SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Is je internet nu ook echt zoveel sneller als ze zeggen?
Die was een stuk minder, net als de tweede (broer van) monsieur LeClerc.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen Richard Gibson, die man die de rol in de latere jaren vertolkte vond ik een stuk minder...
Von Schmallhausen echter
Bizar. monteer gewoon die kutpoootjes, Hebnnen we het nergens meer over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het aan die hoofd van de balie gegeven. Ik kan niks meer zeggen dan.
Heb 3 keer gevraagd of de poten er onder zitten. 3 keer wordt ja gezegd, dan komt de transport dienst, ook zij vragen het en tegen hem word ja gezegd.
Wordt gewoon gelogen dus
Al 8 weken is dit een openstaande zaakDat die pootjes er onder gezet moeten worden. elke keer tegen die klant zeggen nee het is nog niet gedaan , ja nee ze gaan het echt doen blabla
En dan eindelijk zeggen ze het gedaan te hebben en dan dit.
Wat moet ik tegen zo iemand zeggen. Ja dat ik mij kapot schaam, maar dat zeg ik ook
Klopt, zijn exportissues daarin met die patriot actquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen door slotjes heen posten kan nog niet. Ik denk dat de mail van Bill nog niet bij Danny is aangekomen..
Kloptquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was een stuk minder, net als de tweede (broer van) monsieur LeClerc.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch in vrijwel de hele serie her Flick?
dat zou je denken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar. monteer gewoon die kutpoootjes, Hebnnen we het nergens meer over.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt
Volgens mij werd die Italiaan ook door 2 verschillende mannen gespeeld...
Ja en echt een stuk minder. Die speelde het veel te slapstick achtig imo..quote:
Kun je dan niet gewoon zeggen "Okee ik ben hier helemaal klaar mee. Bellen JULLIE de klant maar en leggen JULLIE het maar uit"?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou je denken.
zelfde gehad met wieltjes onder stoel. Ook elke keer gehoord , nee we gaan het dan en dan doen, Klanten maar blijven bellen totdat ik een mail krijg ja we gaan het toch niet doen.
Kan je die mensen ook na 7 weken bellen. Je staat zo fucking hard voor schut elke keer
Je belt toch wel onder een pseudoniem? “Hallo, met vlammetje”quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou je denken.
zelfde gehad met wieltjes onder stoel. Ook elke keer gehoord , nee we gaan het dan en dan doen, Klanten maar blijven bellen totdat ik een mail krijg ja we gaan het toch niet doen.
Kan je die mensen ook na 7 weken bellen. Je staat zo fucking hard voor schut elke keer
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je belt toch wel onder een pseudoniem? “Hallo, met vlammetje”
Alle acteurs uit Wordt u al geholpen? zijn inmiddels overledenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
Er leven er niet erg veel meer uit die serie
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de briljantse scenes vind ik nog wel wanneer Michelle haar benen gaat scheren
zegt ze "Look carefully, I will shave them only once"
jawel maar zeggen ze ja wij zijn van logistiek, wij bellen nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon zeggen "Okee ik ben hier helemaal klaar mee. Bellen JULLIE de klant maar en leggen JULLIE het maar uit"?
Nee hoor, toevallig tijdje terug gecheckt, Mr Spooner leeft nogquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle acteurs uit Wordt u al geholpen? zijn inmiddels overleden
Gesolliciteerd bij de ballentent?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
hmm morgen sollicitatiegesprek in rotterdam voor horeca. nu wil ik via ideed reageren dat morge niet kan maar dat lukt niet
Staat er nergens geen info knopje hoe je dat bedrijf kan berichten???quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
hmm morgen sollicitatiegesprek in rotterdam voor horeca. nu wil ik via ideed reageren dat morge niet kan maar dat lukt niet
Ergens ben je ook wel ontzettend gedreven om het voor de klant goed te doen, prima karakterquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou je denken.
nee die heeft geen vacatures :pquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gesolliciteerd bij de ballentent?
Wat een kankerlijers zeg., Sorry hoor. Maar dit gaat echt nergens meer over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zeggen ze ja wij zijn van logistiek, wij bellen niet
echt het is zon kutbedrijf
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, toevallig tijdje terug gecheckt, Mr Spooner leeft nog
heb maar gereageerd via fb messengerquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er nergens geen info knopje hoe je dat bedrijf kan berichten???
Ja maar probleem is daty ik dat niet in deze functie kan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ergens ben je ook wel ontzettend gedreven om het voor de klant goed te doen, prima karakter
Indeed is soms wat vaag daarmee, kan ook berichten niet terugvinden die ik heb gestuurd, wel dat je gesolliciteerd hebt maar niet het bijbehorende bericht zeg maar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb maar gereageerd via fb messenger![]()
Als je op indeed reageert stuur ik mezelf een mail geloof ik
OKeequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb maar gereageerd via fb messenger![]()
Als je op indeed reageert stuur ik mezelf een mail geloof ik
78 intussen zegt Wiki dus in blessuretijdquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Al was dat niet een van mijn favoriete acteurs.
Laatste week, 10 euro.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Inzetten op hoe lang @:bitterbal daar nog werkt
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
beter gaan we daar gewoon een keerrtje langs. "koffie drinken"quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal mijn rechterhand nooit inruilen voor @Amaranthaquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is toch niet @:onlogisch hč?
Dan kregen we iemand die zich helemaal op service zou richten. Dit soort dingen ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kankerlijers zeg., Sorry hoor. Maar dit gaat echt nergens meer over.
Die effe normaal. Dat weet je als je daar solliciteert én als je winkelt bij die tent toch gewoonquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kankerlijers zeg., Sorry hoor. Maar dit gaat echt nergens meer over.
Top, dan kun je jezelf aannemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft geloof ik die hele sollicitatie van mij geforward.
Ik krijg die opties die je als werkgever ziet te zien in mijn mail
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top, dan kun je jezelf aannemen.
Gaat dit weer ontsporen? komt Molo ooit nog terug bij KSC?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Die effe normaal. Dat weet je als je daar solliciteert én als je winkelt bij die tent toch gewoon
En dan op je CV zetten 'aannemer'?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top, dan kun je jezelf aannemen.
Een grap is leuk maa er zijn genzen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Die effe normaal. Dat weet je als je daar solliciteert én als je winkelt bij die tent toch gewoon
Gewoon jezelf bijven, en laat het maar klappen. Ze mogen al veel te lang blij zijn dat je je zo lang voor hun karretje hebt laten spannen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan kregen we iemand die zich helemaal op service zou richten. Dit soort dingen ook.
Ging ik die bellen of die het kon oplossen want he dat is je functie, maar nee het zijn pootjes dus die wees naar logistiek,. ik logistiek bellen. die wees naar die service gast want het is een service verhaal.
ZOu houden ze je hele dag bezig.
Ik zit daar ook altijd te schelden
Kurwa dit, kurwa datquote:
het is dat ik nu gewoon geen geld over heb. zei ik ook tegen ze. ik zei dat ik anders op dat moment ontslag had genomenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon jezelf bijven, en laat het maar klappen. Ze mogen al veel te lang blij zijn dat je je zo lang voor hun karretje hebt laten spannen.
Is dit een poging tot een gedicht?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal maakt zich te druk.
Die toko zit vol met “wedontgiveafuck” lui.
En zei wil het nog goed doen.
En soms gaan dingen (keer op keer) mis, daarmee moet je ook leren omgaan.
(Behalve als hartchirurg)
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een poging tot een gedicht?
Toevallig een indoor bbq-restaurant?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is dat ik nu gewoon geen geld over heb. zei ik ook tegen ze. ik zei dat ik anders op dat moment ontslag had genomen![]()
Maar heb nu op 2 horeca vacatures gesolliciteerd. Misschien is dat wat voor the time being.
Die van uitnodiging voor morgen is vlakbij het nieuwe adres in rotterdam
Ik als klant hoofdenservicequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Als ik een bedrijf zou hebben zou ik ballie direct aannemen als hoofd klantenservice
Kurk in je holquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een poging tot een gedicht?
nou ja het boeit idd niemand als de verkoop is gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal maakt zich te druk.
Die toko zit vol met “wedontgiveafuck” lui.
En zei wil het nog goed doen.
En soms gaan dingen (keer op keer) mis, daarmee moet je ook leren omgaan.
(Behalve als hartchirurg)
Ik was vandaag dus bij de mondhygieniste.quote:
Neequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toevallig een indoor bbq-restaurant?
Klacht van het jaarquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus bij de mondhygieniste.
Blijkt mijn Poolse tandarts al weer weg te zijn bij de praktijk.. Heb ik dus voor niks die naam leren uitspreken.. .
Ja ik snap je. Als je ergens 10k had liggen om een paar maandjes door te komen was het een nobrainer geweestquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is dat ik nu gewoon geen geld over heb. zei ik ook tegen ze. ik zei dat ik anders op dat moment ontslag had genomen![]()
Maar heb nu op 2 horeca vacatures gesolliciteerd. Misschien is dat wat voor the time being.
Die van uitnodiging voor morgen is vlakbij het nieuwe adres in rotterdam
Ik zou zijn opvolger gewoon zo aanspreken, als wraak.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus bij de mondhygieniste.
Blijkt mijn Poolse tandarts al weer weg te zijn bij de praktijk.. Heb ik dus voor niks die naam leren uitspreken.. .
Dat is ook al een Buitenlandse naam En een vrouw...quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zijn opvolger gewoon zo aanspreken, als wraak.
Ik heb gewoon een Nederlandse, al woont die wel in Belgiëquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook al een Buitenlandse naam En een vrouw...![]()
![]()
Ik kijk ze allebei nauwelijksquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou het fijn vinden als alle series worden opgeheven en men met dat geld weer gewoon goede films zou maken.
Lekker 1,5-2u kijken en klaar
Mijn mondhygiëniste is wel cutequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb tegenwoordig elke keer een andere tandarts
Je moet gewoon naar die van mij gaan, ook nauwelijks wachtlijsten of zulke onzinquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb tegenwoordig elke keer een andere tandarts
In jouw dorp?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar die van mij gaan, ook nauwelijks wachtlijsten of zulke onzin
De mijne ook wel. Al heb ik haar nog niet zonder mondkapje gezien...quote:
Het verval is ingetredenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij was 25 jaar geleden erg cute, maar inmiddels niet meer.
Heb je ‘m even afgeblaft in zijn dm?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie je, even een grote mond en negatieve zuigzeiker Modus is weer gevlogen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaquote:
Ik zit nu nog bij de tandarts in mijn oude dorp. Maar dat is zo’n fusiepraktijk waar je gewoon een nummer bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaZover is dat nou ook weer niet voor jou
Genoeg heel goede series die geen 10 seizoenen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee omdat er zo weinig goede films zijn en teveel slechte series
Ik heb nog zowat 10 jaar een tandarts in Dordrecht gehad terwijl ik al in Zoetermeer woondequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb heel lang mijn tandarts van vroeger in Geldrop aangehouden. Maar ik had op een gegeven moment geen zin meer om 2 keer 45 minuten te fietsen voor een controle van 10 minuten...
Ja, dat heb ik nu ook wel. Eigenlijk zou ik gewoon een tandarts in Dordrecht moeten vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb heel lang mijn tandarts van vroeger in Geldrop aangehouden. Maar ik had op een gegeven moment geen zin meer om 2 keer 45 minuten te fietsen voor een controle van 10 minuten...
Dat over mensen heen gooien ben ik inmiddels wel verleerd jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen even oefenen met kommen hete tomatensoep.
Deze is echt heel persoonlijk, heeft ook heel de praktijk in zijn eentje verbouwd en opgeknaptquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu nog bij de tandarts in mijn oude dorp. Maar dat is zo’n fusiepraktijk waar je gewoon een nummer bent
Er is nog wel betere poolse muziek hoor. Ook van Bajm.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt qua muziek niet heel slecht
Ja, da’s toch zondequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat over mensen heen gooien ben ik inmiddels wel verleerd ja
Geloof je dat zelfquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat over mensen heen gooien ben ik inmiddels wel verleerd ja
Van de soep of voor de kleren die de mensen dragen??quote:
Hmm, qua zanger is er niet heel veel aan verloren gegaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moest wel meteen hieraan denken @:Budapestenaar.
Die zanger is onlangs overleden![]()
Welke dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg heel goede series die geen 10 seizoenen hebben.
Ik had ook niet verwacht dat jij het iets zou vonden. Het past dan wel weer in mijn straatje hoor..quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, qua zanger is er niet heel veel aan verloren gegaan
Gewoon gaatjes geboord met zijn tandartsboorquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is echt heel persoonlijk, heeft ook heel de praktijk in zijn eentje verbouwd en opgeknapt
Ja, dat geeft toch wat meer karakter aan de service die je verleentquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pak ik vast zo weer op die skill. Ik was er best goed in al zeg k het zelf
quote:
Ouder dan 2 jaar is niet heel specifiek. Maar wat vind je leuk om te kijken?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke dan?
Mijn smaak is wel specifiek.
Alles van de laatste 2 jaar vind ik echt helemaal niks.
Met balletjes is het nog het leukstequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat geeft toch wat meer karakter aan de service die je verleent
Zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon gaatjes geboord met zijn tandartsboor
Sopranos, mad men, breaking bad, Gommorrah.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ouder dan 2 jaar is niet heel specifiek. Maar wat vind je leuk om te kijken?
Huehuequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met balletjes is het nog het leukste
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij het iets zou vonden. Het past dan wel weer in mijn straatje hoor..
The Serpentquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sopranos, mad men, breaking bad, Gommorrah.
The Boys en shit bracht slechts een glimlach.
Niets van fantasy, girly shows, deug series, jank series, startrek, politie series enz.
Als jij dat graag wilt denken, prima. Als je daar drukker mee bent dan met denken aan je eigen vrouw, njaquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij draait dit denkende aan Ballie hč?
Lijkt me allemaal kut.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
The Serpent
The Night Manager
McMafia
The Little Drummer Girl
The bodyguard (die had je niet kunnen missen op Netflix)
Chernobyl (die kon je ook niet echt missen)
11.22.63
The People v. O. J. Simpson
Patrick Melrose
Ohquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal mijn rechterhand nooit inruilen voor @:amarantha
Ja oké weet ik ook niet nee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt denken, prima. Als je daar drukker mee bent dan met denken aan je eigen vrouw, nja![]()
Donderdag is mijn dag zonder vergaderingen normaal gesproken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar richting bed.Morgen is weer één lange vergadering.
Met een beetje geluk kan ik mijn vrijdag vrij van vergaderingen houden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donderdag is mijn dag zonder vergaderingen normaal gesproken.
Ik ben ook links. En linkshandigen zijn doorgaans creatiever en empathischer.quote:
Hij komt echt wat te kort man, niet normaal die frustratie en fixatie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt denken, prima. Als je daar drukker mee bent dan met denken aan je eigen vrouw, nja![]()
Ja sommige mensen hebben het gewoon nodig om mij de grond in te trappen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij komt echt wat te kort man, niet normaal die frustratie en fixatie.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben linkshandig met rechtsquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook links. En linkshandigen zijn doorgaans creatiever en empathischer.
Wat er bij mij is misgegaan weet ik niet
Gelukkig vindt iedereen jou een geweldige aanwinst voor dit topic hequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mjaquote:
O, ik ben links en smeer ook alles uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MjaIk schrijf 'bovenhands' wat normaal een linkshandige doet om te voorkomen dat je de inkt uitsmeert maar ik doe dat dus met rechts waardoor ik dus alsnog alles uitsmeer
Gok dat ik van 'nature' ook gewoon linkshandig ben maar vroeger dat rechtshandige er zo ingeslagen isquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben links en smeer ook alles uitDaarom schrijf ik niet meer met fineliners en vulpennen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ik van 'nature' ook gewoon linkshandig ben maar vroeger dat rechtshandige er zo ingeslagen is
Vroeger moest dat, maar zo erg van vroeger ben je toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ik van 'nature' ook gewoon linkshandig ben maar vroeger dat rechtshandige er zo ingeslagen is
Inb4 CL.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben links en smeer ook alles uit![]()
Waarschijnlijk een kitten die droomt dat ze op een bank staat en deze kapot stampt en er door heen zaktquote:
Nee, maar komt ook wel door mijn linkerhand, het 2e en 3e kootje van mijn middelvinger zitten aan elkaar gegroeid (vanaf geboorte) waardoor dat niet zo goed ging ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger moest dat, maar zo erg van vroeger ben je toch niet
Ahhhh achsoquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar komt ook wel door mijn linkerhand, het 2e en 3e kootje van mijn middelvinger zitten aan elkaar gegroeid (vanaf geboorte) waardoor dat niet zo goed ging ofzo.
Dromende twitchypoes.quote:
Loop je dan altijd zo rond? 🖕🏻quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar komt ook wel door mijn linkerhand, het 2e en 3e kootje van mijn middelvinger zitten aan elkaar gegroeid (vanaf geboorte) waardoor dat niet zo goed ging ofzo.
Ja ja ik vegeet je verjaardag nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vorige bedrijf was echt een statistiek-error want iedereen op één persoon na was linkshandig en drie mensen waren op dezelfde dag jarig. We zaten daar met ongeveer tien man.
Okee tof maar wat heeft dat met de verjaardag van mijn oud-collega's te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja ik vegeet je verjaardag nietWorry not
Ik hoop weinigquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okee tof maar wat heeft dat met de verjaardag van mijn oud-collega's te maken?
Zou je wel denken hequote:Op woensdag 24 maart 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je dan altijd zo rond? 🖕🏻
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
E zijn altijd maar er weinig mensen die mijn verjaardag delen![]()
@:Yuki
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja ik vegeet je verjaardag nietWorry not
Yuuksquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
E zijn altijd maar er weinig mensen die mijn verjaardag delen![]()
@:Yuki
Ook even oud???quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dominique_Monami
Hmmquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dominique_Monami
Wauwquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dele_Alli
Wel grappig, ik herinner me wel eens vaker op de 11 april pagina gekeken te hebben en een jaar of vijf geleden stond hij er nog niet tussenquote:
Goeie spelertquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Martina_S%C3%A1bl%C3%ADkov%C3%A1quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Droevig zulke verhalen iddquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Deze herinner ik me wel, een stuk minder leuk helaas: https://en.wikipedia.org/wiki/Jessica_Dubroff
Dat ben ik niet hoorquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
27 mei serieus?![]()
Love of my life ook.
Jep. Al denkt 10% van me ook wel "wtf laat je zo'n klein kind een vliegtuig besturen dan".quote:
nee ben je ook 12 jaar te jong vor. Wel PRECIES 12 jaarquote:
en de volgende 85 % van mij denkt dat ook wl hoorquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep. Al denkt 10% van me ook wel "wtf laat je zo'n klein kind een vliegtuig besturen dan".
Ik weet ook niet of ik mezelf gewoon voo de gek aan het houden ben hoorquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn Love of my life is jarig op 31 April
je zal die gast maar zijn zeg teringquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Deze website is ook leuk trouwens: https://floridamanbirthdaychallenge.com/floridaman/april-11/
Je zou voor de grap kunnen zeggen dat 31 april gewoon 1 Mei is. Dan kom je wel uit bij iemand die ik erg leuk vond, maar volgens mij ben ik nooit echt op haar verliefd geweest, sowieso is het nooit wederzijds geweest..quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik mezelf gewoon voo de gek aan het houden ben hoor
Wow, dat is echt het eerste Florida Man artikel ooit waarin een Florida Man niet iets bizars doetquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://floridamanbirthdaychallenge.com/?s=March+15
Ik trek het aan, ik zweer meisjuhquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat is echt het eerste Florida Man artikel ooit waarin een Florida Man niet iets bizars doet.
Nou ja iedereen geeft er zijn eigen invulling aan denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zou voor de grap kunnen zeggen dat 31 april gewoon 1 Mei is. Dan kom je wel uit bij iemand die ik erg leuk vond, maar volgens mij ben ik nooit echt op haar verliefd geweest, sowieso is het nooit wederzijds geweest..
" Gods Agent" okeequote:Op woensdag 24 maart 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Snaaake
https://floridamanbirthdaychallenge.com/floridaman/february-18/
Staar je je dan niet blind op iets?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja iedereen geeft er zijn eigen invulling aan denk ik![]()
Wat mij betreft kan ongeveer elke dag van het jaar wel een dag zijn om bij stil te staan.
En dan is er Karine, 27 meiZe heeft inmiddels zelf een leven dus ik ga haar er niet mee lastig vallen. Maar zij is dus single handed wel de reden dat andere vrouwen voor mij niet relevant meer zijn.
Misschien. Die doodenkele keer dat ik wat tegenkom meet ik het wel af aan haar ja. En dan ben ik al gauw klaarquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staar je je dan niet blind op iets?
Wacht maar vergelijk je dan al je hele volwassen leven iedereen met haarquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Die doodenkele keer dat ik wat tegenkom meet ik het wel af aan haar ja. En dan ben ik al gauw klaarMaar het is ook niet zo dat ik de aandacht van me af moet slaan hoor
Nee dit is van voordat jij bestondquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht maar vergelijk je dan al je hele volwassen leven iedereen met haar? Of is dit recenter?
Sorry als het een te persoonlijke vraag is maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik jaren aan iemand blijf denken op die manier.
Ik herken het ergens wel. Heb ooit iemand gehad waar ik iets heel bijzonders voor voelde, maar dat door allerlei dingen nooit iets geworden is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Die doodenkele keer dat ik wat tegenkom meet ik het wel af aan haar ja. En dan ben ik al gauw klaarMaar het is ook niet zo dat ik de aandacht van me af moet slaan hoor
Nou ja JAquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat dat betreft wel fijn als relaties lekker vetkut eindigen, nooit meer twijfelen of het tķch (nog) iets had kunnen worden met die persoon.
Groot drama is me gelukkig bespaard gebleven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat dat betreft wel fijn als relaties lekker vetkut eindigen, nooit meer twijfelen of het tķch (nog) iets had kunnen worden met die persoon.
Ik snap dat wel denk ik. Ik heb vaak gewenst dat mijn vorige relatie me nooit overkomen was, maar nu ben ik er best blij mee om het meegemaakt te hebben. Het ligt in het verleden, ik heb er geen last meer van en ik heb er zo veel van geleerd dat ik nooit als zo'n zielige vrouw van middelbare leeftijd op TV zal eindigen omdat een man flink misbruik van me heeft gemaakt of ik op die leeftijd nog steeds op foute mannen val. Ik zeg het nu lomp, maar zo voelt het welquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja JA![]()
Al had ik dat probeerselstadium ook wel eens willen proberen
Mij ook welquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groot drama is me gelukkig bespaard gebleven.
"word je hard van" zeggen zequote:Op woensdag 24 maart 2021 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel denk ik. Ik heb vaak gewenst dat mijn vorige relatie me nooit overkomen was, maar nu ben ik er best blij mee om het meegemaakt te hebben. Het ligt in het verleden, ik heb er geen last meer van en ik heb er zo veel van geleerd dat ik nooit als zo'n zielige vrouw van middelbare leeftijd op TV zal eindigen omdat een man flink misbruik van me heeft gemaakt of ik op die leeftijd nog steeds op foute mannen val. Ik zeg het nu lomp, maar zo voelt het wel. Liever begin twintig even twee jaar mentaal misbruikt worden dan op latere leeftijd. Is toch wat minder desastreus op die leeftijd.
Voorzichtig en veeleisend vooralquote:
Ja dat, en stel dat er iemand op wat voor manier dan ook interresse in mj zou hebben, dan is dat bij deze wel klaar onniedan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voorzichtig en veeleisend vooral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
IWow, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ILeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ze erover schrijven, misschien gaan mensen dan zelfs zoeken naar de kabouters.
Ileuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Goedemorgen met melk en zoetje graagquote:Op donderdag 25 maart 2021 06:11 schreef Karzai het volgende:
ook te vroeg wakker, maar ik lag al om half elf te snurken
koffie dan maar
ILas laatst een leuk artikel over kabouters in de nrcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-verscholen-a4035048
Ik ga nu een ei bakkenquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt ook gelijk![]()
ja blijf maar gewoon liggen
Kan dus best weer hier in NL gebeuren, vrees ik voor hunquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
in belgie gaan kappers en scholen weer dicht
Vanwege het oplopende aantal besmettingen en ziekenhuisopnames scherpt België de coronamaatregelen weer aan. Niet-medische contactberoepen, waaronder kappers en schoonheidssalons, moeten de deuren vier weken sluiten. Kleuterscholen blijven open, maar het lagere en hoger onderwijs moet weer op afstand plaatsvinden, zo maakte premier Alexander De Croo woensdag bekend.
https://www.nu.nl/coronav(...)ZKJHVghxfDWuvImmW0iA
Iedereen in Nederland naar de kapperquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
in belgie gaan kappers en scholen weer dicht
Vanwege het oplopende aantal besmettingen en ziekenhuisopnames scherpt België de coronamaatregelen weer aan. Niet-medische contactberoepen, waaronder kappers en schoonheidssalons, moeten de deuren vier weken sluiten. Kleuterscholen blijven open, maar het lagere en hoger onderwijs moet weer op afstand plaatsvinden, zo maakte premier Alexander De Croo woensdag bekend.
https://www.nu.nl/coronav(...)ZKJHVghxfDWuvImmW0iA
enorm droge handen hier alleen..quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n droge huid, ik word gek. Vorig jaar had ik dit ook in deze tijd. Dan smeer je je benen in en wil je daarna je broek aantrekken
Ja ook, en zo vaak was ik m'n handen nou ook weer niet. De knokkels van m'n rechterhand liggen helemaal open, linkerhand niks aan de handquote:
herkenbaar..quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, en zo vaak was ik m'n handen nou ook weer niet. De knokkels van m'n rechterhand liggen helemaal open, linkerhand niks aan de hand
Hugo heb gezegd dat ik in juni een spuitje krijg. Deze zomer is het zomerquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
mja die sollicitatie van morgen is een slecht idee. Van dissel zei ook dat als we hier weer te snel versoepelen we een 4e golf krijgen in de zomer
ja kijk nu op1 van gisteren en daar had Ab kritiek op het langzame prikken en zag dat het kon gebeuren dat het de zomer over wordt getrokken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hugo heb gezegd dat ik in juni een spuitje krijg. Deze zomer is het zomer
Vol inzetten op horeca is best een grote gok met de snelheid waarmee we nu vaccineren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
mja die sollicitatie van morgen is een slecht idee. Van dissel zei ook dat als we hier weer te snel versoepelen we een 4e golf krijgen in de zomer
Jij moet eens stoppen met kijken naar die zinloze praatprogrammasquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk nu op1 van gisteren en daar had Ab kritiek op het langzame prikken en zag dat het kon gebeuren dat het de zomer over wordt getrokken.
Nou die mensen kunnen toch gewoon gelijk hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met kijken naar die zinloze praatprogrammas
ja niet verstandig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vol inzetten op horeca is best een grote gok met de snelheid waarmee we nu vaccineren.
natuurlijk, maar het zijn allemaal maar speculaties (ook elke persco van anderhalvemetermark en Hugo van Bommel.)quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die mensen kunnen toch gewoon gelijk hebben
jumped the queue?quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:09 schreef CherryLips het volgende:
M'n tweede penpal uit de VS is van de week gevaccineerd. Ze is begin 30. Met Moderna.
Ik vind het vreemd dat in de persco werd verteld dat het nog zo lang duurt voordat alle bejaarden geprikt zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou allang blij zijn als mijn vader eens zijn vaccinatie krijgt. Die “zwakkere groepen” is niet erg breed getrokken.
Normaal kom ik ook in aanmerking voor de griepprik vanwege longklachten, maar voor een COVID-vaccinatie die je klachten heeft aan je longen dan weer niet
ja tuurlijk maar je moet toch iemand volgen voor het nieuws.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, maar het zijn allemaal maar speculaties (ook elke persco van anderhalvemetermark en Hugo van Bommel.)
Nee. Andere penpal uit Texas was ineens aan de beurt omdat niemand hem wildequote:
<65 krijgt AZ. Dus mensen van 65 ,64, 63 worden daar nu mee gevaccineerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat in de persco werd verteld dat het nog zo lang duurt voordat alle bejaarden geprikt zijn.
terwijl ik 60ers ken die al hun eerste prik 2 weken terug hadden
Mijn ouders zijn ongeveer even oud. Mijn vader tegen de 70 en stereotype man die op een IC zou belanden met te hoog BMI en hartproblemen. Dat schiet niet bepaald op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
<65 krijgt AZ. Dus mensen van 65 ,64, 63 worden daar nu mee gevaccineerd.
>65 krijgt Pfizer of Moderna, en daar zijn ze nu ergens in de 70.
Mijn ouders zijn eind 60 en 70. Leuk joh. Terwijl m'n tante hem vorige maand al heeft gehad omdat ze toen nog 64 was.
Kijk uit dat je geen tandpasta op je ballen smeert. Hoewel het wel lekker fris is die menthol.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaah beetje wakker worden zo, ballen wassen, tanden poetsen, of andersom, koffie erin en opstarten die BV Nederland godverdomme.
Been there, done that, nog wel andere gekke dingen ook, whisky, tijgerbalsem, van die gekleurde klei en chocoladequote:Op donderdag 25 maart 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen tandpasta op je ballen smeert. Hoewel het wel lekker fris is die menthol.
Pepertjes.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Been there, done that, nog wel andere gekke dingen ook, whisky, tijgerbalsem, van die gekleurde klei en chocolade
Eerste vriendinnetje wreef ooit in haar ogen nadat ze hete pepertjes had gesneden, die lag dus in het ziekenhuis met plopogen als een zieke ET.quote:
Deze voelde ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste vriendinnetje wreef ooit in haar ogen nadat ze hete pepertjes had gesneden, die lag dus in het ziekenhuis met plopogen als een zieke ET.
Jij kende ET persoonlijk?quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Geen grappen maken over zieke ET. Too soon, bro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |