SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een liter citroenbrandewijn op hadden met z'n tweeën.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een liter citroenbrandewijn op hadden met z'n tweeën.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
hey luister dan blblabla ik ben je bezorger niet
Wutquote:Op zondag 21 maart 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
snowflake voelt zich niet op haar gemak om het geld te storten met een mannelijke collega
![]()
Alsof het op je voorhoofd staat
Je zal toch maar "journalist" zijn die dit mag melden op nu.nl.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
mweh geen versoepelingen volgens push bericht nu.nl
ze gaan met de auto naar de automaat en zelfs daar staat een beveiliger omdat er een keer explosief is gestortquote:Op zondag 21 maart 2021 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut. Ik snap dat #metoo-dingen weer extra aandacht krijgen de laatste tijd en dat is ook goed, maar dit is wel erg overdreven.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze gaan met de auto naar de automaat en zelfs daar staat een beveiliger omdat er een keer explosief is gestortDus nu wordt je gecheckt of je geen bom komt storten
![]()
Maar goed schijnbaar voelt ze zich niet gemakkelijk met dat geld ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wordt door meer mensen gelezen als onze postsquote:Op zondag 21 maart 2021 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zal toch maar "journalist" zijn die dit mag melden op nu.nl.
Man man man.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:48 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:48 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is onderdeel van de familie nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suckt inquote:Op zondag 21 maart 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is onderdeel van de familie nu.
Bedankt Hugoquote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg bericht dat alle maatregelen opgeschort worden.
Neequote:Op zondag 21 maart 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg je ook bankjewel in plaats van dankjewel nu?
fake news losquote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrikaquote:Op zondag 21 maart 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Volgende reageerders op de nu.nl fb is dit onderdeel van agenda 2030 en worden we binnenkort toch allemaal opgesloten
Gewoon even naar Rusland vliegen voor een Sputnikquote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga maar eens kijken of ik ergens een Pfizer-vaccin kan kopen.
Maar waarom?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrika
Kalergiplanquote:Op zondag 21 maart 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrika
Wellicht geeft 'Pfizer' nog wel hits op Marktplaats, of Aliexpressquote:Op zondag 21 maart 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even naar Rusland vliegen voor een Sputnik
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dan is Utrecht CS net klaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Volgende reageerders op de nu.nl fb is dit onderdeel van agenda 2030 en worden we binnenkort toch allemaal opgesloten
Werd ook steeds even wakker door m'n geknor, want ik lag niet goed, maar viel in slaap voor ik mezelf normaal op een kussen had gedrapeerd.quote:
Wij voldoen anders aardig aan de gedroomde blauwdruk voor omvolking en rassenvermeningingquote:Op zondag 21 maart 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet voor ons. Koens bevestigde het net dus ook
Ah wij mogen dus blijven?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij voldoen anders aardig aan de gedroomde blauwdruk voor omvolking en rassenvermeninging
En waar gaat de rest naar toe? En wat is het nut?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:18 schreef Koen66 het volgende:
Die Kalergi had het over een bevolking die zou lijken op de oude Egyptenaren
Plan lijkt te bestaan uit het vervangen van de huidige rassen en volken in vooral Europa door 1 soort met als doel een eensgezinde luisterende massa te genererenquote:Op zondag 21 maart 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waar gaat de rest naar toe? En wat is het nut?
En de rest wordt vermoord?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Plan lijkt te bestaan uit het vervangen van de huidige rassen en volken in vooral Europa door 1 soort met als doel een eensgezinde luisterende massa te genereren
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.quote:
Maar waar komt het idee vandaan dat die niet westerse immigranten de groep is met de juiste eigenschappen?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.
Ik heb geen zin om me op m'n 50e nog voort te planten hoor. Daar krijg je geen leuke kindjes van.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.
Het is niet ter verbetering van Europa maar om mensen dociel en identiteitsloos te maken, zodat ze makkelijk controleerbaar zijn voor de elite.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar waar komt het idee vandaan dat die niet westerse immigranten de groep is met de juiste eigenschappen?
ahquote:Op zondag 21 maart 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is niet ter verbetering van Europa maar om dociel en identiteitsloos te maken, zodat ze makkelijk controleerbaar zijn voor de elite.
vroeg mij al af waar je wasquote:Op zondag 21 maart 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit was echt een van de leukste weekenden ooit, geen vingers meer over, mijn lachspieren zijn als 100 jaar oude elastiekjes en mijn lever praat Russisch tegen me maar toch![]()
Tijd voor warme chocomel op de bank met een dekentje en een dik boek.
Dat is mijn weekend.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit was echt een van de leukste weekenden ooit, geen vingers meer over, mijn lachspieren zijn als 100 jaar oude elastiekjes en mijn lever praat Russisch tegen me maar toch![]()
Tijd voor warme chocomel op de bank met een dekentje en een dik boek.
Uhm wanneer is het omvolkingsplan dan?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 2030 is weer een ander plan![]()
BNW / Agenda 2030: One World Tyranny
Dat is al sinds 1950 in werkingquote:Op zondag 21 maart 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm wanneer is het omvolkingsplan dan?
Ja je moet toch wat om niet tot een verzuurde kluizenaar te verworden, if kibbeling helps kibbeling helps.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was ook even leven vandaag. kibbeling gehaald
Nog steeds niet klaarquote:Op zondag 21 maart 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is al sinds 1950 in werking
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel lekker warmquote:Op zondag 21 maart 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zoiets moet met de boiling frog methode gedaan worden natuurlijk
Beavis en Buttheadquote:
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.quote:
Ik ook niet hahaquote:Op zondag 21 maart 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.
Ik semi-bewust....quote:Op zondag 21 maart 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.
Veel dingen weet ik wel maar dan van achteraf.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet hahamaar toch de 90's.
Ik was me pas bewust van de 90's toen de Spice Girls groot waren.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel dingen weet ik wel maar dan van achteraf.
astra-zeneca was in de aanbieding hoorde ik in de wandelgangenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
.. in etenquote:
vooral in een goede Cubaan eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
.. in eten
.. in wandelen
.. in sporten
.. in tv kijken
.. in irritant zijn
.. in fok!ken
zoveel opties..
quote:Op zondag 21 maart 2021 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral in een goede Cubaan eigenlijk
quote:
Oei spannend wel.. Ik denk dat ik donderdag pas mijn salaris krijg gestort...quote:Op zondag 21 maart 2021 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk heb ik morgen op tijd geld.We gaan om 09:00 al naar Duitsland.
Ja naja komt vast wel goed.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oei spannend wel.. Ik denk dat ik donderdag pas mijn salaris krijg gestort...
Credit card gebruikenquote:Op zondag 21 maart 2021 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk heb ik morgen op tijd geld.We gaan om 09:00 al naar Duitsland.
Had je gelezen dat Herbert nog leeft?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat om niet tot een verzuurde kluizenaar te verworden, if kibbeling helps kibbeling helps.
Bivakmuts mee dan.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet aan hoor haha.
Ik kan alleen zo slecht Duits.quote:
Oooooeh nee, heeft hij al goud en zijn droomkaboutervrouwtje gevonden?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je gelezen dat Herbert nog leeft?
Even een beetje wild met een scherp voorwerp zwaaien voor wat overtuigingskrachtquote:Op zondag 21 maart 2021 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen zo slecht Duits.Sta ik daar half in het Nederlands een overval te plegen.
Ook wel beetje sad om te doen. Wil daar nog vaker boodschappen halen eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een beetje wild met een scherp voorwerp zwaaien voor wat overtuigingskracht
Gewoon je pippa meenemenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen zo slecht Duits.Sta ik daar half in het Nederlands een overval te plegen.
Een vuurwapen.quote:
Nee die luie donder zit al bijna twee maanden sterke verhalen te vertellen voor zijn huisje.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooeh nee, heeft hij al goud en zijn droomkaboutervrouwtje gevonden?
Lokale kamp of een net iets te schimmige pizzatent?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Waar koop ik dat op zondagavond om 18:00?
https://pipa-shop.nl/quote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Waar koop ik dat op zondagavond om 18:00?
Ohja kamp is wel een goeie.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lokale kamp of een net iets te schimmige pizzatent?
Jezus wat een luie kutkabouterquote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die luie donder zit al bijna twee maanden sterke verhalen te vertellen voor zijn huisje.![]()
Heb mijn buurtgenoten op hem gewezen dus hopelijk toch nog een keer op reis.
https://reizendekabouters.nl/gg2ga/
Kan maar je hebt aan andere kant van Emmen ook nog een kamp zitten maar die is iets kleiner volgens mij. Daar is iemand opgepakt voor de beruchte kofferbakmoord hier in Emmen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het kamp van Jannes de zanger??
Hij heeft het teveel naar zijn zin daarquote:Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een luie kutkabouter![]()
Daar mag wel wat joie de vivre in
Denk dat mensen dat niet zo snel zullen doen, kan ik me niet voorstellen. Ze kunnen wel vallen en stukgaan. Heb vandaag nog een ernstig beschadigde kabouter vervangen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Hoop alleen niet dat iemand de kabouter in de prullenbak gooit want mijn kabouter is neergezet op een prullenbak.
Ik heb morgen niet echt tijd om te kijken maar hopelijk zet iemand hem op een veiligere plekje neer.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat mensen dat niet zo snel zullen doen, kan ik me niet voorstellen. Ze kunnen wel vallen en stukgaan. Heb vandaag nog een ernstig beschadigde kabouter vervangen.
Stilstaan is niks voor mij joh.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft het teveel naar zijn zin daarHad hem al in mijn tas gedaan toen ik hem zag maar toen toch maar weer teruggezet/
Okee,quote:Op zondag 21 maart 2021 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar je hebt aan andere kant van Emmen ook nog een kamp zitten maar die is iets kleiner volgens mij. Daar is iemand opgepakt van de beruchte kofferbakmoord hier in Emmen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat mensen dat niet zo snel zullen doen, kan ik me niet voorstellen. Ze kunnen wel vallen en stukgaan. Heb vandaag nog een ernstig beschadigde kabouter vervangen.
Welk strand ben je geweest?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een goeie strandwandel.Wel moe nu
Ja geen idee, misschien is hij daar alweer weg? Maar vind het allang tof dat hij Emmen iig heeft bereikt.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb morgen niet echt tijd om te kijken maar hopelijk zet iemand hem op een veiligere plekje neer.
Ja dat is wel tof.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien is hij daar alweer weg? Maar vind het allang tof dat hij Emmen iig heeft bereikt.
Tja hoort erbij, het zijn beeldjes van gips en door de lak zijn ze zeker met handschoenen aan best glad. Maar hoort er ook een beetje bij, kabouters die wegraken of stukgaan. Ik vind het nog steeds leuk om te doen dus prima.quote:
Of van jouw "geestelijk vader" Dick Brunaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap dat dit serieus bedoeld is, maar als iemand die goed Nederlands spreekt is dit echt wel een beetje lollig om te lezen: https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal
Lijkt wel zo'n AVI-3 boekje van de basisschool. Pip hoest. Pip is ziek. Pip heeft corona. "Oh nee" zegt mama.
Das best een end weg, was Zeeland of Goeree niet makkelijker?quote:
Lol 200 meter? Dan hadden ze net zo goed even door kunnen lopenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel tof.En hij staat heel dichtbij de oude dierentuin, denk 200 meter misschien.
Deal.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij er over een week of 2 nog staat ga ik hem halen.
Ja de passage ligt naast de oude dierentuin bijna.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol 200 meter? Dan hadden ze net zo goed even door kunnen lopen
Iedereen gelooft dit.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb godverdomme de verkeerde tas mee naar huis genomen, kwam eerst een zak chips tegen, een knuffel zonder ogen en daarna pakt ik vol in een niet zo heel erg fris slipje
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of van jouw "geestelijk vader" Dick Bruna
Want jij hebt ook altijd een knuffel zonder ogen en een vieze onderbroek in je tas zittenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dit geloof ik dan toevallig weer wel.
Nee. Maar als ik ergens ga logeren samen met een geliefde dan zou het kunnen dat ik een knuffel meeneem, en je gebruikte slipjes stop je toch ook in je tas om weer mee naar huis te nemen?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want jij hebt ook altijd een knuffel zonder ogen en een vieze onderbroek in je tas zitten?
Onderschat Liesje niet he.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want jij hebt ook altijd een knuffel zonder ogen en een vieze onderbroek in je tas zitten?
Zouden meer mensen het nieuws zo moeten lezen. Genoeg Nederlanders die moeite hebben om het nu te begrijpen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap dat dit serieus bedoeld is, maar als iemand die goed Nederlands spreekt is dit echt wel een beetje lollig om te lezen: https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal
Lijkt wel zo'n AVI-3 boekje van de basisschool. Pip hoest. Pip is ziek. Pip heeft corona. "Oh nee" zegt mama.
Dat is ook ongeveer een uur rijden, net als Noordwijk. En bovendien woont een vriend van mij in Noordwijk en niet in Zeeland.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das best een end weg, was Zeeland of Goeree niet makkelijker?
Oh ja ik had het verder niet gelezen, dacht dat het om een kinderrugzakje ging of zo.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik ergens ga logeren samen met een geliefde dan zou het kunnen dat ik een knuffel meeneem, en je gebruikte slipjes stop je toch ook in je tas om weer mee naar huis te nemen?
Ik heb vorig jaar nog een Isaac Hayes LP gekocht voor iemandquote:Op zondag 21 maart 2021 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cd gevonden op marktplaats!!!!!!!!!!!
FEEST EN TAART EN CAKE EN BALONNEN
Lol nee US was een weekendje weg met zijn vriendin.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja ik had het verder niet gelezen, dacht dat het om een kinderrugzakje ging of zo.
Ja ok dan is het wel logisch, had het idee dat Noordwijk veel noordelijker lagquote:Op zondag 21 maart 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer een uur rijden, net als Noordwijk. En bovendien woont een vriend van mij in Noordwijk en niet in Zeeland.
Dat sowieso wanneer alles weer open is. Maak er een mega feest van met alles erop en eraan. Voor mijn prinses is alleen het beste goed genoegquote:
Nee met vrienden en vriendinnen, gelukkig herkende ik de enge knuffel anders had ik een raar berichtje in de groepsapp moeten werpen, kan dat alsnog wel doen natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee US was een weekendje weg met zijn vriendin.
Aah cutequote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat sowieso wanneer alles weer open is. Maak er een mega feest van met alles erop en eraan. Voor mijn prinses is alleen het beste goed genoeg
Dit doet me denken aan de vakantie met vrienden waar ik uitgelachen werd om hoe goed ik voorbereid was, onder andere met erg veel plastic tasjes. Een week later vroeg een vriend of hij alsjeblieft ook een tasje mocht, want zijn t-shirts stonken naar piemel. De rest volgde snel. De toxic waste tas is gewoon een must voor iedere vakantie, of die nou twee dagen of drie maanden duurtquote:Op zondag 21 maart 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Je gooit je gedragen ondergoed toch niet los in je tas, maar in een plastic tasje ofzo?
Dat ziet er wel mooi uit.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kasteel Heeswijk zou wel leuk zijn.
nee dinsdagquote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALLEBAL!!!!!!! morgen weer lekker klagen
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat sowieso wanneer alles weer open is. Maak er een mega feest van met alles erop en eraan. Voor mijn prinses is alleen het beste goed genoeg
CDquote:Op zondag 21 maart 2021 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cd gevonden op marktplaats!!!!!!!!!!!
FEEST EN TAART EN CAKE EN BALONNEN
Tranentrekker? Aan het plaatje te zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb in ieder geval een mooi liedje uitgezocht...
Begin er nou niet aan, in ieder prinsesje zit wel iets van een heks.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin er nou niet aan, in ieder prinsesje zit wel iets van een heks.
Van blijdschap. Maar heb al wel jaren dit liedje in mijn hoofd voor de dans in de balzaal. Perfecte wals ook. Maar dan moet eerst de lockdown over zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tranentrekker? Aan het plaatje te zien.
Slechte ervaringen?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gewoon direct een heks zoeken, dan heb je nog kans dat er een prinsesje in verborgen zitquote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US is 0 tot 22 keer getrouwd geweest, we weten niet welke het echt isquote:
Waar brengt dat toestel je dan heen??quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een geinig vliegtuigje, nu al zin in deze vlucht.
[ afbeelding ]
of een Frans revolutionair hoofdscheid-instrumentquote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon direct een heks zoeken, dan heb je nog kans dat er een prinsesje in verborgen zit
Oei. Hier is er ook een die wil trouwen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon direct een heks zoeken, dan heb je nog kans dat er een prinsesje in verborgen zit
Ben je al verloofd eigenlijk?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van blijdschap. Maar heb al wel jaren dit liedje in mijn hoofd voor de dans in de balzaal. Perfecte wals ook. Maar dan moet eerst de lockdown over zijn.
De doodquote:Op zondag 21 maart 2021 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar brengt dat toestel je dan heen??
Waar gaat de vlucht heen?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een geinig vliegtuigje, nu al zin in deze vlucht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor maar trouwen is een beetje als peperkoek met een laagje echte boter een jaar lang vers denken te houden.quote:
Schrodinger's ervaringsdeskundige dus.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
US is 0 tot 22 keer getrouwd geweest, we weten niet welke het echt is.
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... gaan gewoon meteen voor het eggie
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor maar trouwen is een beetje als peperkoek met een laagje echte boter een jaar lang vers denken te houden.
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar brengt dat toestel je dan heen??
Curaçao naar Arubaquote:
woezepoezeloezepoepiebeessie bedoel jequote:Op zondag 21 maart 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Boekje, poesje lief en knap twee en dekentje op de bank
Wat burgerlijk allemaalquote:Op zondag 21 maart 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Boekje, poesje lief en knap twee en dekentje op de bank
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bijkomen van het wilde weekend.
Gedoequote:Op zondag 21 maart 2021 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Curaçao naar Aruba. En ook zoiets voor Aruba naar Bonaire geloof ik.
Ik ga nog niks boeken hoor, geen zorgen. Maar het plan is voor schoonoma's 80e verjaardag naar Curaçao te gaan en m'n vriend en ik willen er ook tripjes naar Aruba en Bonaire aan vast plakken zodra iedereen weer naar huis gaat. En de grote groepsvlucht willen ze het liefst binnen twee weken al boeken (met KLM, dus het zijn flexibele tickets), dus wij moeten nu vlug vlug een beetje onze grove plannen uitzoeken, zodat daar rekening mee kan worden gehouden. Is een hele onderneming met een groep van meer dan tien man
.
Kwitje!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan mokken bij vistaprint bestellen met eigen ontwerpen en leuke dingen die ik online vind. Heb een extra kast nodig
Nog niet, breng me niet op ideëenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwitje!Heb je ook Foqueville-mokken?
Bah, mijn ex zei dat altijd. Zo'n hekel aan die uitspraakquote:
Och ik maak me nooit zo druk daarom.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bah, mijn ex zei dat altijd. Zo'n hekel aan die uitspraak. Niet door hem, maar ik kan er niet tegen dat het grammaticaal incorrect is
. Op m'n 14e al niet en nu nog steeds niet.
Van jou moesten de namen in de OP toch ook perse op volgorde?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bah, mijn ex zei dat altijd. Zo'n hekel aan die uitspraak. Niet door hem, maar ik kan er niet tegen dat het grammaticaal incorrect is
Het klinkt een beetje als een Tilburger die een TIA krijgtquote:Op zondag 21 maart 2021 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik geef geen neuk om de OP of het alfabet.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van jou moesten de namen in de OP toch ook perse op volgorde?
Alfabetisch want zo heurt ut.
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een Tilburger die een TIA krijgt
Tilburgquote:Op zondag 21 maart 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een Tilburger die een TIA krijgt
Wat een toeval.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg gisteren een mok met "ge moet oe grote kutbek houwe" en eentje met "ge wit ooit nooit nie" van iemand
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde dit eerst als kleine sticker voor op m'n auto laten printen, maar met al die Duitsers hier vind ik dan misschien m'n auto op een gegeven moment bekrast of uitgebrand terug
![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde dit eerst als kleine sticker voor op m'n auto laten printen, maar met al die Duitsers hier vind ik dan misschien m'n auto op een gegeven moment bekrast of uitgebrand terug
![]()
[ afbeelding ]
Maar wat betekent het nou eigenlijk?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het als het helemaal in het Brabants is nog wel oké, maar hij zei altijd "je weet het ooit nooit niet" en dat doet gewoon pijn.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nog een ander ontwerp, dat nog mooier is, maar daar tekst op de mok en die kun je niet weghalenquote:
Volgens mij is het officieel in het Schijndels "ge wit oit noit nie" en dat betekent niet meer dan "je weet niet of". Het wordt zo ver ik weet vooral gebruikt als ergens een hele klein kans op is, maar diegene daar toch op hoopt of denkt dat er een kans is. Bijvoorbeeld wanneer mensen praten over een witte kerst en dat iemand zegt dat hij denkt dat er geen witte kerst komt, dan kan een ander zeggen "ge wit oit noit nie". Wow ik ben goed in uitleggen, echt heusquote:
Je weet maar nooit.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het officieel in het Schijndels "ge wit oit noit nie" en dat betekent niet meer dan "je weet niet of". Het wordt zo ver ik weet vooral gebruikt als ergens een hele klein kans op is, maar diegene daar toch erg op hoopt. Bijvoorbeeld wanneer mensen praten over een witte kerst en dat iemand zegt dat hij denkt dat er geen witte kerst komt, dan kan een ander zeggen "ge wit oit noit nie". Wow ik ben goed in uitleggen, echt heus.
In deze hoek van brabant ken ik die uitspraak niet eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het officieel in het Schijndels "ge wit oit noit nie" en dat betekent niet meer dan "je weet niet of". Het wordt zo ver ik weet vooral gebruikt als ergens een hele klein kans op is, maar diegene daar toch op hoopt of denkt dat er een kans is. Bijvoorbeeld wanneer mensen praten over een witte kerst en dat iemand zegt dat hij denkt dat er geen witte kerst komt, dan kan een ander zeggen "ge wit oit noit nie". Wow ik ben goed in uitleggen, echt heus.
Oh ja, die inderdaadquote:
Bij ons ook niet, terwijl dat 'maar' 40 km van Schijndel vandaan is. Uit welke hoek kom jijquote:Op zondag 21 maart 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
In deze hoek van brabant ken ik die uitspraak niet eigenlijk
38,7 km van Schijndelquote:Op zondag 21 maart 2021 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, die inderdaad.
[..]
Bij ons ook niet, terwijl dat 'maar' 40 km van Schijndel vandaan is. Uit welke hoek kom jij?
Kan wel een beetje kloppen qua achterliggende boodschap ook.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het officieel in het Schijndels "ge wit oit noit nie" en dat betekent niet meer dan "je weet niet of". Het wordt zo ver ik weet vooral gebruikt als ergens een hele klein kans op is, maar diegene daar toch op hoopt of denkt dat er een kans is. Bijvoorbeeld wanneer mensen praten over een witte kerst en dat iemand zegt dat hij denkt dat er geen witte kerst komt, dan kan een ander zeggen "ge wit oit noit nie". Wow ik ben goed in uitleggen, echt heus.
quote:
Ah, daar kom ik echt nooitquote:
2,3 kilometer van m'n ex' ouderlijk huis vandaan volgens Maps, da's een prima gok. Maar de uitspraak komt daar dus niet vandaan, dus dan is het weer een wat minder prima gokquote:Op zondag 21 maart 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een beetje koppen qua achterliggende boodschap ook.
Daarom schat ik de oorsprong op Zeelst-Veldhoven in.
Hoe oud ben je?quote:
Dat Brabantse inteeltdorpje heeft erg rare uitspraken nochtans.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
2,3 kilometer van m'n ex' ouderlijk huis vandaan volgens Maps, da's een prima gok. Maar de uitspraak komt daar dus niet vandaan, dus dan is het weer een wat minder prima gok.
Mentaal, fysiek of tellend vanaf zijn geboortedatum?quote:
Haha ik hou van je nijntje.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mentaal, fysiek of tellend vanaf zijn geboortedatum?
Moffen is toch iets dat bejaarden zeggen?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mentaal, fysiek of tellend vanaf zijn geboortedatum?
Hier niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Moffen is toch iets dat bejaarden zeggen?
Ja taal is lelijk maar toch wel blij dat ik het versta en spreek.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn oma was een Duitser, niks mis met Duitsers (ik vind alleen de taal lelijk maar goed kunnen hun ook niet helpen).
Altijd fijn om te horen dat mensen mijn aanwezigheid/grapjes waarderenquote:
Of voetbalfans.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het wel verstaan en lezen maar ik vind spreken wel lastig.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja taal is lelijk maar toch wel blij dat ik het versta en spreek.
Hier wel. Meer een woord als je stoer wil doen in de kroegquote:
Ohh, waar ik vandaan kom niet ben ik bangquote:Op zondag 21 maart 2021 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer in een kroeg, misschien is dat het.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hier wel. Meer een woord als je stoer wil doen in de kroeg
Ah ja ik praat niet zoveel met middelbare school mensen dus dat weet ik nietquote:Op zondag 21 maart 2021 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, waar ik vandaan kom niet ben ik bang. De stoere boys op de middelbare school zeggen het ook gewoon.
Ik weet dat je de jongste hier bent, maar ook jij bent toch al niet meer op een middelbare school geweest?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, waar ik vandaan kom niet ben ik bang. De stoere boys op de middelbare school zeggen het ook gewoon.
Schijnt gezellig te zijnquote:
Ik kreeg laatst een video doorgestuurd waarin een jongen een rondleiding door een kroeg gaf alsof het een geschiedenisvideo wasquote:
Als scholier sinds 2014 niet meer inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2021 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat je de jongste hier bent, maar ook jij bent toch al niet meer op een middelbare school geweest?
Kwestie van wat niet al te bange, leuke niet depressieve mensen bij elkaar zoeken, de deur op slot doen, stretchbedden in een hoekje opzetten, de muren checken op genoeg isolatie en de tap en de versterkers aansluiten, gaat primaquote:
Die was briljantquote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een video doorgestuurd waarin een jongen een rondleiding door een kroeg gaf alsof het een geschiedenisvideo was. Met dingen zoals "hier gingen mensen vroeger naar toe om bier te drinken" en "uit deze grote objecten op de bar komt het bier, dit noemt men ook wel een tap"
.
Een vriend van me is een paar maanden terug geëmigreerd naar Australië. Die stuurt nu wel eens filmpjes door als hij zit te drinken in de kroeg.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een video doorgestuurd waarin een jongen een rondleiding door een kroeg gaf alsof het een geschiedenisvideo was. Met dingen zoals "hier gingen mensen vroeger naar toe om bier te drinken" en "uit deze grote objecten op de bar komt het bier, dit noemt men ook wel een tap"
.
Jaaaquote:
Dat is genieten op die manierquote:Op zondag 21 maart 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van wat niet al te bange, leuke niet depressieve mensen bij elkaar zoeken, de deur op slot doen, stretchbedden in een hoekje opzetten, de muren checken op genoeg isolatie en de tap en de versterkers aansluiten, gaat prima
https://www.dumpert.nl/item/8076617_678a1332quote:Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan hem helaas niet meer terugvinden omdat ik 348535234 memes doorgestuurd krijg per dag
.
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/8076617_678a1332
Kwestie van de leukerds bij elkaar trommelen toch wel hoor, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is genieten op die manier, maar ja niet voor iedereen weggelegd op dit moment om dat zo te doen.
Ben meer een terrasjesfanquote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit zo naar een kroeg verlangd als nu.
Nou dat.. maar dan biertjesquote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat mis ik wijntjes op een terrasje drinken zeg
Je kunt je troep gewoon op marktplaats verkopen hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel jammer dat met koningsdag er weer geen vrijmarkt is.
Zie tegenwoordig maar eens niet depressieve mensen te vinden.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van wat niet al te bange, leuke niet depressieve mensen bij elkaar zoeken, de deur op slot doen, stretchbedden in een hoekje opzetten, de muren checken op genoeg isolatie en de tap en de versterkers aansluiten, gaat prima
Half fout Den Bosch zit al weken tot 22:00 uur vanavond net als iedere avond op de terrasjes van Marbella te tanken hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat mis ik wijntjes op een terrasje drinken zeg
Ik wil niks verkopen maar ik vind altijd wel leuk om even rond te lopen.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt je troep gewoon op marktplaats verkopen hoor.
Ja de zwakkeren gaan eerst, maar acht als je hier al echt depressief van wordt dan zat er al iets niet helemaal goed in het bolletje, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie tegenwoordig maar eens niet depressieve mensen te vinden.
Ja ik moet ook gewoon nodig weer op vakantie naar een normaal oord.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half fout Den Bosch zit al weken tot 22:00 uur vanavond net als iedere avond op de terrasjes van Marbella te tanken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |