Niks "jagen". Ik heb laatst nog 20 pizza's voor hem besteldquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
Waarom is iedereen hier toch zo geobsedeerd door die gast. Niemand moet hem hier en toch 'jagen' hier de nodige lui op hem.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:11 schreef okselzweet het volgende:
''Ik moest lachen. Maar dan vooral omdat hij blijkbaar voor iedere zin minimaal 2 takes nodig heeft.''
Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe belachelijk veel kleine stukjes hij aan elkaar plakt. Meer dan een volledige zin in 1 keer uitspreken is blijkbaar al te lastig voor onze olijke vriend
Tevens 99% kans dat braddalicious het filmpje zelf op dumpert heeft getieft.
Dit is nog akeliger om aan te horen dan zijn bewerkte filmpjes. En nu al last van dementiequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zag deze wel eens voorbij komen, dit filmpje had hij een keertje per ongeluk geupload zonder 3 miljard jumpcuts
Over pizza's met een doorsnede van 25 cm.quote:De YouTube commentsectie, een verrijking voor het internet.
Deze vreetsessie is niet iets wat ik normaal doe hé? Dit zal ook niet vaker voorkomen, soms heb je momenten dat je jezelf even helemaal wil laten gaan, en dat was in mijn geval met 2 kleine pizaatjes, 1 friet, en 2 colaatjes.
Na mijn 1x per week waar in ik, of een zak chips, of een patatje, of koekjes of iets anders vets haal, let ik goed op wat ik eet, zit ik onder de 2k kcal per dag, eet ik tussen 12 > 6 en wandel ik dagelijks minstens 2-3 kilometer.
Het is makkelijk om een oordeel te hebben vanaf de zijlijn, en om zoals het wel vaker gaat, meteen op een achterlijke manier comments achter te laten.
De laatste ook "Op naar de 170 kilo" maat, je moest eens weten. Als er iets is waar ik niet mee bezig ben, ondanks de vette hap, is het aankomen.
Aannames, aannames, aannames, en nog eens aannames.
Als je toch alleen maar commentaar hebt raad ik je aan om niet te kijken, of schrijf je reacties die je onder mijn video's wil plaatsen op in een kladblokje, en print ze 1x per maand uit, je zal je kapot schamen.
Waar denk je anders dat aardappelmeel vandaan komt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Sinds wanneer bestaan aardappels uit meel?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Over pizza's met een doorsnede van 25 cm.
It's called mukbang (pronounced "mook-bong"), and it translates to “eating broadcast” in South Korea, where professional mukbangers can make up to $10,000 a month — not including sponsorships from food and drink brands.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef Scheepskok het volgende:
Ik wacht op de eerste mugbang van de Bradge here.
TheBradge maakt zichzelf wel beroemdquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
It's called mukbang (pronounced "mook-bong"), and it translates to “eating broadcast” in South Korea, where professional mukbangers can make up to $10,000 a month — not including sponsorships from food and drink brands.
Stop make stupid people (and stupid things) famous
Ik weet niet of ie veel met bidden heeft, maar zijn gebit heeft iig wel wat aandacht nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |