Fok is nog doder dan de titelkansen van PSV.quote:Op zondag 11 april 2021 14:29 schreef tja77 het volgende:
Het leeft wel moet ik zeggen.
Wat een treurnis
Plek 2 zal nog lastig worden, maar is wel van belang.quote:Op zondag 11 april 2021 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok is nog doder dan de titelkansen van PSV.
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.quote:
En de voorassist van Boscagli was ook perfect.quote:Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.
Meteen weer belangrijk na z’n blessure, ook in jong Oranje. Geen rare fratsen of streken maar een goede mentaliteit.quote:Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef RipCity het volgende:
Als buitenlandse club zou ik eerder Gakpo dan Malen kopen
True,quote:Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.
Wat mij betreft hét voorbeeld voor Mo dat spelers zich prima kunnen aanpassen aan een systeem van de trainer.quote:Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meteen weer belangrijk na z’n blessure, ook in jong Oranje. Geen rare fratsen of streken maar een goede mentaliteit.
Never forget die zwarte in het stadionquote:
Zag een dag later een foto van buiten het PSV stadion, dat zag er ECHT heftig uit.quote:Op zondag 11 april 2021 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Never forget die zwarte in het stadionDie was wel iets te zwaar
PSV beslist vandaag helemaal niks.quote:Op zondag 11 april 2021 15:08 schreef PSVCL het volgende:
DOELSALDO!!
Gas geven dus .. kan je vandaag beslissen als je hier met minimaal 0-4 wint
quote:Op zondag 11 april 2021 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV beslist vandaag helemaal niks.
Geen van de nog volgende wedstrijden is een zekerheidje op 3 punten.
Mo post veel trainingsvideos op z’n Insta, die gaat schroeien.quote:Op zondag 11 april 2021 15:15 schreef RipCity het volgende:
Wissel Zahavi maar voor Mo. Die ziet er ontzettend gemotiveerd uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |