SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een liter citroenbrandewijn op hadden met z'n tweeën.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een liter citroenbrandewijn op hadden met z'n tweeën.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
hey luister dan blblabla ik ben je bezorger niet
Wutquote:Op zondag 21 maart 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
snowflake voelt zich niet op haar gemak om het geld te storten met een mannelijke collega
![]()
Alsof het op je voorhoofd staat
Je zal toch maar "journalist" zijn die dit mag melden op nu.nl.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
mweh geen versoepelingen volgens push bericht nu.nl
ze gaan met de auto naar de automaat en zelfs daar staat een beveiliger omdat er een keer explosief is gestortquote:Op zondag 21 maart 2021 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut. Ik snap dat #metoo-dingen weer extra aandacht krijgen de laatste tijd en dat is ook goed, maar dit is wel erg overdreven.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze gaan met de auto naar de automaat en zelfs daar staat een beveiliger omdat er een keer explosief is gestortDus nu wordt je gecheckt of je geen bom komt storten
![]()
Maar goed schijnbaar voelt ze zich niet gemakkelijk met dat geld ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wordt door meer mensen gelezen als onze postsquote:Op zondag 21 maart 2021 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zal toch maar "journalist" zijn die dit mag melden op nu.nl.
Man man man.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:48 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:48 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is onderdeel van de familie nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suckt inquote:Op zondag 21 maart 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is onderdeel van de familie nu.
Bedankt Hugoquote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg bericht dat alle maatregelen opgeschort worden.
Neequote:Op zondag 21 maart 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg je ook bankjewel in plaats van dankjewel nu?
fake news losquote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrikaquote:Op zondag 21 maart 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Volgende reageerders op de nu.nl fb is dit onderdeel van agenda 2030 en worden we binnenkort toch allemaal opgesloten
Gewoon even naar Rusland vliegen voor een Sputnikquote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga maar eens kijken of ik ergens een Pfizer-vaccin kan kopen.
Maar waarom?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrika
Kalergiplanquote:Op zondag 21 maart 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, the great reset, vervangen door bevolking uit het MO en Afrika
Wellicht geeft 'Pfizer' nog wel hits op Marktplaats, of Aliexpressquote:Op zondag 21 maart 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even naar Rusland vliegen voor een Sputnik
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dan is Utrecht CS net klaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Volgende reageerders op de nu.nl fb is dit onderdeel van agenda 2030 en worden we binnenkort toch allemaal opgesloten
Werd ook steeds even wakker door m'n geknor, want ik lag niet goed, maar viel in slaap voor ik mezelf normaal op een kussen had gedrapeerd.quote:
Wij voldoen anders aardig aan de gedroomde blauwdruk voor omvolking en rassenvermeningingquote:Op zondag 21 maart 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet voor ons. Koens bevestigde het net dus ook
Ah wij mogen dus blijven?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij voldoen anders aardig aan de gedroomde blauwdruk voor omvolking en rassenvermeninging
En waar gaat de rest naar toe? En wat is het nut?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:18 schreef Koen66 het volgende:
Die Kalergi had het over een bevolking die zou lijken op de oude Egyptenaren
Plan lijkt te bestaan uit het vervangen van de huidige rassen en volken in vooral Europa door 1 soort met als doel een eensgezinde luisterende massa te genererenquote:Op zondag 21 maart 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waar gaat de rest naar toe? En wat is het nut?
En de rest wordt vermoord?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Plan lijkt te bestaan uit het vervangen van de huidige rassen en volken in vooral Europa door 1 soort met als doel een eensgezinde luisterende massa te genereren
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.quote:
Maar waar komt het idee vandaan dat die niet westerse immigranten de groep is met de juiste eigenschappen?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.
Ik heb geen zin om me op m'n 50e nog voort te planten hoor. Daar krijg je geen leuke kindjes van.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Het idee is dat de huidige bevolking zich gaat mengen met een grote instroom aan niet westerse migranten.
Het is niet ter verbetering van Europa maar om mensen dociel en identiteitsloos te maken, zodat ze makkelijk controleerbaar zijn voor de elite.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar waar komt het idee vandaan dat die niet westerse immigranten de groep is met de juiste eigenschappen?
ahquote:Op zondag 21 maart 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is niet ter verbetering van Europa maar om dociel en identiteitsloos te maken, zodat ze makkelijk controleerbaar zijn voor de elite.
vroeg mij al af waar je wasquote:Op zondag 21 maart 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit was echt een van de leukste weekenden ooit, geen vingers meer over, mijn lachspieren zijn als 100 jaar oude elastiekjes en mijn lever praat Russisch tegen me maar toch![]()
Tijd voor warme chocomel op de bank met een dekentje en een dik boek.
Dat is mijn weekend.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit was echt een van de leukste weekenden ooit, geen vingers meer over, mijn lachspieren zijn als 100 jaar oude elastiekjes en mijn lever praat Russisch tegen me maar toch![]()
Tijd voor warme chocomel op de bank met een dekentje en een dik boek.
Uhm wanneer is het omvolkingsplan dan?quote:Op zondag 21 maart 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 2030 is weer een ander plan![]()
BNW / Agenda 2030: One World Tyranny
Dat is al sinds 1950 in werkingquote:Op zondag 21 maart 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm wanneer is het omvolkingsplan dan?
Ja je moet toch wat om niet tot een verzuurde kluizenaar te verworden, if kibbeling helps kibbeling helps.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was ook even leven vandaag. kibbeling gehaald
Nog steeds niet klaarquote:Op zondag 21 maart 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is al sinds 1950 in werking
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel lekker warmquote:Op zondag 21 maart 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zoiets moet met de boiling frog methode gedaan worden natuurlijk
Beavis en Buttheadquote:
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.quote:
Ik ook niet hahaquote:Op zondag 21 maart 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.
Ik semi-bewust....quote:Op zondag 21 maart 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Al heb ik 1991 niet echt bewust meegemaakt.
Veel dingen weet ik wel maar dan van achteraf.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet hahamaar toch de 90's.
Ik was me pas bewust van de 90's toen de Spice Girls groot waren.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel dingen weet ik wel maar dan van achteraf.
astra-zeneca was in de aanbieding hoorde ik in de wandelgangenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
.. in etenquote:
vooral in een goede Cubaan eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
.. in eten
.. in wandelen
.. in sporten
.. in tv kijken
.. in irritant zijn
.. in fok!ken
zoveel opties..
quote:Op zondag 21 maart 2021 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral in een goede Cubaan eigenlijk
Forum Opties | |