Het virus kan niet tegen die hoge temperaturen dus het verdwijnt vanzelf.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
Dit waait wel over. Tegen de zomer is corona weer weg.
Net als de Spaanse griep, hoor je ook niks meer vanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Het virus kan niet tegen die hoge temperaturen dus het verdwijnt vanzelf.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Dat is wel echt heel erg dodelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:15 schreef KroketBroodje het volgende:
Het IFR van dit virus wordt geschat op 3.4 door de World Health Organization!!!!1! binnenblijven allemaal
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)bij de buren met geluidsoverlast kan je schijtenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Weet iemand nog een plek waar wc-papier te kopen is? Anders moet ik morgen toch maar even naar kantoor om te schijten.
Bij mijn kapper hadden ze een grote pomp met desinfectie staanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:56 schreef pretpletter het volgende:
Ik zag iemand met een mondkapje op lopen tijdens het winkelen. Wat een idioterie.
Lekker sparen voor de vakantie deze zomerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:19 schreef ZarB het volgende:
Wow ik kan echt veel sparen. Mag nog wel iets langer duren en als de horeca weer open gaat ga ik denk ik niet eens
Welnee, die paar toeristen uit China. Dat virus overleefd hier niet. Storm in den glas waterquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:23 schreef Filosoofert het volgende:
Nondejus, Italië, komt wel erg dichtbij zo.
Die chinezen zijn ook gewoon ransapen, wij snappen tenminste dat handen wassen belangrijk isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welnee, die paar toeristen uit China. Dat virus overleefd hier niet. Storm in den glas water
Net als Sars idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welnee, die paar toeristen uit China. Dat virus overleefd hier niet. Storm in den glas water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop