SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee dat bedoel ik nietquote:Op zondag 21 maart 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
afgebakken en wel? klaar om op te eten?
Ja moest even een paar rondjes in paniek rondrennenquote:
Ja ik zag het langskomen op Facebook. Heb meteen drie doosjes besteld in 7 verschillende smaken. Sommige zijn echt lekker, andere ben ik niet zo kapot vanquote:
Is alleen wel een beetje prijzig om even te 'proberen', hoe groot zijn de porties?quote:
Ik zie dat je er minimaal zes moet bestellen. Dat vind ik dan wel weer wat veelquote:Op zondag 21 maart 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zag het langskomen op Facebook. Heb meteen drie doosjes besteld in 7 verschillende smaken. Sommige zijn echt lekker, andere ben ik niet zo kapot van
Ja er is geen probeerprijs. De actie is dus gratis bezorging bij 3 doosjes. Misschien dat dat er op termijn ook nog wel af gaat. Maar hey, #supportyourlocals en zo.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is alleen wel een beetje prijzig om even te 'proberen', hoe groot zijn de porties?
Twee maanden houdbaar in de vriezer is wel handig iig met die hoeveelheden.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dat je er minimaal zes moet bestellen. Dat vind ik dan wel weer wat veel
ja ik heb er dus 18 omdat gratis bezorgingquote:Op zondag 21 maart 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dat je er minimaal zes moet bestellen. Dat vind ik dan wel weer wat veel
Jezusquote:Op zondag 21 maart 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb er dus 18 omdat gratis bezorgingMaar je kunt ze ook invriezen
Ja meer dat je er gelijk 6 moet bestellen en alles. Paar jaar terug waren er ook zulk soort pies bij de Makro en later ook nog eventjes bij de AH, zaten soms best lekkere tussen maar heb ze al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er is geen probeerprijs. De actie is dus gratis bezorging bij 3 doosjes. Misschien dat dat er op termijn ook nog wel af gaat. Maar hey, #supportyourlocals en zo.
Die bij AH kocht ik ook af en toequote:Op zondag 21 maart 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer dat je er gelijk 6 moet bestellen en alles. Paar jaar terug waren er ook zulk soort pies bij de Makro en later ook nog eventjes bij de AH, zaten soms best lekkere tussen maar heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Is een kerstdingetje toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bij AH kocht ik ook af en toeHelaas weer verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |