SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Wacht maar tot een meerderheid het vaccin tot zich heeft genomen. Je ziet aan zulk soort filmpjes al een mooie sneakpreview van wat er komen gaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Bespottelijk tevens walgelijk en dan nog die lockdownie goedmensje wat een handje komt helpen
je verwacht er best wat van he...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wacht maar tot een meerderheid het vaccin tot zich heeft genomen. Je ziet aan zulk soort filmpjes al een mooie sneakpreview van wat er komen gaat.
"Laat je Vaxdocumenten zien!!!!, laat zien!!! GVD, je hebt het niet hé??, Laat zien!!!! " - aldus de verontruste meneer tegen de mondkapjesweigeraar ergens op een markt/plein/station @ januari ~ December 2022.
We gaan een mooie samenleving tegemoet![]()
Het aanpassen van de avondklok is ook weer een mooie. Sigrid niet eens met d'r hol in de zetel en nu al een middelvinger naar haar kiezers![]()
Avondklok was al een lachertje, maar is nu nog een niveautje hoger op de schaal van Corona-onzinnigheden. Was toch om reisbewegingen etc te beperken? Nu een uur later ivm zomertijd?Ik heb de studenten om me heen al hard horen lachen. Wat een farce is dit alles wat gaande is. En wat sneu dat men in staat is alles openlijk te verdedigen...
Kan je baas niet 'n vaccinatie voor de pro-vaxxers hier ook regelen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
je verwacht er best wat van he...
Vaccinatie kunnen ze niet verplichten..
Nja ik blijf bij mijn standpunt, meer testen..,. graag op de personen die het Helemaal niet willen..
de diehard antivaxxers ... vooral de gene die het al jaren roepen dat vaccineren slecht is!
Waarom zal je denken, nja die personen. klagen graag zo komen de meeste issues als eerste aan het licht.
vooral Autisme enzo..
Wat voor baat heeft hij daarbij?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je baas niet 'n vaccinatie voor de pro-vaxxers hier ook regelen?
Los van de sociale... nou, ja, asociale noem ik het meer - controle is er altijd nog een mogelijkheid dit wél te verplichten. Kijk hoe ver ze al in Israel zijn. Google de Corona maatregels eens op. Tot aan werkgevers kan men ongevaccineerden weigeren. Kijk eens goed naar de tijdlijn 13 maart 2020 ~ heden en zie wat er allemaal in een relatief korte tijd is doorgedrukt. Het is wel een beetje naief om te denken dat ze zich laten beperken omdat wij denken dat ze het niet kunnen doen. Ze doen het gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mompelt iets van rechten van de mens die men niet mag schenden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:35 schreef KNAK het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-corona-rivm-toename
[..]
Los van de sociale... nou, ja, asociale noem ik het meer - controle is er altijd nog een mogelijkheid dit wél te verplichten. Kijk hoe ver ze al in Israel zijn. Google de Corona maatregels eens op. Tot aan werkgevers kan men ongevaccineerden weigeren. Kijk eens goed naar de tijdlijn 13 maart 2020 ~ heden en zie wat er allemaal in een relatief korte tijd is doorgedrukt. Het is wel een beetje naief om te denken dat ze zich laten beperken omdat wij denken dat ze het niet kunnen doen. Ze doen het gewoon
Jup al die meelopers die nog een handje gaan helpen ook denkend dat ze goed bezig in de strijd tegen het killervirus. Bepalen voor een ander mens wat ze moeten doen of laten en zich ermee bemoeien. Als ze zo graag met een lap voor hun smoel willen lopen ga je goddelijke gang, als je graag een experimentele injectie wil ga ook je gang, maar laat een ander mens met rust in je waanzin. Vanavond hangen ze weer voor de buis aflevering Fabeltjeskrant trouw volgen wat de Grote Leiders hun oplegt. Menselijkheid is verdwenen bij een aantal van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wacht maar tot een meerderheid het vaccin tot zich heeft genomen. Je ziet aan zulk soort filmpjes al een mooie sneakpreview van wat er komen gaat.
"Laat je Vaxdocumenten zien!!!!, laat zien!!! GVD, je hebt het niet hé??, Laat zien!!!! " - aldus de verontruste meneer tegen de mondkapjesweigeraar ergens op een markt/plein/station @ januari ~ December 2022.
We gaan een mooie samenleving tegemoet![]()
Het aanpassen van de avondklok is ook weer een mooie. Sigrid niet eens met d'r hol in de zetel en nu al een middelvinger naar haar kiezers![]()
Avondklok was al een lachertje, maar is nu nog een niveautje hoger op de schaal van Corona-onzinnigheden. Was toch om reisbewegingen etc te beperken? Nu een uur later ivm zomertijd?Ik heb de studenten om me heen al hard horen lachen. Wat een farce is dit alles wat gaande is. En wat sneu dat men in staat is alles openlijk te verdedigen...
In welke 'risico groep' zit jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat voor baat heeft hij daarbij?
het betroffen btw tot dus ver zo'n 10 collega's die als risico groep werden bestempeld en een 8 anderen via een extern bedrijf!
Raar verhaal. Tot nu toe kan geen enkele werkgever medewerkers verplichten tot vaccinatie laat staan dit via werk regelen, risicogroep of niet. Vraag me af watvoor bedrijf het is, wellicht de sociale werkplaats waar mensen met een verstandelijke beperking werken.quote:
Ik kan je ook niet verplichten om je schoenen uit te doen in mijn huis, maar als je dan alleen op de deurmat mag blijven staan...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja ik blijf bij mijn standpunt, meer testen..,. graag op de personen die het Helemaal niet willen..
de diehard antivaxxers ... vooral de gene die het al jaren roepen dat vaccineren slecht is!
Waarom zal je denken, nja die personen. klagen graag zo komen de meeste issues als eerste aan het licht.
vooral Autisme enzo..
Ik houd het arbeidsrecht beroepshalve in de gaten en daar is het laatste woord nog niet over gezegd helaas.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar verhaal. Tot nu toe kan geen enkele werkgever medewerkers verplichten tot vaccinatie laat staan dit via werk regelen, risicogroep of niet. Vraag me af watvoor bedrijf het is, wellicht de sociale werkplaats waar mensen met een verstandelijke beperking werken.
Onzin.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
vooral Autisme enzo..
want?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb een dochter (5j) en ze heeft gewoon het vaccinatieprogramma gevolgd maar het Astrazeneca komt er bij mij niet in (gezonde 30+er, ik heb corona waarschijnlijk begin 2020 gehad.)
Jeetje je bent wel heel selectief en hebt wel heel veel tijdquote:
Das toch verstandig als ze al die MSM 'killer virus' enz.verhaaltjes geloven.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Men laat zich hier wel goed bang maken hoor.
Nee hoor - ik heb gewoon MSM 'killer virus' verhaaltjes van het begin van dit hele shitshow geplaats.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jeetje je bent wel heel selectief en hebt wel heel veel tijd
de eerste die ik tegenkom is
https://www.gelderlander.(...)doetinchem~a28af26a/
Witte bestelbus
Aan de Terborgseweg stond een witte bestelbus geparkeerd met daarop de tekst: ‘Gezond verstand boven blind vertrouwen! Geloof niet in media & overheid. Het ‘KILLER’ virus Covid 19 wordt misbruikt voor vernietiging van onze democratie en vrijheid in een dictatuur'.
en vwb het vaccin
https://www.facebook.com/(...)fbid=400956297992634
https://www.facebook.com/(...)fbid=400956297992634
etc
zullen we het er maar op houden dat beide kanten overdrijven
Wat gek. Mij laten ze gewoon heerlijk rustig winkelen zonder mondkapje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Bespottelijk tevens walgelijk en dan nog die lockdownie goedmensje wat een handje komt helpen
Nee hoor, 'killer virus-verhaaltjes' lees je niet in 'de MSM'. Misschien wat minder de wappiemedia geloven wanneer ze zeggen dat dat wel zo is?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Das toch verstandig als ze al die MSM 'killer virus' enz.verhaaltjes geloven.
Lees maar post #3.....allemaal van 'n jaartje of zo geleden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, 'killer virus-verhaaltjes' lees je niet in 'de MSM'. Misschien wat minder de wappiemedia geloven wanneer ze zeggen dat dat wel zo is?
quote:'Verkoudheid kan coronavirus tijdelijk uit lichaam verjagen'
Een verkoudheid treedt niet alleen op als klacht bij het coronavirus, het kan Covid-19 juist ook verdrijven uit het lichaam. Dat melden onderzoekers van de universiteit van Glasgow.
De wetenschappers namen het rhinovirus onder de loep, verantwoordelijk voor een van de meest voorkomende en vrij onschuldige verkoudheden. Dat virus lijkt echter het uit Wuhan overgewaaide coronavirus niet naast zich te dulden in menselijke lichaamscellen, zo wijst de studie uit. En omdat het rhinovirus zoveel voorkomt, zou het deze lente een onverwachte maar zeer welkome ’partner’ kunnen zijn in de strijd tegen corona.
Kort gezegd zit het zo: sommige virussen gaan na binnenkomst - via bijvoorbeeld de neus, oren of ogen - de strijd met elkaar aan om iemand te besmetten. Andere virussen laten juist vrije ruimte voor meer ziektes. Het rhinovirus kan klachten veroorzaken als een loopneus, keelpijn, hoofdpijn, hoesten en soms koorts en gaat het liefst geïsoleerd z’n gang, dus zonder andere virussen die zich in de lichaamscellen verzamelen. Het kan ook schadelijk zijn voor dieren, zoals onlangs in de paardenwereld het geval was.
Volgens de onderzoekers blijkt dat het rhinovirus en Sars-CoV-2 elkaar bestrijden. Als het rhinovirus 24 uur eerder in de luchtwegen beland, is corona zelfs kansloos om zich in het lichaam te nestelen, meldt de BBC. „Sars-CoV-2 komt dan nooit van de grond en wordt zwaar afgeremd door het rhinovirus”, zegt onderzoeker Pablo Murcia tegen de Britse omroep. „Dat is absoluut fascinerend, want bij een hoge aanwezigheid van het rhinovirus, kan het nieuwe Sars-CoV-2-infecties stoppen.”
https://www.dvhn.nl/extra(...)rjagen-26731997.html
Facefuck?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - ik heb gewoon MSM 'killer virus' verhaaltjes van het begin van dit hele shitshow geplaats.
Facefuck heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |