abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199196926
Wij hadden visite en dat was echt gezellig :) jongens ook de hele dag vermaakt, zo fijn.

Gisterochtend gingen we de vlag ophangen en Mijm mocht ‘helpen’. Toen hij hing keek hij tevreden en zei: ‘Ik denk dat de koning nou ook blij is.’ O+ O+ _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199196951
Dat springkussen ziet er echt geweldig uit! Ik zou ook willen :D
pi_199197620
Dat springkussen en Banaan met zijn blije koppie O+

We zitten een beetje in dubio. Morgen zou Simon weer naar de psz gaan (laatste keer voor de meivakantie). Hij is weer verkouden en hoest ook af en toe. Begin volgende week moeten we met hem naar het ziekenhuis voor een echo van zijn blaas/nieren e.d. Bij verkoudheid mag hij waarschijnlijk dan niet komen.
Bij voorkeur wil ik die ziekenhuis afspraak niet annuleren, dan maar uit voorzorg thuis houden van de psz zodat ie in ieder geval geen nieuwe virussen kan oppikken? En heel erg hopen dat ie volgende week beter is?

Manlief neigt naar wel naar de psz, omdat de vorige verkoudheid ook weken heeft geduurd, dus de kans dat ie volgende week beter is voor de afspraak in het ziekenhuis sowieso ook klein is.

:( Klote Corona......
pi_199197736
@TolstoiFan ik zou hem niet thuishouden en steun daarmee helaas je man. Banaan hoest ook steeds weken achter elkaar.

Zou wel zuur zijn als de afspraak niet door kan gaan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 28 april 2021 @ 21:04:37 #185
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199197894
Zou hij wel naar dat onderzoek mogen met negatieve test? Want dan zou ik hem laten testen. Jacob was van de week met mij mee naar de teststraat, het wemelde het daar van de kinderen en niemand huilde, dus hij wil er ook wel een keertje voor zichzelf heen concludeerde hij.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_199198120
Geen idee, ik bel sowieso het ziekenhuis morgen even voor duidelijkheid. Op de site van het ziekenhuis staat echter dat je bij verkoudsheidsklachten niet welkom bent.
Voor volwassenen kan ik dat nog begrijpen, maar voor kinderen die naar de opvang gaan is dat wel lastiger. Die zijn meestal om de haverklap verkouden en hoesterig.

@Lemijn, jij was toch gevaccineerd? Dan toch laten testen bij evt. verkoudheidsklachten?
  woensdag 28 april 2021 @ 21:33:41 #187
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199198367
Ja bij mijn weten moet ik me nog steeds aan de basisregels houden. Geen enkel vaccin werkt 100% tegen besmet raken, en juist voor mijn werk weet ik graag zeker dat ik daar veilig zit te snotteren. Dus ach, weer een test, waarom niet :X .

En ik ga ervan uit dat wat ik heb Jacob ook heeft. Die komt nog gewoon bij zijn grootouders met snot. Dan weten we gelijk dat dat oké is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_199198650
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef Lemijn het volgende:
Zou hij wel naar dat onderzoek mogen met negatieve test? Want dan zou ik hem laten testen. Jacob was van de week met mij mee naar de teststraat, het wemelde het daar van de kinderen en niemand huilde, dus hij wil er ook wel een keertje voor zichzelf heen concludeerde hij.
Mijm is laatst getest, vond het helemaal prima. Ik had hem (en S., want die moest ook getest worden) een ijsje beloofd na afloop. Nou, ze gingen zo’n beetje huppelend naar buiten, dus omkopen was echt niet nodig geweest :')
pi_199198672
Overigens laat ik de jongens echt niet constant testen. Dan zitten we wekelijks bij de teststraat. Alleen zoals laatst, toen hadden ze allebei keelpijn en een nare hoest. Voor iedere snottebel gaat ‘m gewoon niet worden.
pi_199213048
Hallo! Deze is nu ook twee! O+ Dus we komen hier meelezen.

Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_199213154
Wat een heerlijk jarige foto! O+ Gefeliciteerd met je peuter! *O*
pi_199213868
Aah gefeliciteerd met Lily rebubbled! En wat een mooie taart O+
pi_199215184
Gefeliciteerd met Lily!

En inderdaad, gevaccineerd zijn betekend nog steeds aan de basisregels houden. Ik heb er zelf ook alweer een ritje teststraat op zitten, gelukkig negatief en verkoudheid neemt ook alweer af.

Wij deden niet zoveel bijzonders met koningsdag. We zijn bij mn ouders koffie wezen drinken en in de middag begonnen met de grote achtertuin verbouwing begonnen. Het was er prachtig weer voor in ieder geval!

Tv op de peuterspeelzaal?
Bij mijn weten hebben ze hier op het kdv niet eens een tv op de peutergroepen. Nu is kdv wel anders dan psz natuurlijk maar toch, een uur de tv aan lijkt me niet helemaal de bedoeling.
pi_199215391
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:06 schreef Rebubbled het volgende:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
pi_199215425
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:06 schreef Rebubbled het volgende:

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*
pi_199215703
Thank youu!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:52 schreef CaVaBien het volgende:
Aah gefeliciteerd met Lily rebubbled! En wat een mooie taart O+
Dankjewel! Zelf gemaakt weer. En hij was hysterisch gekleurd van binnen. Ik ben er stiekem heel trots op. :D

Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_199215817
Gefeliciteerd Rebubbled! Goeie taart weer *O*
pi_199215880
Gefeliciteerd! Wat een mooie taart goed gelukt! O+ O+
pi_199215990
Rebubbled, gefeliciteerd met je verse peuter! Wauw, wat een goeie taart!
pi_199216693
Daar mag je trots op zijn rebubbled!! Gefeliciteerd!
pi_199220285
Woow geweldig die taart! Ik ben ook begonnen met creaties, maar ben helaas nog niet zo ervaren :P
pi_199220940
Mooi hoor @Rebubbled en nog gefeliciteerd. :*

Banaan eet zowaar weer zelf. Nu al drie maaltijden achter elkaar. *O*

Hij wisselt zelf zijn kleding als er iets nat/vies wordt. Best vaak dus. ;)

Hij is nog steeds humeurig en sloeg vandaag zijn zusje. Twee keer. }:|

Nou zit hij wel weer lekker te spelen in een ford met dozen en zakken luiers. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_199223989
Hele vette taart! Watertanden, haha. O+
pi_199224166
We hadden vandaag een pedagoog op de opvang. Onze dochter viel op door haar uitgebreide woordenschat. *) En ze was grappig. :9 Toch altijd leuk om te horen. :9 Veel woorden, maar wel een beetje binnensmonds. :+

Dit wordt er één......
pi_199224193
Gefeliciteerd Rebubbled! En die taart :9~ :Y)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_199224802
Welkom hier Lily, gefeliciteerd!

Zeker altijd leuk om te horen NJ.

Niets zo verrassend als peuters O+ Mijn peuter lust eigenlijk alles, alleen geen champignons. Vanochtend was ik hardop een boodschappenlijstje aan het maken. ‘Wat moet er in de saus’ peuter: ‘champignons’. Ik: ‘maar die lust jij toch niet?’ Peuter: ‘maar morgen ga ik ze proeven’.
En dat heeft ze nog een aantal keer gezegd, dus ik ben heel benieuwd morgen avond.
Ze eet inmiddels ook wat meer soorten vlees, dat heeft lang geduurd.

Hebben jullie nog tips waar ik een prima petje kan kopen voor haar? Vorig jaar al niet gelukt doordat ik door Corona weinig in fysieke winkels kwam, maar nu past de oude écht niet meer.
pi_199233291
Nolita, ik ben ook benieuwd of ze vanavond de saus met champignons eet :Y en petjes misschien Hema oid? Hier een kind wat weinig op haar hoofd houdt dus ik probeer het niet eens meer :+

Wel neemt ze momenteel kleine stappen qua zindelijkheid, gisteren heeft ze verschillende plasjes op de wc of het potje gedaan en een deel van de dag zonder luier ^O^ Het valt me op dat ze plas lang op kan houden, ik bied haar wel genoeg aan om naar de wc of het potje te gaan, is dat herkenbaar? Pas had ze om 7 uur ‘s ochtends geplast en toen pas om 14 uur weer terwijl ze wel een droge luier had. En toen werd ze alsnog nijdig dat ze op het potje moest maar kwam er wel een enorme plas uit. Na de nacht is ze nu bijna elke ochtend droog *O* , alleen poepen is nog een dingetje dus ze krijgt ‘s nachts en voor het middagdutje wel nog een luier om.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_199236143
Gefeliciteerd nog Rebubbled! *O*

Goed bezig C *O* het voorjaar is ook het perfecte moment om met zindelijkheid aan de slag te gaan.

Nolita, kleuter hier eet ook geen champignons. Maar onherkenbaar in reepjes gegeten wel gewoon (en dan doe ik er altijd een paar die wel in plakjes gesneden zijn bij, zodat hij kan zien dat het er in zit, en daarvan moet hij er ook 1 ‘proeven’ de rest mag hij eruit vissen).

Qua petjes, mijn meiden hebben petjes die ik ooit bij de Kruidvat heb gekocht. Hun broer een pet van de Intertoys. Sportwinkels verkopen vaak ook kinderpetten van Adidas enzo. En H&M heeft in de zomerperiode ook vaak petten.
pi_199236622
Wat goed van C! Hier zit er altijd wat in de luier als ze die om heeft snachts. Als ze een onderbroek aan heeft laten we haar nog 2x plassen nadat ze slaapt en dan gaat het meestal goed. 1x of te laat levert meestal een nat bed op dus nacht zindelijk gaat nog wel even duren hier denk ik.
Herkenbaar van lang niet plassen. N kan het in de ochtend ook heel lang ophouden, van opstaan tot 13:00 oid. Smiddags moet ze wel vaker.

De champignons gingen op vanavond en ze zei zelf dat ze ze nu niet meer eruit hoefde te vissen. *O*

Hmm een sportwinkel mss eens proberen ja. Daar wil ik binnenkort toch al eens naartoe voor het een en ander. H&m had ze eerst en was prima. Toen ik laatst online keek kon ik er alleen per 2 bestellen en alleen voor een petje naar h&m (naar de stad rijden, parkeergeld, tijd die je eraan kwijt bent en de vraag of ze überhaupt iets hebben) zie ik niet zo zitten.
pi_199237521
Ik kom even uit lurkmodus binnenvallen :+ ;

Y heeft nog steeds berg op haar hoofdhuid, nou heb ik gelezen dat als het er na 2 jaar nog zit (ze is nu 2,5) dat het dan een soort van eczeem is? Dat is dan Google overigens, dus weet niet of dat werkelijk zo is. Iemand ervaring mee of tips? Babyolie etc al geprobeerd.
Ze heeft er geen last van trouwens, maar t ziet er gewoon een beetje rot uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')