Deze twee dingen zijn niet gerelateerd. PSV is een topclub, Feyenoord niet. Maar dat doet hier niet ter zake.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je een sneer uit wil delen doe dat voortaan dan meteen ipv een volledig scheve vergelijking te maken. Scheelt mij weer tijd
Ah, voor het gemak vergeet je de VVF even. Maakt ook allemaal niet uit, maar dat je sneller aan 50 mio kan komen (met wss andere voorwaarden) dan aan bijna 150 lijkt me evident.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze twee dingen zijn niet gerelateerd. PSV is een topclub, Feyenoord niet. Maar dat doet hier niet ter zake.
Het gaat er om dat Feyenoord al decennia met financiële problemen zit, maar als het PSV overkomt springt eerst de gemeente Eindhoven bij en nu dus een groep investeerders. Het is vrij vreemd dat PSV makkelijker aan deze 'derdengelden' (zo noem ik het maar even) kan komen dan Feyenoord, want Feyenoord heeft waarschijnlijk een grotere achterban en zit in de regio Rotterdam/Randstad.
Dat VVF verhaal zou toch eigenlijk meer gezien moeten worden als renteloze lening?quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, voor het gemak vergeet je de VVF even. Maakt ook allemaal niet uit, maar dat je sneller aan 50 mio kan komen (met wss andere voorwaarden) dan aan bijna 150 lijkt me evident.
Wel benieuwd wat PSV er mee kan/gaat doen overigens.
Bij de achterban (sponsoren, gemeente, supporters) van Feyenoord is men al lang gewend aan het feit dat ze geen topclub meer zijn, bij PSV is dat besef nog niet zo ingedaald en probeert men er nog wat van te maken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze twee dingen zijn niet gerelateerd. PSV is een topclub, Feyenoord niet. Maar dat doet hier niet ter zake.
Het gaat er om dat Feyenoord al decennia met financiële problemen zit, maar als het PSV overkomt springt eerst de gemeente Eindhoven bij en nu dus een groep investeerders. Het is vrij vreemd dat PSV makkelijker aan deze 'derdengelden' (zo noem ik het maar even) kan komen dan Feyenoord, want Feyenoord heeft waarschijnlijk een grotere achterban en zit in de regio Rotterdam/Randstad.
hoogstwaarschijnlijk lucratiever dan een voetbalclub, leuk dat ze het proberen maar denk wat te weinig en wat te laatquote:Op zaterdag 17 april 2021 08:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zitten waarschijnlijk in de Vechain
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk lucratiever dan een voetbalclub, leuk dat ze het proberen maar denk wat te weinig en wat te laat
quote:
aldus het EDquote:Het zijn bedragen waarmee PSV in de internationale top geen schok teweegbrengt, weet ook Van der Wallen. Toch is het nationaal gezien wél veel geld en aangezien een substantieel deel in de spelersselectie mag worden gestoken, wordt (afgezien van Ajax) de rest van de eredivisie verder op afstand gezet. Zo blijft PSV automatisch een kampioenskandidaat in Nederland en staat de ambitie om regelmatig de titel te pakken overeind.
Dit is geen onderbouwing waarom het te weinig of te laat zou zijn..?quote:
om Ajax in te halen of bij te blijven wel toch en daar gaat het om lijkt me, dit is genoeg om plek 2 te verstevigenquote:Op zaterdag 17 april 2021 09:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is geen onderbouwing waarom het te weinig of te laat zou zijn..?
Die zelfoverschatting van jullie neemt nu wel extreme vormen aan hèquote:Op zaterdag 17 april 2021 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
om Ajax in te halen of bij te blijven wel toch en daar gaat het om lijkt me, dit is genoeg om plek 2 te verstevigen
wat heeft dat er mee te maken, begrotingstechnisch schiet je hier toch niet zo enorm veel mee op, is in principe 1 keertje CL halenquote:Op zaterdag 17 april 2021 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zelfoverschatting van jullie neemt nu wel extreme vormen aan hè
Door het Europese seizoen alleen is Ajax dit jaar 35 miljoen uitgelopen op PSV dit jaar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zelfoverschatting van jullie neemt nu wel extreme vormen aan hè
Mag van mij welquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNuicPnnVrB/?igshid=1774ntnzsh7v2
Arias incoming
Uitstekende speler idd. Vooral verdedigend een stuk stabieler dan Dumfries. En hij heeft wat meer balgevoel zeg maar.quote:
Klopt, maar geld is ook niet alles. Ajax heeft misschien wel zeven keer meer geld dan PSV en toch heeft PSV dit seizoen een betere selectie, of voor degene die dat niet willen aannemen: Een selectie die minimaal gelijkwaardig is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door het Europese seizoen alleen is Ajax dit jaar 35 miljoen uitgelopen op PSV dit jaar.
Waarvan bijna 30 miljoen meer uitgegeven aan zaakwaarnemers dan PSVquote:Op zaterdag 17 april 2021 09:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door het Europese seizoen alleen is Ajax dit jaar 35 miljoen uitgelopen op PSV dit jaar.
Dat begrijp ik. Ze hebben véél meer geld.quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ook dat wil ik niet aannemenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar geld is ook niet alles. Ajax heeft misschien wel zeven keer meer geld dan PSV en toch heeft PSV dit seizoen een betere selectie, of voor degene die dat niet willen aannemen: Een selectie die minimaal gelijkwaardig is.
Daar kan ik mee inkomen. Hopelijk kan PSV in ieder geval hun negatieve spiraal van grote, dure miskopen doorbreken met deze miljoenen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ze hebben véél meer geld.
Maar die houding van veel Ajacieden dat psv zich slechts op de tweede plaats moet gaan richten omdat de achterstand te groot is geworden word zo langzamerhand wel vermoeiend.
Precies. Als de Jong weer een blik Bruma’s en Baumgartl’s opentrekt kom je inderdaad niet veel verder.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik mee inkomen. Hopelijk kan PSV in ieder geval hun negatieve spiraal van grote, dure miskopen doorbreken met deze miljoenen.
Nog altijd vertrouwen in Sangare?quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Als de Jong weer een blik Bruma’s en Baumgartl’s opentrekt kom je inderdaad niet veel verder.
je bent gewoon een gevoelige jongen, het enige wat ik stel is dat het veel geld lijkt maar het niet zoveel is in het huidige voetballandschap.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ze hebben véél meer geld.
Maar die houding van veel Ajacieden dat psv zich slechts op de tweede plaats moet gaan richten omdat de achterstand te groot is geworden word zo langzamerhand wel vermoeiend.
Sangare is een beetje van het niveau Alvarez. Prima, maar niet veel meer dan dat.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd vertrouwen in Sangare?
Nee ik hoop het ook echt. Ajax - PSV is waarschijnlijk de enige kwalitatief leuke wedstrijd van het seizoen geweest dus laat ze alsjeblieft iets beter scouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |