SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hebben nu zelfs merch van Billie Eilishquote:
Maar merch koop je bij concerten, als een eckte eckte.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben nu zelfs merch van Billie Eilish
Groep muten.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik een nummer alleen voor werk kopen endie in het weekend uitzetten
Misschien moet je gewoon een bedrijfstelefoon aanvragen zodat zij dat geintje kunnen betalen.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik een nummer alleen voor werk kopen endie in het weekend uitzetten
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komenquote:
Geef ze dit topic als werkappquote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Concerten zijn zķķķ 2019.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar merch koop je bij concerten, als een eckte eckte.
Iedereen blokkeren en zeggen dat je whatsapp beu bent en weggegooid hebt.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komen
Je kunt meldingen ook uitzetten op desktop toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komen
hmm kan ik doenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen blokkeren en zeggen dat je whatsapp beu bent en weggegooid hebt.
ja maar als wa scherm open staan dan zie je gewoon die activiteit aan de linkerkant bij je gesprekkenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt meldingen ook uitzetten op desktop toch?
jij begint niet ook al hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dat Corona nu een grote mindfuck is, is het wel een verdomt goede.
Ja dat wel, maar dat kun je toch negerenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als wa scherm open staan dan zie je gewoon die activiteit aan de linkerkant bij je gesprekken
In Nieuw Zeeland nog wel hipquote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat kun je toch negeren
Ja goed punt.quote:
Ik zou er inderdaad ook niet van opkijkenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
In Nieuw Zeeland nog wel hip
En komt in Europa ook wel weer, maat van me komt om in de voorlopige boekingen. Duurt inmiddels allemaal ook wel een beetje overdreven lang natuurlijk. Nu mensen zelfs een meivakantie verbieden? Gaat nergens meer over joh, over een maand is het allemaal weer voorbij, net als vorig jaar. Met als grote verschil dat het nu niet meer terugkomt
Daarom ga ik tegenwoordig ook incognito naar buiten.quote:
alsof ik dat niet al lang weetquote:Op maandag 22 maart 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ga ik tegenwoordig ook incognito naar buiten.
Het komt ook wel weer, ooit. Maar ongeduldig.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
In Nieuw Zeeland nog wel hip
En komt in Europa ook wel weer, maat van me komt om in de voorlopige boekingen. Duurt inmiddels allemaal ook wel een beetje overdreven lang natuurlijk. Nu mensen zelfs een meivakantie verbieden? Gaat nergens meer over joh, over een maand is het allemaal weer voorbij, net als vorig jaar. Met als grote verschil dat het nu niet meer terugkomt
Je trapt er anders nog steeds in.quote:
Lekkerrrrr nummerquote:
Heeft echt tot 2020 geduurd waarom ik dat een beetje ben beginnen te waarderen. Geen idee waarom eigenlijk.quote:
Geeft allemaal ook niet zo heel erg nu het nog slecht weer isquote:Op maandag 22 maart 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt ook wel weer, ooit. Maar ongeduldig.
Daar toch een uur later?quote:Op maandag 22 maart 2021 22:17 schreef Dven het volgende:
Ah, dag bijna voorbij. Gelukkig maar, was echt zo'n niet-memorabele dag die je morgen alweer vergeten bent
Nu dus echt op het randje van een mogelijk nieuwe memorabele dagquote:
Nicequote:Op maandag 22 maart 2021 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu dus echt op het randje van een mogelijk nieuwe memorabele dag
Beter hé, zo zie je tenminste het Italiaanse bipsje en de felle Vesuviusogen.quote:
Italiaanse bipsje klinkt wel goed.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter hé, zo zie je tenminste het Italiaanse bipsje en de felle Vesuviusogen.
Rare shit manquote:
Hey ouwe nepduitser, waarom zo vroeg wakker daar?quote:
ik zag het te laatquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net maar een 2e ronde maagsap pilletjes aangevraagd
Duurt lang dat ongewenste-lichaamssap-gebeuren-en-gedoequote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net maar een 2e ronde maagsap pilletjes aangevraagd
ja vind ik ook. Maar slaap er ook echt slecht doorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt lang dat ongewenste-lichaamssap-gebeuren-en-gedoe
da's kudtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Maar slaap er ook echt slecht door
Ik slaap ook al zo slecht de laatste tijd, slaap is toch best wel erg lekker en broodnodig soms.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Maar slaap er ook echt slecht door
eerste levensbehoefte johquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik slaap ook al zo slecht de laatste tijd, slaap is toch best wel erg lekker en broodnodig soms.
vandaag? serieus?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:12 schreef bitterbal het volgende:
De middagtemperatuur ligt tussen 12 en lokaal 15 graden, in de middag kan in de kustprovincies een koude wind van zee opsteken.
Warme
Seks, seks en seks, trekvogels zijn trekvogels.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:18 schreef bitterbal het volgende:
Waar zouden die vogels het toch allemaal over hebben zo vroeg
of wat is er mis met meer en meer gozers?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:28 schreef UitStraling het volgende:
Of ik camera's op wil komen hangen bij een vriendin van een vriendin want die heeft iets teveel kans om een krantenberichtje te worden, what's wrong with the women's radar these days?
Ja altijd al zo geweest, de karpervissers.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
of wat is er mis met meer en meer gozers?
Tijd dat daar dus wat verandert ipv dat de vrouwen nog minder vrij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd al zo geweest, de karpervissers.
Ja mijn idee maar goed, een klein beetje gezond verstand kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd dat daar dus wat verandert ipv dat de vrouwen nog minder vrij kunnen zijn.
Sommige mensen zijn blind zodra ze beetje aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar goed, een klein beetje gezond verstand kan ook geen kwaad
Soort fysiek narcisme is dat ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blind zodra ze beetje aandacht krijgen.
Nee dit zijn wel heftige verhalen, hoop extra sjappies wel voor wie de lockdown een beetje zwaar valt ook, net het laatste zetje richting zichtbare gekte zeg maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het geen hype van onveilig voelen?
Dat gevoel heb ik altijd als de wekker gaatquote:
De onzichtbare is erger. Echte narcisten zijn daar goed in.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dit zijn wel heftige verhalen, hoop extra sjappies wel voor wie de lockdown een beetje zwaar valt ook, net het laatste zetje richting zichtbare gekte zeg maar.
Ja dat zijn deze ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De onzichtbare is erger. Echte narcisten zijn daar goed in.
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het geen hype van onveilig voelen?
Gezond verstand.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar goed, een klein beetje gezond verstand kan ook geen kwaad
Ik zeg toch mijn idee, kakelkippetje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezond verstand.
Overdag niet eens meer veilig over straat kunnen, maar het ligt aan de vrouwen.
Wat ge je met buda doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
hongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
waar is buda?!
ik ken genoeg vrouwen die zonder problemen over straat kunnen, dus het zal vast een combi van alle factoren zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezond verstand.
Overdag niet eens meer veilig over straat kunnen, maar het ligt aan de vrouwen.
Dit gaat dan ook niet echt over niet op straat maar meer wat de huiskat mee naar binnen sleept en daarna weer uit probeert uit te braken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken genoeg vrouwen die zonder problemen over straat kunnen, dus het zal vast een combi van alle factoren zijn
Hoor je altijd alles dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken genoeg vrouwen die zonder problemen over straat kunnen, dus het zal vast een combi van alle factoren zijn
Ooit een vriendin van de een op de andere dag moeten verhuizen. Geen leuke situaties.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
De oorzaak is eigenlijk ook niet relevant in deze maar ik kan slechts een directe noodkreet negeren dus eens kijken wat ik kan betekenen.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
De oorzaak is eigenlijk ook niet relevant in deze maar ik kan slechts een directe noodkreet negeren dus eens kijken wat ik kan betekenen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
https://www.nu.nl/286389/(...)ouwers-stort-in.html
Ik vind dit toch wel bijzondere beelden.
Zeker als wij al een jaar niet meer op een tribune hebben mogen zitten.
Nja, dit verzoek komt van een vriendin die ooit een geflipte karpervisser in een Zeeman poloshirtje inclusief vissentatoeage achter zich aan heeft gehad, dat was wel vrij heftig stalken gezien de verhalen die ik ervan meekreeg, ze is blijkbaar een lotgenotengroepje begonnen en zodoende komt ze nu bij mij, ik ga er wel even voor waken dat ik dat sjappie wereldje niet ingezogen ga wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit een vriendin van de een op de andere dag moeten verhuizen. Geen leuke situaties.
Maar wel op karpervissers.quote:
Inderdaad genoeg rare verknipte sjappies die helemaal niet graag aan het water zitten.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inderdaad genoeg rare verknipte sjappies die helemaal niet graag aan het water zitten.
Ja beetje wel ja maar goed zal wel toeval zijn dat het steeds (karper)vissers zijn, ligt aan de vrouwen die ik ken denk ik.quote:
Wat is dit nou weer voor een generalisatiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare verknipte sjappies zitten nu eenmaal graag langs de waterkant.
Karpervisser?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een generalisatie
Wonen ze op Urk ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje wel ja maar goed zal wel toeval zijn dat het steeds (karper)vissers zijn, ligt aan de vrouwen die ik ken denk ik.
Zijn naast vissers wel degenen die erg slecht tegen de huidige situatie kunnen ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou het niet te maken hebben met het feit dat er toch veel minder aan seks kan worden gedaan en hierdoor bepaalde gefrustreerde figuren een beetje doorslaan?
Wil je eens ophouden met vissers benoemen als notoire verkrachters.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn naast vissers wel degenen die erg slecht tegen de huidige situatie kunnen ja.
Ja dusquote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je eens ophouden met vissers benoemen als notoire verkrachters.
Die mensen vissen meestal nog op iets nuttigs.quote:
De karpervissers die ik ken zijn ook wel fvd stemmende viruswappies. dus het plaatje past welquote:
Ghehe nee ik vis niet, heel soms met de dames een hengeltje uitgooien in de zomer.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou het niet te maken hebben met het feit dat er toch veel minder aan seks kan worden gedaan en hierdoor bepaalde gefrustreerde figuren een beetje doorslaan?
Ach weet je, er zijn iets teveel viruswappies en politieboeroepers op het moment, dat geeft ook een beetje een scheef beeld, hoog tijd dat de GGZ wat meer centjes krijgt om de griezels uit de maatschappij te halen en ze een zacht kussen te bieden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ghehe nee ik vis niet, heel soms met de dames een hengeltje uitgooien in de zomer.
Hrrrr.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Training van 9 tot 12.30 uur. Ben nu al mentaal uitgelogd
Moloquote:Op dinsdag 23 maart 2021 05:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey ouwe nepduitser, waarom zo vroeg wakker daar?
Mijn auto staat hier buiten met een platte bandquote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:30 schreef Karzai het volgende:
Ik zit nu ook aan een vijvertje, maar daar zit volgens mij niets levends in
Gaat de zon nog schijnen vandaag, ben van plan vanmiddag de auto te wassen en te stofzuigen issie weer helemaal zomerklaar
Donderdag naar de apk
Crap.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn auto staat hier buiten met een platte band
Het grote voordeel is wel: het is een bedrijfswagen. dus ik heb het gemeld en verder hoef ik niks te doen.quote:
Heb ik eens naar gekeken, maar ik kan op mijn naam geen anwb abo nemen en ze dan voor een bedrijfswagen laten komen.quote:
Oh, dat scheelt al.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het grote voordeel is wel: het is een bedrijfswagen. dus ik heb het gemeld en verder hoef ik niks te doen.
wel blij dat ik er mee op het werk ben gekomen.quote:
Oh wat grappig.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
En vanzelfsprekend draagt ze een martenica
@:dven
Ja sorry, heb niet zoveel te melden.quote:
Same. Zit hersenloos aan facturen. Stomme klus.quote:
Ik luister nog steeds hersenloos naar Bulgaarse Galina.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Zit hersenloos aan facturen. Stomme klus.
Nee die is nu druk bezig met ruzie maken over banken dus die laat ik lekker met rustquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen appjes van ballie die je wil delen?
Een live-stream zou wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is nu druk bezig met ruzie maken over banken dus die laat ik lekker met rust
Wist je dat Nederland de meeste psychologen per 100.000 inwoners heeft van de hele EU en het grootste budget voor geestelijke zorg?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, er zijn iets teveel viruswappies en politieboeroepers op het moment, dat geeft ook een beetje een scheef beeld, hoog tijd dat de GGZ wat meer centjes krijgt om de griezels uit de maatschappij te halen en ze een zacht kussen te bieden.
Geef dat kind een bodycam.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een live-stream zou wel vermakelijk zijn.
Sinds 9 uur dezelfde ook echt?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds hersenloos naar Bulgaarse Galina.
Kunnen we er daarna gelijk mee naar het Europees Hooggerechtshof wegens mensenrechtenschending.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een live-stream zou wel vermakelijk zijn.
Mijn hoogtepunt vandaag is het proeven van de vega saté op brood vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, daar is de hoofdpijn.
Slapen, ik wil het.
Vroeger eens gefactureerd om tijdelijk van een collega over te nemen, een dag per week en werd al gek, niets voor mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Slapen, ik wil het.
Geen hoofdpijn, maar ik wil ook wel slapen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Slapen, ik wil het.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt vandaag is het proeven van de vega saté op brood vanmiddag.
Kan ook heel snel het dieptepunt worden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
En vanzelfsprekend draagt ze een martenica
@:dven
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen ik hier voor het eerst kwam had ik misschien wel 60 van die dingen om m'n armNu doe ik niet meer mee aan die gekkigheid.
Ben een instagram begonnen waarop ik foto's van alle katten hier aan het maken ben. Meeste zijn straatkatten maar af en toe ook een huiskat die buiten zit. Zoals deze, die ook een martenitsa had
[ afbeelding ]
Wat tofquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen ik hier voor het eerst kwam had ik misschien wel 60 van die dingen om m'n armNu doe ik niet meer mee aan die gekkigheid.
Ben een instagram begonnen waarop ik foto's van alle katten hier aan het maken ben. Meeste zijn straatkatten maar af en toe ook een huiskat die buiten zit. Zoals deze, die ook een martenitsa had
[ afbeelding ]
Misschien dat het wel lekker is, kant-en-klare saté is dat namelijk nooit.quote:
Nah het is zo'n bakje voor op brood of op toastjes ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het wel lekker is, kant-en-klare saté is dat namelijk nooit.
Niet heel origineel maar het zijn wel altijd dankbare onderwerpenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tofDe kat én het idee voor die instagram
Niet beginnen met Netflix, want daar kom je niet meer uitquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zoveel doen vandaag en ik zit hier alleen maar te geeuwen en ik wil lezen en slapen en Netflixen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet heel origineel maar het zijn wel altijd dankbare onderwerpen
[ afbeelding ]
Oh zo'n koude salade, sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah het is zo'n bakje voor op brood of op toastjes ofzo.
Dieptepunt dusquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo'n koude salade, sterkte dan maar.
Op zich kan het alleen maar meevallen nu toch?quote:
Ik ga er gewoon van uit dat het ontzettend goor is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich kan het alleen maar meevallen nu toch?
Met een beetje geluk laat je je broodje nadat het gesmeerd is op de grond vallen met de belegde kant naar onderen.quote:
Zou voedsel van de caafs jatten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat het ontzettend goor is.
Het is Microsoft. Wat dacht jij dan? Dat ze het gemakkelijk zouden maken?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is het altijd zo'n marteling om bij je Microsoft certificeringen te komen? Het is gewoon altijd een ramp geweest en er is gewoon nooit iets verbeterd. Het is al 15 jaar gewoon kansloos.
Grappig genoeg was het hier gisteren grijzer dan nu rond deze tijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen op deze grijze maar alweer een stuk minder koude morgen. weer 4:04 langer zonlicht dan gisteren.
De mythische figuur Magere Hein draagt altijd een zeis en een zandloper bij zich
Kom ik daar bij een nieuwe werkgever aan met een kopietje van een uitslagenbriefjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is Microsoft. Wat dacht jij dan? Dat ze het gemakkelijk zouden maken?
Serieus? Ik val meestal binnen vijf minuten in slaap ofzo wanneer ik netflix aanzwengelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet beginnen met Netflix, want daar kom je niet meer uit
Ben aan het wachten op beter weer want heb nu enkel maar katten in en rond mijn eigen straatquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Katten doen het altijd goed. En het zijn toffe foto's
Hier is het egaal donkergrijs.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg was het hier gisteren grijzer dan nu rond deze tijd.
Malle kust.
Ik heb al extra uitgezet dat de volgende aflevering automatisch start, anders zou ik nooit meer opstaanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus? Ik val meestal binnen vijf minuten in slaap ofzo wanneer ik netflix aanzwengelWordt overigens wel standaard rond 04:00 al wakker waarna ik wel een uur of twee weer iets aan het kijken ben
Dat gaat toch vanzelf na een x-aantal afleveringen? Voel me dan altijd in m'n eer aangetast. "Ben je nog wel aan het kijken?"quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al extra uitgezet dat de volgende aflevering automatisch start, anders zou ik nooit meer opstaan
Als je het automatisch laat doorlopen vraagt die na 3 uur inderdaad of je nog leeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gaat toch vanzelf na een x-aantal afleveringen? Voel me dan altijd in m'n eer aangetast. "Ben je nog wel aan het kijken?"
LAAT ME MET RUST
kan ook lekker zijn.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gaat toch vanzelf na een x-aantal afleveringen? Voel me dan altijd in m'n eer aangetast. "Ben je nog wel aan het kijken?"
LAAT ME MET RUST
Klinkt beter dan die saté.quote:
Stamppot rauwe andijviequote:
Ik weet niet of die sate willen eten..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even onderhandelen met de caafs dus
Of saté van de caafs maken ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die sate willen eten..
Dat moet je een beetje uitpolderen met die beestjesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die sate willen eten..
Ik las uitbenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet je een beetje uitpolderen met die beestjes
Als je gelijk wil doorpakken is dat ook een optiequote:
Klein emmertje met benzine geven en een aanstekertje zodat ze zichzelf kunnen flamberen nadat ze op het stokje zijn gesprongen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gelijk wil doorpakken is dat ook een optie
Je kunt ze misschien leren om zelf op het stokje te springen.
Flamsteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein emmertje met benzine geven en een aanstekertje zodat ze zichzelf kunnen flamberen nadat ze op het stokje zijn gesprongen.
Ik had laatst zo lang de TV aan staan dat de TV per se uit moest nadat ik de eerdere waarschuwing had genegeerd. OLED kent ook z'n nadelenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het automatisch laat doorlopen vraagt die na 3 uur inderdaad of je nog leeft.
Haagsie!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Ik ga vanmiddag even een duif een kopje kleiner maken.
BUDAAAAAAAAAAAAquote:
Mooi, dan ga ik zo etenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAA
ik wip even langs om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Mijn tv geeft die meldingen inderdaad ook na een tijd, maar die vindt het prima als dan maar even ok druk op de afstandbediening.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst zo lang de TV aan staan dat de TV per se uit moest nadat ik de eerdere waarschuwing had genegeerd. OLED kent ook z'n nadelen.
nee hoor, het is al 11:40quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het is alweer half 12. Ik krijg dit nooit af.
Haha nee ga er zo pindakaas op doenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik zo eten
Wat heb jij op je boterham? Duiffilet?
Geflambeerde Gerbil komt wel dichtbij zo.quote:
Ik begin wel langzaam honger trek te krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geflambeerde Gerbil komt wel dichtbij zo.
Ik ook, maar heb voor m'n gevoel ook nog maar net ontbeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begin wel langzaam honger trek te krijgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben mij weer aan het huilen gekregen op het werk. Gisteren was er dus een bespreking (o.a. over mij) en pff.![]()
Kans is erg groot dat ik na mijn traject nog wel een tijdje blijf hangen daar want er zijn dus mensen die het fijner vinden werken daar sinds ik schoonmaak.
Na de eerste regel dacht ik dat dit verhaal een heel andere kant op ging ..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben mij weer aan het huilen gekregen op het werk. Gisteren was er dus een bespreking (o.a. over mij) en pff.![]()
Kans is erg groot dat ik na mijn traject nog wel een tijdje blijf hangen daar want er zijn dus mensen die het fijner vinden werken daar sinds ik schoonmaak.
Haha nee bijna altijd als ik moet huilen op het werk dan is het van blijdschap omdat ze zo onwijs lief zijn daar voor mij .quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na de eerste regel dacht ik dat dit verhaal een heel andere kant op ging ..
Misschien wel wat voor Ballie McBalfacequote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee bijna altijd als ik moet huilen op het werk dan is het van blijdschap omdat ze zo onwijs lief zijn daar voor mij .
Bezorgen jullie niet op maandag?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Deed ik vanochtend bij een complex een paar brieven in de busjes.
Komt er een oudere man aan
Wat fijn dat jullie een keer op maandag bezorgen
- eh sorry meneer het is dinsdag
Oh wat stom, zal wel de leeftijd zijn, ik ben al 84.
-Ach kan gebeuren, fijne dag nog
Wij wel, maar Post.nl niet. Soms wordt dat ook verwardquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij wel, maar Post.nl niet. Soms wordt dat ook verward
Nou, bedankt Mark.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou top, vanaf volgende week woensdag avondklok vanaf 22:00.
Ik vind het wel chill eigenlijk. Als ik nu half uurtje later trein wil pakken op vrijdag dan kan dat gewoon.quote:
Maar klinkt niet alsof dit nog heel vaak op de boodschappenlijst komt te staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Saté was oké. Als ik niet wist dat het vega was, had ik het niet geproefd.
Jawel hoor, als ik weer zin heb in zo'n bakkie.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar klinkt niet alsof dit nog heel vaak op de boodschappenlijst komt te staan.
Ik had diepvries hamburgers, dat lijkt tenminste ook niet op vlees.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel hoor, als ik weer zin heb in zo'n bakkie.
Dit is gewoon een kwak saté met stukjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had diepvries hamburgers, dat lijkt tenminste ook niet op vlees.
Misschien moet je ze voortaan even ontdooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had diepvries hamburgers, dat lijkt tenminste ook niet op vlees.
met friet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kwak saté met stukjes.
Heb ze gewoon gebakkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ze voortaan even ontdooien.
MDF-burger.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze gewoon gebakken. Maar dat spul lijkt niet eens op vlees van dat gemalen samengeperste spul, zou nog best kunnen dat ze vega waren
Ja zo op zijn tijd is dat wel lekkerquote:
Nee, dat is Sanddquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
(maar jullie waren toch weer overgenomen door postnl? )
Heeft dat te maken met de constant-honger-ziekte?quote:
Het is wel een van de symptomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met de constant-honger-ziekte?
Is altijd ontslag of dreiging met ontslag. Succesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega wil even 'bijpraten'. Ben benieuwd
Je glazen bol staat verkeerd afgesteld.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is altijd ontslag of dreiging met ontslag. Succes
Ik denk dat ik patat haal.Beetje frustratievoer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Even de doodse stilte hier doorbreken: wat eten we vandaag?
Broccoli.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
De gekookte ledematen van android app ontwikkelaarsquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat klinkt ernstig.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De gekookte ledematen van android app ontwikkelaars
( M.u.v. ons aller @:Rocknijntje )
Als ik ze hier op een bootje gooi dan komen ze vanzelf een keer bij bal langs..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig.
Gaan de hoofden naar Bal?
vissticks, ovenpatat en erwtjesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:59 schreef Karzai het volgende:
beetje roerbakken met knoflook, oestersaus en sambal
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik ze hier op een bootje gooi dan komen ze vanzelf een keer bij bal langs..
Broccoli is toch een beetje de allemansvriend onder de groenten?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Lekkere dingen allemaal. Behalve de broccoli.
Het wordt voor me gemaakt, dus helaas.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Lekkere dingen allemaal. Behalve de broccoli.
Ja, saai dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Broccoli is toch een beetje de allemansvriend onder de groenten?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik ze hier op een bootje gooi dan komen ze vanzelf een keer bij bal langs..
Ja oke, maar alles moet je een beetje op smaak brengen.quote:
witlof en kipquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan kiezen uit soep, witlof, erwten, worteltjes en bruine bonen. Of kip en naanbrood-genotOf pittige kip. Of kip cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |