SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee johgquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Een kwartier naakt stoned op een balkon zonder telefoon of ander vermaak in de nacht terwijl het flink afgekoeld is ten opzichte van de dag en je nergens op kan zitten omdat de kussens van de tuinset ook binnen liggen... Toch best lang denk ik.
We zitten op de grens van Millennials en Gen Z, die telefoon is hoe dan ook onmisbaar. Misschien maakt dat het erger voor onze generatie.quote:
Ja, dat deel lijkt me toch redelijk in te schatten voor iedere generatie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou ook niet graag een kwartier naakt buiten staan als het koud is.
Ik weet niet eens wat ik ben.. een millennial denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zitten op de grens van Millennials en Gen Z, die telefoon is hoe dan ook onmisbaar. Misschien maakt dat het erger voor onze generatie.
Wel een lagere hartslag, neem ik aan...quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een waarschijnlijk domme vraag.. hebben langere mensen meer bloed dan kortere mensen?
Patat generatie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik ben.. een millennial denk ik.
Het is geen harde grens, diverse bronnen melden dat hij bij 1995, 1996 of 1997 ligt. Dus zelfs als ik daar het midden van pak zit ik nog precies op de grensquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik ben.. een millenial denk ik.
Jamaar ik ben van vroegahquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zitten op de grens van Millennials en Gen Z, die telefoon is hoe dan ook onmisbaar. Misschien maakt dat het erger voor onze generatie.
De patatgeneratie is geboren tussen 1970 en 1985.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja ik snap nu de smiley van Buda, dat was het antwoord
Net buiten jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De patatgeneratie is geboren tussen 1970 en 1985.
Kwiwi valt daar net in, of net buiten..
Geen oud-arts, wel oudquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een lagere hartslag, neem ik aan...![]()
![]()
Misschien weet oud-arts @:Molo dit??
Je bent geen arts maar runt wel onze dokterspraktijk?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen oud-arts, wel oud
En ja, hebben ze. Net als zwangeren en mensen die breed zijn door spiermassa
MOLOOOOquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen oud-arts, wel oud
En ja, hebben ze. Net als zwangeren en mensen die breed zijn door spiermassa
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent geen arts maar runt wel onze dokterspraktijk?*doet schietgebedje*
De ik-vreet-mijn-aars-zo-dik-als-ik-wil-generatiequote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, de ik-eet-van-twee-walletjes generatie.
Klinkt als typisch Nederlands hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ouwe rooie limbooooooquote:
Ach, er staat ook dat Los een personal trainer isquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |