Er zijn verder ook geen alternatieven. Geen idee wie de andere fvd'ers zijn, maar Thierry en van Haga lijden verder ook wel een beetje aan tunnelvisie en zitten volgens mij eerder in het anti-vaccinatie kamp. Een fatsoenlijke partij die tegen lockdown of extreme vrijheidsbeperkende maatregelen zijn is er gewoon niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
De corona maatregelen waren dus niet echt belangrijk genoeg voor stemmers op bijv een VVD. Lijkt me sterk dat die mensen dan wel afgelaste demonstraties bezoeken, waarbij de ME optreedt.
Ken hier sowieso al aardig wat mensen die het niet echt eens zijn met het Corona beleid, maar toch VVD/CDA/D66 hebben gestemd vanwege andere zaken. Ze gaan er van uit dat we binnen het jaar wel van Corona af zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meegespeeld, zeker. Maar het is echt onzinnig om te doen alsof maar acht zetels (en daarmee ongeveer 5% van de bevolking) tegen de huidige aanpak zouden zijn.
Jij denkt dat er veel VVD stemmers en D66 stemmers op afgelaste demonstraties de ME afwachten?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij van GL bent, ik bedoelde te zeggen dat 'maar' 8 zetels evenveel is als het aantal zetels dat GL heeft, waar ook wekelijks demo's zijn.
Maargoed, dat 'wij zijn Nederland' wordt toch tijdens die demo's geroepen? Er is toch geen reden om dat te linken aan FVD?
Loze woorden van Hugo waarschijnlijk. Verrassend he?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wilde Hugo de 3-miljoenste prik zetten, binnen 2 weken na de 2-miljoenste?
Hoe gaan we binnen ~10 dagen nog ~900K prikken zetten dan?
Zo'n partij krijgt de schuld van alle ellende straks dan natuurlijk. Geen traditionele partij die dat risico aandurft.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn verder ook geen alternatieven. Geen idee wie de andere fvd'ers zijn, maar Thierry en van Haga lijden verder ook wel een beetje aan tunnelvisie en zitten volgens mij eerder in het anti-vaccinatie kamp. Een fatsoenlijke partij die tegen lockdown of extreme vrijheidsbeperkende maatregelen zijn is er gewoon niet.
Van corona zijn we dan wel grotendeels af, maar de vraag is of we dan van doodsbange bestuurders en hun micromanagement af zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ken hier sowieso al aardig wat mensen die het niet echt eens zijn met het Corona beleid, maar toch VVD/CDA/D66 hebben gestemd vanwege andere zaken. Ze gaan er van uit dat we binnen het jaar wel van Corona af zijn.
Dat. Maar er zijn ook meer partijen die toch wel een iets andere koers varen binnen het corona-gebeuren. Neem grote winnaar D66 of JA21. Die roepen niet 'alle maatregelen er af' maar pleiten wel voor verandering van de aanpak. Het is onzinnig om dat lekker op te tellen bij de Markie Mark Goednieuwsshow.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ken hier sowieso al aardig wat mensen die het niet echt eens zijn met het Corona beleid, maar toch VVD/CDA/D66 hebben gestemd vanwege andere zaken. Ze gaan er van uit dat we binnen het jaar wel van Corona af zijn.
PvdD was toch wel tegen de avondklok?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn verder ook geen alternatieven. Geen idee wie de andere fvd'ers zijn, maar Thierry en van Haga lijden verder ook wel een beetje aan tunnelvisie en zitten volgens mij eerder in het anti-vaccinatie kamp. Een fatsoenlijke partij die tegen lockdown of extreme vrijheidsbeperkende maatregelen zijn is er gewoon niet.
Ik denk dat er veel mensen op de demonstraties af komen, ongeacht hun politieke kleur. Politieke kleur aan de demonstraties verbinden vind ik onnodig.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij denkt dat er veel VVD stemmers en D66 stemmers op afgelaste demonstraties de ME afwachten?
Kom op zeg.
Ga jij een steekproef houden volgende week? Ik schat 60% Haga. 20% Geert en dan nog wat restjes.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen op de demonstraties af komen, ongeacht hun politieke kleur. Politieke kleur aan de demonstraties verbinden vind ik onnodig.
Dat laatste is een conclusie die je niet kunt trekkenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
PvdD was toch wel tegen de avondklok?
In elk geval wil ik geensins welke groep dan ook zijn democratisch recht op protest ontzeggen.
Het valt me alleen op de grote meerderheid pro huidige maatregelen gestemd heeft.
Nee. Ik vind het irrelevant waar ze op stemmen, ze hebben het recht om te demonstreren. Dat de reden voor die demonstratie onze bestuurders niet aanstaat zou irrelevant moeten zijn. Dat lijkt het jammer genoeg niet te zijn. Demonstraties tegen coronamaatregelen worden iedere week uit elkaar geknuppeld, maar andere demonstraties mogen op allerlei plekken ineens wel. Dat vind ik raar.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga jij een steekproef houden volgende week? Ik schat 60% Haga. 20% Geert en dan nog wat restjes.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
PvdD was toch wel tegen de avondklok?
In elk geval wil ik geensins welke groep dan ook zijn democratisch recht op protest ontzeggen.
Het valt me alleen op de grote meerderheid pro huidige maatregelen gestemd heeft.
De aanpak van corona ís ook politiekquote:
Prioriteiten.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste is een conclusie die je niet kunt trekken
Je stemt niet op de huidige maatregelen, je stemt op een partij die veel standpunten en zulks heeft, waarónder de huidige coronamaatregelen.
Dat si echt wat anders
Het gezag is inderdaad wat nerveus, dat merk je aan alles. Maar zeg eens eerlijk, daar hebben ze toch ook wel reden toe?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het irrelevant waar ze op stemmen, ze hebben het recht om te demonstreren. Dat de reden voor die demonstratie onze bestuurders niet aanstaat zou irrelevant moeten zijn. Dat lijkt het jammer genoeg niet te zijn. Demonstraties tegen coronamaatregelen worden iedere week uit elkaar geknuppeld, maar andere demonstraties mogen op allerlei plekken ineens wel. Dat vind ik raar.
Dat is jouw interpretatiequote:
boefje?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
De aanpak van corona ís ook politiek
Maar dat wist je wel, boefje
Wat probeer je nu te zeggen? Iedereen die niet op racisten voor Democratie heeft gestemd vind de coronamaatregelen wel prima?quote:
Waarom hebben we dan een avondklok?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op welk moment? Want er waren volgens mij sowieso nooit veel politieke partijen voor de avondklok.
Omdat jíj niet FvD hebt gestemd!quote:Op zondag 21 maart 2021 21:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan een avondklok?
Als gezag nerveus zijn? Ja, absoluut. Ik vind het alleen onnodig om dat te verbinden aan FVD. Aan de ene kant geef je ze dan teveel krediet, en aan de andere kant demoniseer je ze. Zolang de demonstraties niet georganiseerd worden door FVD zijn het naar mijn mening geen demonstraties van ze zelf.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gezag is inderdaad wat nerveus, dat merk je aan alles. Maar zeg eens eerlijk, daar hebben ze toch ook wel reden toe?
Ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het irrelevant waar ze op stemmen, ze hebben het recht om te demonstreren. Dat de reden voor die demonstratie onze bestuurders niet aanstaat zou irrelevant moeten zijn. Dat lijkt het jammer genoeg niet te zijn. Demonstraties tegen coronamaatregelen worden iedere week uit elkaar geknuppeld, maar andere demonstraties mogen op allerlei plekken ineens wel. Dat vind ik raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |