SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Is je internet nu ook echt zoveel sneller als ze zeggen?
Die was een stuk minder, net als de tweede (broer van) monsieur LeClerc.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen Richard Gibson, die man die de rol in de latere jaren vertolkte vond ik een stuk minder...
Von Schmallhausen echter
Bizar. monteer gewoon die kutpoootjes, Hebnnen we het nergens meer over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het aan die hoofd van de balie gegeven. Ik kan niks meer zeggen dan.
Heb 3 keer gevraagd of de poten er onder zitten. 3 keer wordt ja gezegd, dan komt de transport dienst, ook zij vragen het en tegen hem word ja gezegd.
Wordt gewoon gelogen dus
Al 8 weken is dit een openstaande zaakDat die pootjes er onder gezet moeten worden. elke keer tegen die klant zeggen nee het is nog niet gedaan , ja nee ze gaan het echt doen blabla
En dan eindelijk zeggen ze het gedaan te hebben en dan dit.
Wat moet ik tegen zo iemand zeggen. Ja dat ik mij kapot schaam, maar dat zeg ik ook
Klopt, zijn exportissues daarin met die patriot actquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen door slotjes heen posten kan nog niet. Ik denk dat de mail van Bill nog niet bij Danny is aangekomen..
Kloptquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was een stuk minder, net als de tweede (broer van) monsieur LeClerc.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch in vrijwel de hele serie her Flick?
dat zou je denken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar. monteer gewoon die kutpoootjes, Hebnnen we het nergens meer over.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt
Volgens mij werd die Italiaan ook door 2 verschillende mannen gespeeld...
Ja en echt een stuk minder. Die speelde het veel te slapstick achtig imo..quote:
Kun je dan niet gewoon zeggen "Okee ik ben hier helemaal klaar mee. Bellen JULLIE de klant maar en leggen JULLIE het maar uit"?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou je denken.
zelfde gehad met wieltjes onder stoel. Ook elke keer gehoord , nee we gaan het dan en dan doen, Klanten maar blijven bellen totdat ik een mail krijg ja we gaan het toch niet doen.
Kan je die mensen ook na 7 weken bellen. Je staat zo fucking hard voor schut elke keer
Je belt toch wel onder een pseudoniem? “Hallo, met vlammetje”quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou je denken.
zelfde gehad met wieltjes onder stoel. Ook elke keer gehoord , nee we gaan het dan en dan doen, Klanten maar blijven bellen totdat ik een mail krijg ja we gaan het toch niet doen.
Kan je die mensen ook na 7 weken bellen. Je staat zo fucking hard voor schut elke keer
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je belt toch wel onder een pseudoniem? “Hallo, met vlammetje”
Alle acteurs uit Wordt u al geholpen? zijn inmiddels overledenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
Er leven er niet erg veel meer uit die serie
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de briljantse scenes vind ik nog wel wanneer Michelle haar benen gaat scheren
zegt ze "Look carefully, I will shave them only once"
jawel maar zeggen ze ja wij zijn van logistiek, wij bellen nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon zeggen "Okee ik ben hier helemaal klaar mee. Bellen JULLIE de klant maar en leggen JULLIE het maar uit"?
Nee hoor, toevallig tijdje terug gecheckt, Mr Spooner leeft nogquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle acteurs uit Wordt u al geholpen? zijn inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |