Een stuk recenter dan deze OP:quote:
Als het een sprint was misschien wel bij nu bij de massastart hebben ze toch vooral met dezelfde wind te makenquote:
Charvatova zou hier voor tekenen na haar acht (!) missers in de eerste schietbeurt van de single mixed in Nove Mestoquote:
Wierer wordt compleet weggeblazen. Die kan het de meeste dagen toch niet meer aan tegen de absolute top op de skies. Jammer maar het is niet anders.quote:
Het hele podium eigenlijk wel zoquote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
Met Tandrevold uiteindelijk redelijk normale winnares
Wel haar eerste overwinning toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
Terwijl ze voor het eerst wintquote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
Met de Noorse vlag achter je naam is het 'redelijk' normaalquote:Op zondag 21 maart 2021 16:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Terwijl ze voor het eerst wint"normaal"
Maar wel leuk podium ja.
Ik ben vooral blij dat ik de ontknoping van de wereldbeker mee kan pakken. Heb dit seizoen weinig gezienquote:
Team Frankrijk heeft die memo even gemist.quote:
Huh?quote:
Dan begint het nieuwe seizoen.quote:
Ik blijf het jammer vindenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef wimderon het volgende:
Dank voor de vele leuke reacties @:heywoodu
Ome Herbert die doet alsof hij graag vragen en opmerkingen ontvangt, en dan mensen gaat blokkeren als ze vragen en opmerkingen sturen 'want soms niet controleerbaar' (ofzo). In dit geval nadat ik een tweet had gestuurd over dat Baiba Bendika een nieuw geweer had (want dat had ik toevallig net daarvoor via m'n vriendin gehoord), gelijk nadat hij een opmerking maakte over Bendika's schieten wat er in die wedstrijd wat stroef uit zag. Een grote verandering omtrent haar wapen leek me met het oog op het schieten wel rullevant, maar ja, niet te controleren omdat het niet in de media stond en op dat moment ook nog niet op haar social media.quote:
Als hij het nieuws niet vertrouwd, kan hij er toch voor kiezen het niet in de uitzending te melden? Lijkt me niet iets om iemand voor te blokkerenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ome Herbert die doet alsof hij graag vragen en opmerkingen ontvangt, en dan mensen gaat blokkeren als ze vragen en opmerkingen sturen 'want soms niet controleerbaar' (ofzo). In dit geval nadat ik een tweet had gestuurd over dat Baiba Bendika een nieuw geweer had (want dat had ik toevallig net daarvoor via m'n vriendin gehoord), gelijk nadat hij een opmerking maakte over Bendika's schieten wat er in die wedstrijd wat stroef uit zag. Een grote verandering omtrent haar wapen leek me met het oog op het schieten wel rullevant, maar ja, niet te controleren omdat het niet in de media stond en op dat moment ook nog niet op haar social media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door spleeh op 01-04-2021 12:34:17 ]KLB en DRT is een topcombinatie
Nog wel in de kwalificaties, over een dik half uur gaat het er echt om. Ze heeft overigens al een wereldtitel junioren (in de sneeuw) op zak, dus zij is echt wel een serieus talentquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:53 schreef spleeh het volgende:
Mooie 4e plaats voor de Groenlandse trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:58 schreef spleeh het volgende:
Over een week begint de IBU cup weer en volgend weekend begint de worldcup weer.
De IBU pakt groots uit met nieuwe website en een app.
Dat mag u niet missen.
Wordt het olympisch seizoen ook voornamelijk een Noors feestje?
Herbert is trouwens wel akelig stil.Leuk, Biathlonworld weer eens vernieuwd. Niet dat ik er ooit op kijk eigenlijk, ik gebruik altijd gewoon biathlonresults.com, de IBU's officiële portal voor resultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zin in het seizoen, inderdaad een week nog maar
Ik sta alvast op de banken voor Baiba Bendika.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hoeveel contact had ze eigenlijk met Rastorgujevs?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, Biathlonworld weer eens vernieuwd. Niet dat ik er ooit op kijk eigenlijk, ik gebruik altijd gewoon biathlonresults.com, de IBU's officiële portal voor resultaten
Wel zin in het seizoen, inderdaad een week nog maar
Ik sta alvast op de banken voor Baiba Bendika.
Nooit iets gehoord over überhaupt enig contact daar, ze traint doorgaans vooral samen met de twee Bulina's (die ze zelf een beetje helpt) onder begeleiding van haar man (Ilmars Bricis, oud-biatleet). Ik lees dat hij ook de Litouwer Tomas Kaukenas traint, zal straks eens vragen of die ook met Baiba samen traint.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:25 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hoeveel contact had ze eigenlijk met Rastorgujevs?
Wil daar niets mee zeggen natuurlijk.
Erg jammer.quote:Op maandag 20 september 2021 08:44 schreef heywoodu het volgende:
Andrejs Rastorgujevs wat betreft de Spelen. EK-goud kwijt en achttien maanden schorsing, te beginnen in maart 2021.
https://www.biathlonworld(...)ounces-biathlete-ban
Wat best onterecht is, want het blijft een prima commentatorquote:Op zondag 21 november 2021 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Herbert heeft hier echt afgedaan hè sinds hij Heywood heeft geblockt?
Dat vind ik ook. Maar ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2021 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat best onterecht is, want het blijft een prima commentator
Niets mis met Herbert als biatlon commentator. Zijn presentatie skills tijdens de olympische zomerspelen was ik minder enthousiast over.quote:Op zondag 21 november 2021 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat allemaal na een (weliswaar klein) nieuwtje over Bendika, wat precies uit kon leggen wat Herbert zich tijdens de uitzending afvroeg (over haar handbeweging tijdens het schieten). Ze had immers een nieuw wapen, waar ze nog niet echt veel mee had kunnen trainen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar ieder zijn smaak natuurlijk
Het blokkeren van jou was wel zeer onterecht. Ik blijf er bij dat dat een foutje was. Hij heeft vast op een verkeerd knopje gedrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 21 november 2021 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat allemaal na een (weliswaar klein) nieuwtje over Bendika, wat precies uit kon leggen wat Herbert zich tijdens de uitzending afvroeg (over haar handbeweging tijdens het schieten). Ze had immers een nieuw wapen, waar ze nog niet echt veel mee had kunnen trainen.Is Bendika eigenlijk al zeker van de OWS? Heb de kwalificaties niet helemaal goed in mijn hoofd, wintersportseizoen is nog niet echt begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hij is ook een prima commentator, alleen hij heeft de neiging om het hele seizoen alles uit te leggen, terwijl ik nu al een paar jaar kijk en alles inmiddels wel begrijp.quote:Op zondag 21 november 2021 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van de landenranglijst wordt dat in principe te moeilijk, want ze moet het voor Letland bijna in haar eentje doen. Als ik het goed begrijp zijn er dan twaalf plekken beschikbaar (maximaal twee per land) voor de beste atleten uit landen die zich níet via de landenranglijst plaatsen. Dat zijn dan de landen die buiten de top-20 eindigen, om een beetje een beeld te krijgen, dit is dat deel van de ranglijst na vorig seizoen, in principe loopt 'ie tot half januari:quote:Op zondag 21 november 2021 10:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is Bendika eigenlijk al zeker van de OWS?
Ah, dat verklaart het. Ik kende 'Wiesensarter' al nietquote:Op donderdag 25 november 2021 13:01 schreef spleeh het volgende:
Eerst winnaar in de IBU cup is Marion Wiesensarter (Deigenteisch)
Morgen om 11.45 uur de eerste World Cup-wedstrijdquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het eindelijk weer zo ver dit weekend?
Laten we zeggen, interessant.quote:
In de podcast Extrarunde vroegen ze zich ook al af waarom blauw en geel, met Oekraïne en Zweden erbijquote:
Ik snap dat paars ook niet. Dat komt op geen enkele foto, want die worden doorgaans van de voorkant genomen. Alsof het schattige nichtje van de bondsvoorzitter heel graag paars op de pakken wilde en ze dus gezegd hebben "Weet je, doen we het op de achterkant, is zij ook blij.".quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In de podcast Extrarunde vroegen ze zich ook al af waarom blauw en geel, met Oekraïne en Zweden erbij
De beste Oeberg begint in elk geval beterquote:
Ze is gelukkig geen langlaufende reclamezuil voor *insert een groot makeupmerk* inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
bij Lisa theresa, heb ik vooral deze associatie
[ afbeelding ]
Ik heb niets tegen Hauser, die fotoserie in traditionele kledij is gewoon blijven hangen. Hauser kan met een goede dag bij de OWS zeker ook in de buurt komen van de medailles.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is gelukkig geen langlaufende reclamezuil voor *insert een groot makeupmerk* inderdaad
Elvira was in Idre echt beangstigend snel ook.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:25 schreef Faraday01 het volgende:
Hauser dus ongeveer even snel op de latten als Herrmann na 12k
Elvira is op de latten meer dan een minuut sneller dan HerrmannDat is indrukwekkend.
Ach, van matige regie staan we niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar niet in beeld....
Davidova kan zelfs een misser hebben de laatste ronde.
Denise heeft de memo niet gekregen en denkt dat de rest focust op de Holmenkollenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
"Het hoofddoel van Hermann dit seizoen ligt bij de Spelen."
Uh, ja. Ze is denk ik niet de enige he
Herbert Cool heeft het ook eindelijk door dat Elvira een brommer ingeslikt heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:45 schreef DeLuna het volgende:
Hauser en Herrmann 2 minuten langzamer dan E. Öberg
België wintersportland op het skeleton en biatlonquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Lotte Lie gaat voor een mogelijke top-10 voor België
dat zal er nog om gaan hangenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef heywoodu het volgende:
Top-8 en ze mag (in principe) naar de Spelen
Top-15 lukt wel, daar heeft ze er dan nog één van nodigquote:
Moet wel ruim in de top 15 kunnen blijven met een voorlopig 11e plaats.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:57 schreef heywoodu het volgende:
Lotte Lie gaat de top-10 niet halen, maar wel een dijk van een wedstrijd!
top 8 lukt dus ook met een goede laatste rondequote:Op zaterdag 27 november 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-15 lukt wel, daar heeft ze er dan nog één van nodig
Gaat niet onaardig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:01 schreef DeLuna het volgende:
En het seizoen voor de mannen is ook begonnenHup Lægreid
Zeker. Met de huidige stand op de landenranglijst is ze al met afstand de nummer één van alle atleten uit niet-geplaatste landen, waar top-10 in die lijst nodig is. Dus met een níet dramatisch seizoen komt dat wel goed.quote:Op zondag 28 november 2021 11:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit wordt een makkelijke kwalificatie voor de OWS met deze resultaten
hij gaat voor een 20/20 voor de OWSquote:Op zondag 28 november 2021 11:49 schreef wimderon het volgende:
Ik ben benieuwd of Herbert elke wedstrijd uit gaat leggen dat het voor de Olympische Spelen net even anders werkt qua aantal biatleten die mogen starten. Voorlopig drie uit drie.
Fan van Weidelquote:Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Weidel gaat de top-15 uit handen geven, jammer.
Met bevroren kwijl gevulde baardenquote:Op zondag 28 november 2021 14:29 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, Bennie Weger heeft een serieuze baard.
Guigonnat zag er ook al zo uit jaquote:Op zondag 28 november 2021 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met bevroren kwijl gevulde baarden
Voronina -> Derbushevaquote:Op zondag 28 november 2021 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Misschien nog even handig voor het begin van het seizoen, er is getrouwd
Olena Pidhrushna ---> Olena Bilosiuk
Iryna Kryuko ---> Iryna Leshchanka
Evgeniya Pavlova ---> Evgeniya Burtasova
Uliana Kaisheva ---> Uliana Nigmatullina
Marion Deigentesch ---> Marion Wiesensarter
Matige schietbeurt was dit.quote:
Halve minuut achterstand, amper een halve ronde later is het al meer dan gehalveerdquote:
Spannende wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halve minuut achterstand, amper een halve ronde later is het al meer dan gehalveerd
Straalmotor is weer aangeslagenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halve minuut achterstand, amper een halve ronde later is het al meer dan gehalveerd
Of in de vorige ronde te snel tijd goed gemaakt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Elvira heeft bijna muntjes nodig, tikkeltje te hard vertrokken
benzine op, straalmoter sputtertquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Elvira heeft bijna muntjes nodig, tikkeltje te hard vertrokken
Het viel eigenlijk wel mee zie ik, het is vooral dat Hauser echt heel matig was op de ski's. Na 31 gefinishte dames zijn er nog maar twee die langzamer zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of in de vorige ronde te snel tijd goed gemaakt?
helaasquote:Op zondag 5 december 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Giacomel met een wereldrace richting mogelijk de vierde plek.
Wordt spannend met de slotronde van Roiseland.quote:
Ach, de Spelen haalt ze toch wel en dan hoeft ze pas over een goede anderhalve maand in vorm te zijn. Gewoon de World Cups gebruiken als niks anders dan voorbereidingquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze zege komt Elvira meer dan toe. Hauser baart me toch wel enigszins zorgen, erg pover op de ski’s
.
Vandaag Hildebrand weer een misser van de overwinning. Al denk ik dat je daar beter mee kan leven dan 2e worden op 0.3 seconden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Nog even snel de IBU Cup erbij pakken, die zijn in het altijd fraaie Obertilliach. Daar werd donderdag de individuele wedstrijd afgewerkt, waar Elisabeth Högberg twintig keer raak schoot en de winst pakte. Franziska Hildebrand liet er één staan en dat kostte haar de winst: tweede op vijf tellen. Marte Krakstad Johansen was ook foutloos en werd op 35 seconden derde, negen seconden voor de welbekende Valj Semerenko.
https://ibu.blob.core.win(...)P03/SWIN/C73A_v1.pdf
Geen foutloze mannen, maar één misser was voor David Zobel genoeg om de winst te pakken. Good old Dominik Windisch werd met een missertje meer tweede op negen seconden, good old Maxim Tsvetkov pakte op 23 seconden de derde plek, voor good old Anton Babikov en good old Erlend Bjoentegaard - Zobel rekende wel af met wat weggezakte mannen. Er was zelfs weer een Braziliaan bij, jawel! Fabrizio Bourguignon werd met vier missers laatste op dik 23 minuten, hij heeft Brazilië weer vertegenwoordigd en mag daardoor weer een maandje of wat vrij nemen van zijn stevig betaalde majoorsbaan in het leger, lekker hoor.
https://ibu.blob.core.win(...)P03/SMIN/C73A_v1.pdf
Niks mis mee, in de gezonde buitenluchtquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:22 schreef -0- het volgende:
Bizar om te zien die volle tribunes in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |