Goed idee op zich.quote:
heren, herenquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich.![]()
Maar nu niet meer. Dalijk gaat Jill nog meedoen. Hitsig knorrend.
Dat kind is wat mollig en dan meteen als varken bestempelen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich.![]()
Maar nu niet meer. Dalijk gaat Jill nog meedoen. Hitsig knorrend.
Niet meteen hoor, pas na 2 of 3 uitzendingen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
Nomineren Expeditie Robinson-stijl, inclusief muziekje.
Haha daar ben jij dól op hè, om te spotten of iemand iets wijzigt en dat daarna te noemen.quote:
niet zeurenquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha daar ben jij dól op hè, om te spotten of iemand iets wijzigt en dat daarna te noemen.![]()
![]()
![]()
Dat ging dus ff niet helemaal lekker op met het koprollen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef superniger het volgende:
Tsja. Medebewoners met verstand hebben wel door dat er een geheime opdracht is. Dan speel je gewoon mee.
Ik vind het gelul met die bondjes irritant en naomi nomineren was duidelijk een afspraak, dus vind ik dat zij mag blijven.quote:
Naomi was zelf meester in de bondjes, dus dat vind ik geen goede reden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het gelul met die bondjes irritant en naomi nomineren was duidelijk een afspraak, dus vind ik dat zij mag blijven.
Blijkbaar heb ik een goede reden nodigquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Naomi was zelf meester in de bondjes, dus dat vind ik geen goede reden.
Van mij hoefde je geen reden te geven hoor. Maar je gaf hem zonder vragen. Ik heb ook geen goede reden om voor Julie te kiezen, behalve dan dat ik me kapot erger aan Naomiquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een goede reden nodig![]()
Ok ok, Julie was de hele tijd aan het zagen. Ook een reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |