moe dus ben hier niet echt meer geweest.
Inmiddels wel 8,5 kilo lichter dan de feestelijke 2 januari weigh-in :') dus dat gaat in elk geval de goede kant op. Kon de smaak nog niet goed te pakken krijgen in januari en februari, maar maart ging echt fenomenaal. Nu wel een klein plateautje, maar heb ook mijn eerste menstruatie in anderhalf jaar te pakken. Wel balen, van mij had het weg mogen blijven.

En nu is het hopen dat ik ooit weer normale kleren ga passen, want het lijkt er op dat de wereld weer open gaat en dan kan ik niet meer in mijn vormloze joggers blijven hobbelen :D
Ik had laatst mijn grootste jeans uit de kast gepakt, die ging wel dicht, maar met een dubbele muffinrol was het nog niet echt appetijtelijk. Maar we komen er wel weer.

qua eten gaat het redelijk. Ik heb voor mezelf 3 dagelijkse KPI's: 10k stappen minimaal, 2400 kcal maximaal, 1 uur op mijn telefoon maximaal. Voor de stappen heb ik al een streak van 45 dagen te pakken, het eten gaat 9 uit 10 dagen goed, de schermtijd heb ik nog flinke terugvallen in. Het lopen is ook wel lastig soms, maar omdat dat iets is wat ik wél moet doen in plaats van iets wat ik niét moet doen haal ik die toch altijd wel. Soms moet dat door middel van een uurtje JustDance op de Nintendo om 22:00, maar soit, ik doe het :P

Ik hoop wel ergens in juni weer jeans aan te kunnen, dat zou toch wel mooi zijn, ik denk ook dat ik tegen die tijd weer naar kantoor mag. Dus laat ik mijn doel voor 1 juni eens op 85 kilo zetten, dat is nog 6 kilo er af, moet kunnen :Y)
disclaimer
pi_198914198
Rustdagje tussen twee hardloopdagen vandaag. Ben gisteren begonnen aan schema naar marathonafstand *O*

B: Beetje wandelen en huishouden.
T: Zwarte koffie
D: Aardappelpuree + witlof met drie soorten kaas uit de oven. Mandarijntje en aardbeienyoghurt toe.

Alle paaskilo's er nog aan, maar dat zal vast snel weer zakken :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198914217
@SQ! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198914367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
Hoe is het hier dan?

Ik ben nog dik. So nothing changed.

^O^ voor - 8,5 *O*
pi_198914398
Hey SQ O+ Jouw kilo's hadden een leuke reden _O_ Maar ik snap dat je ze kwijt wilt. Goede goals, realistisch, niet te gek. Alhoewel nu nog 6 kg in 2 maanden is misschien wat te enthousiast. Als eerste kilo's soit, maar je bent er al 8,5 kwijt. Maar goed, hoe was het ook alweer? Aim for the stars and you'll reach the moon. Of zoiets. Succes verder en welkom terug op FOK 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 april 2021 @ 12:59:19 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_198914502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Hey SQ O+ Jouw kilo's hadden een leuke reden _O_ Maar ik snap dat je ze kwijt wilt. Goede goals, realistisch, niet te gek. Alhoewel nu nog 6 kg in 2 maanden is misschien wat te enthousiast. Als eerste kilo's soit, maar je bent er al 8,5 kwijt. Maar goed, hoe was het ook alweer? Aim for the stars and you'll reach the moon. Of zoiets. Succes verder en welkom terug op FOK 8-)
Isa O+

Ik heb een heel fijne troef, namelijk: borstvoeding *O*
Daarmee verbrand ik nog steeds dagelijks rond de 500 kcal extra 8-)
Maar met een gemiddeld dagelijks verbruik van rond de 3300 is het niet heel hoog gegrepen denk ik, dan kan ik nog steeds gewoon goed eten. Maar we zullen zien, misschien is het te ambitieus maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd :+
quote:
2s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben nog dik. So nothing changed.

^O^ voor - 8,5 *O*
Dikboks B:)B
disclaimer
pi_198915435
Welkom terug SQ, je bent al vaker flink afgevallen, gaat je nu ook weer lukken :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')