Hoe is het hier dan?
Ik heb me in januari weer braaf gemeld voor de derde ronde zwangerschapskilo's maar was daarna een tijdje FOK-moe dus ben hier niet echt meer geweest.
Inmiddels wel 8,5 kilo lichter dan de feestelijke 2 januari weigh-in

dus dat gaat in elk geval de goede kant op. Kon de smaak nog niet goed te pakken krijgen in januari en februari, maar maart ging echt fenomenaal. Nu wel een klein plateautje, maar heb ook mijn eerste menstruatie in anderhalf jaar te pakken. Wel balen, van mij had het weg mogen blijven.
En nu is het hopen dat ik ooit weer normale kleren ga passen, want het lijkt er op dat de wereld weer open gaat en dan kan ik niet meer in mijn vormloze joggers blijven hobbelen

Ik had laatst mijn grootste jeans uit de kast gepakt, die ging wel dicht, maar met een dubbele muffinrol was het nog niet echt appetijtelijk. Maar we komen er wel weer.
qua eten gaat het redelijk. Ik heb voor mezelf 3 dagelijkse KPI's: 10k stappen minimaal, 2400 kcal maximaal, 1 uur op mijn telefoon maximaal. Voor de stappen heb ik al een streak van 45 dagen te pakken, het eten gaat 9 uit 10 dagen goed, de schermtijd heb ik nog flinke terugvallen in. Het lopen is ook wel lastig soms, maar omdat dat iets is wat ik wél moet doen in plaats van iets wat ik niét moet doen haal ik die toch altijd wel. Soms moet dat door middel van een uurtje JustDance op de
Nintendo om 22:00, maar soit, ik doe het
Ik hoop wel ergens in juni weer jeans aan te kunnen, dat zou toch wel mooi zijn, ik denk ook dat ik tegen die tijd weer naar kantoor mag. Dus laat ik mijn doel voor 1 juni eens op 85 kilo zetten, dat is nog 6 kilo er af, moet kunnen