Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 22 april 2021 11:36 schreef Adrian4 het volgende:
Kevin zit nu op school en ik ga hem zo ophalen.
Vanmorgen was hij super stoer. Ik ben benieuwd of hij het leuk vond.
Trotse mama hier. Kleine vriendjes worden groot![]()
Hoe groot zijn jouw meiden, FF? En hun broer?quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:13 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn van de goede start Adrian! Ik betwijfel of mijn meiden al mee zouden durven dansen, ondanks dat ze nu al dik 1,5e maand wekelijks minimaal een uur bij de kleuters meedraaien en daar verder wel goed mee doen. Lala vindt dansen heel leuk maar in een groep spannend, Em danst thuis al bijna nooit, die kijkt liever.
Een goed op weg zindelijke Mijm
Mijn meiden hebben 12 inch fietsjes, hun broer van 5,5 14 inch. De 12 inch zijn zijn ze hier voorlopig nog niet ontgroeid en grote broer de 14 inch ook nog niet.
De meiden zijn 99 en 101 cm (en 3j10m). Broer is niet recent opgemeten, maar ik vermoed 115 cm ofzo? Broekmaat nog net 116, shirtmaat 122 iig. En 5j8m.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:24 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw meiden, FF? En hun broer?
Als volgende week de winkels weer "normaal" open zijn, dan gaan we ook eens voor Simon kijken voor een fietsje.
Ik ook niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:54 schreef Adrian4 het volgende:
Haha, ik zou er niet aan moeten denken, een peuterfeestje organiseren. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.![]()
koekhappen met de hele buurtquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:28 schreef Sfancta het volgende:
Net een Koningsdag goodie bag opgehaald hier in het dorp. Zat gewoon een sixpack (hele!) ontbijtkoeken van 475 gram per stuk in
25 mei is de dag!quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:06 schreef Lemijn het volgende:
Haha, ik pieker er ook niet over hoor, een feestje bij 4 jaar, en daar schaam ik me helemaal niet voor.
Wat leuk, die positieve woorden, Adrian4. Wanneer mag hij?
Hier is het een ochtend van 8.15 tot 12 uur en eten en drinken ze rond 10 uur. C krijgt van mij water en 1 of 2 stuks fruit mee, ze geven bij ons ook de voorkeur aan fruit als snack. Nu doen wij dat thuis standaard ook al in de ochtendquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:05 schreef BellaaElisa het volgende:
N. gaat over een maandje naar de peuterspeelzaal. Wat vind ik dat spannend zegmaar ze is er echt aan toe ze vraagt elke ochtend "mama N. naar school toe?" Waar moet ik echt aandenken wat ze die dag meemoet en kwa eten en hoe ervaarde jullie de 1e keer dat je je kind weg bracht? N. is nog nooit bij iemand anders geweest zonder mij, oke 1 keer toen ik aan het bevallen was van spruit maar dat is alweer 17 Maanden geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |