SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 23-03-2021 15:35:19 ]
Restje Thaise groene curry van gisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Even de doodse stilte hier doorbreken: wat eten we vandaag?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Broccoli is toch een beetje de allemansvriend onder de groenten?
Dat klinkt wel erg lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net bij de aldi gekruide kip omwikkeld in spek meegenomen, ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
@bitterbalquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net bij de aldi gekruide kip omwikkeld in spek meegenomen, ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
ik had hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal apps deden het ineens niet meer dus ik telefoon gereset.. ziet de rabobank app er ineens compleet anders uit. Ik kan dit niet aan. Hopelijk is het probleem nu wel opgelost.
👀quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal
LT, wel een beetje scherp blijven.
Daar hoef ik haar echt niet voor te mentionen hoor, zulke dingen ontgaat haar niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal
LT, wel een beetje scherp blijven.
Ik hou er wel vanquote:
Ja ik nu pas maar steeds meer apps deden het niet meer ineens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde probleem
en heel veel andere n ook
niet van de rabo app trouwens, die facelift had ik een paar weken geleden al
Dit duurde inderdaad niet lang. Je hebt al een bordje voor haar bijgezet en een appje gestuurd met uitnodiging?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoef ik haar echt niet voor te mentionen hoor, zulke dingen ontgaat haar niet.
Lag schijnbaar aan een update van android system webviewer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik nu pas maar steeds meer apps deden het niet meer ineens.Wel wennen die nieuwe lay-out bij de rabo.
Jammer alleen dat ze tot vanavond laat vastzit bij Sodom & Somorraquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit duurde inderdaad niet lang. Je hebt al een bordje voor haar bijgezet en een appje gestuurd met uitnodiging?
Dat apps het niet meer deden ineens?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lag schijnbaar aan een update van android system webviewer.
Als die nu de nieuwste update er overheen heeft gegooid zou het weer moeten werken allemaal
jepquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat apps het niet meer deden ineens?
Oh chill, fijn om te lezen dat ik niet de enige persoon ben. Dan ligt het niet aan mijn telefoon gelukkig. Naja heb alles gereset dus denk dat het nu wel goed is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep
https://androidworld.nl/a(...)oid-dit-moet-je-doen
Maar dan heeft ze wel honger!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze tot vanavond laat vastzit bij Sodom & Somorra
Ja levensgevaarlijk dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze wel honger!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |