Wat voor kleur haar heeft ie tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:14 schreef Piebe het volgende:
Ik zie dat Babel niet mee deed. Daar heb je het al.
Misschien kunnen we Baumgartl nog naturaliseren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Het is natuurlijk zo dat Nederland een aantal belangrijke spelers miste: Cillessen, De Vrij, Van Dijk en Van de Beek.
Echter was er genoeg kwaliteit in de selectie om vandaag te kunnen winnen. Maar tactisch stond het slecht, te veel spelers wisten niet wat ze moesten doen bij balbezit, maar ook niet wat ze moesten doen bij balbezit tegenstander. Wijndal, Tete, Berghuis en Malen hadden totaal geen idee.
Depay speelde slecht, het is een vedette zoals Berghuis bij Feyenoord, niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.
Nu zal Nederland dus alle overige wedstrijden moeten winnen. Gezien de tegenstanders moet dat kunnen. Dus eigenlijk is er nog niet zoveel aan de hand.
Vd Beek was gewoon beschikbaar hoorquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Het is natuurlijk zo dat Nederland een aantal belangrijke spelers miste: Cillessen, De Vrij, Van Dijk en Van de Beek.
Echter was er genoeg kwaliteit in de selectie om vandaag te kunnen winnen. Maar tactisch stond het slecht, te veel spelers wisten niet wat ze moesten doen bij balbezit, maar ook niet wat ze moesten doen bij balbezit tegenstander. Wijndal, Tete, Berghuis en Malen hadden totaal geen idee.
Depay speelde slecht, het is een vedette zoals Berghuis bij Feyenoord, niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.
Nu zal Nederland dus alle overige wedstrijden moeten winnen. Gezien de tegenstanders moet dat kunnen. Dus eigenlijk is er nog niet zoveel aan de hand.
Turkije gaat echt nog wel punten verspelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Turkije gaat echt nog wel punten verspelen.
Als iemand Van de Beek een belangrijke speler voor Oranje noemt, hoef je die al niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vd Beek was gewoon beschikbaar hoor
Botoxje nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Frank ziet er echt slecht uit, eigenlijk al maanden. En dat hoestje is ook niet best... tijd voor een coronatestje.
Maar dat gaat Nederland op deze manier ook wel doen, in september straks Noorwegen-uit en Turkije-thuis binnen een week (met Montenegro-thuis tussendoor). Dan moet het iets beter dan vendaag, geloof ik..quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Turkije gaat echt nog wel punten verspelen.
Eerst nog zaterdag Letland, altijd lastig!quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:24 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig is de volgende tegenstander Gibraltar.
Daar kan je niet van verliezen toch?
Toch?
Nu maak ik me echt zorgen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
Volgende vd Vaart gaan we zeker weten naar het WK![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |