Maar het voetvolk mag zich straks overal voor laten testen zeker. Rot gewoon een eind op joh daar in Den Haag.quote:
Dan is Ab dus een idioot.quote:
Tot er eens eentje op de intensieve zorgen raakt. Zoals Boris Johnson of de Belgische eerste minister Sophie Wilmès ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh, dat is alleen voor het plebs.
Of Mona Keijzer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo was patient zero. Of Mark. Of beide.
quote:Keijzer besmet met coronavirus, hele kabinet moet getest worden/quote]
[quote]Vrijdag vergaderde ze nog met collega-bewindslieden in de ministerraad. Maar omdat ze afstand heeft gehouden tot collega’s, gelden die niet als ‘nauw contact’ en is quarantaine geen noodzaak, meldt minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, CDA) vandaag. “Als je in dezelfde ruimte verkeert, dan geldt dat als ‘overige contacten’, dan moet je jezelf in de gaten houden. Dan hoef je niet in quarantaine, maar het advies is om te testen op dag vijf na dat risicovolle contact. Dat zou woensdag zijn, dus dat is het advies aan de collega’s.”
Gisteren? Al sinds 22 maart wisten ze dat Mona Keijzer positief wasquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:32 schreef Momo het volgende:
Ik vond het gisteren al raar dat Rutte niet afwezig was na die test om de uitslag af te wachten...
En als zij positief zullen testen dan gaat dit natuurlijk een gigantische kettingreactie veroorzaken. Helemaal zo net na de verkiezingen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik gun niemand corona, maar ergens hoop ik toch dat alles wat in aanraking is gekomen met Ollongren de komende dagen thuis komt te zitten.
En dan is het 100% hun eigen schuld. Kan niet wachten op een volgend persmomentje waar vragen gesteld kunnen worden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En als zij positief zullen testen dan gaat dit natuurlijk een gigantische kettingreactie veroorzaken. Helemaal zo net na de verkiezingen.
Waar komt de conclusie vandaan eigenlijk dat Rutte verkouden is? Omdat hij een test heeft gedaan of?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan is het 100% hun eigen schuld. Kan niet wachten op een volgend persmomentje waar vragen gesteld kunnen worden.
Het volgende kamerdebat waar rutte en co mogen uitleggen waarom ze de leden hebben staan onderhoesten met corona...quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan is het 100% hun eigen schuld. Kan niet wachten op een volgend persmomentje waar vragen gesteld kunnen worden.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waar komt de conclusie vandaan eigenlijk dat Rutte verkouden is? Omdat hij een test heeft gedaan of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |