abonnement Unibet Coolblue
pi_198620757
Onderzoek 4:

quote:
Between April and September 2020, 201 individuals (mean age 44 (SD 11.0)
years, 70% female, 87% white, 31% healthcare workers) completed assessments following
SARS-CoV-2 infection (median 140, IQR 105-160 days after initial symptoms). The
prevalence of pre-existing conditions (obesity: 20%, hypertension: 6%; diabetes: 2%; heart
disease: 4%) was low, and only 18% of individuals had been hospitalised with COVID-19.
Fatigue (98%), muscle aches (88%), breathlessness (87%), and headaches (83%) were the
most frequently reported symptoms. Ongoing cardiorespiratory (92%) and gastrointestinal
(73%) symptoms were common, and 42% of individuals had ten or more symptoms.
There was evidence of mild organ impairment in heart (32%), lungs (33%), kidneys (12%),
liver (10%), pancreas (17%), and spleen (6%). Single (66%) and multi-organ (25%)
impairment was observed, and was significantly associated with risk of prior COVID-19 hospitalisation (p<0.05)
20% obesitas? Heart disease 4%? 18% opgenomen in het ziekenhuis?

Dat is geen random sample. De kans om opgenomen te worden ligt veel lager.

Onderzoek 5:

quote:
They now define the syndrome as a collection of symptoms lasting for more than 28 days.
Sorry hoor dit is gewoon niet serieus te nemen.


Onderzoek 2 heeft potentie de rest is bagger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198620872
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wappies krijgen weer gelijk.

Israelische rechtbank beslist: zonder COVID-19 test of -vaccin niet aan het werk
Jippie 21-03-2021 13:07 print
Werkgevers in Israël mogen werknemers die geen coronavaccinatie of reguliere tests wensen te ondergaan, weigeren op hun werkplek.

Dat heeft een arbeidsrechtbank in Tel Aviv beslist in een rechtzaak die was aangespannen door een assistent-leraar. Ze had zowel een COVID-19-vaccinatie als COVID-19 testen geweigerd en was toen niet meer welkom op een basisschool waar zij werkt. De rechtbank oordeelde dat het recht van de hulpleraar niet sterker woog dan het “recht van leerlingen, ouders en leerkrachten op leven”. Tegelijkertijd riep de rechtbank de wetgever op om duidelijkheid te scheppen in de wetgeving. Sommige Israëlische bedrijven leggen sancties op aan werknemers die weigeren zich te laten vaccineren tegen COVID-19.

In Israël is ongeveer de helft van de negen miljoen inwoners gevaccineerd sinds de vaccinatiecampagne drie maanden geleden begon. Het aantal infecties daalt langzaam maar zeker, evenals het aantal mensen dat ernstig ziek is door COVID-19.
Recht op leven weegt zwaarder, mag iedereen dan ook even zijn griepprik overleggen? Zolang niet iedereen ook tegen welke loopneus dan ook niet is ingeënt spreek je van willekeur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198620886
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wappies krijgen weer gelijk.

Israelische rechtbank beslist: zonder COVID-19 test of -vaccin niet aan het werk
Jippie 21-03-2021 13:07 print
Werkgevers in Israël mogen werknemers die geen coronavaccinatie of reguliere tests wensen te ondergaan, weigeren op hun werkplek.

Dat heeft een arbeidsrechtbank in Tel Aviv beslist in een rechtzaak die was aangespannen door een assistent-leraar. Ze had zowel een COVID-19-vaccinatie als COVID-19 testen geweigerd en was toen niet meer welkom op een basisschool waar zij werkt. De rechtbank oordeelde dat het recht van de hulpleraar niet sterker woog dan het “recht van leerlingen, ouders en leerkrachten op leven”. Tegelijkertijd riep de rechtbank de wetgever op om duidelijkheid te scheppen in de wetgeving. Sommige Israëlische bedrijven leggen sancties op aan werknemers die weigeren zich te laten vaccineren tegen COVID-19.

In Israël is ongeveer de helft van de negen miljoen inwoners gevaccineerd sinds de vaccinatiecampagne drie maanden geleden begon. Het aantal infecties daalt langzaam maar zeker, evenals het aantal mensen dat ernstig ziek is door COVID-19.
Recht op leven weegt zwaarder, mag iedereen dan ook even zijn griepprik overleggen? Zolang niet iedereen ook tegen welke loopneus dan ook niet is ingeënt spreek je van willekeur.
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wappies krijgen weer gelijk.

Israelische rechtbank beslist: zonder COVID-19 test of -vaccin niet aan het werk
Jippie 21-03-2021 13:07 print
Werkgevers in Israël mogen werknemers die geen coronavaccinatie of reguliere tests wensen te ondergaan, weigeren op hun werkplek.

Dat heeft een arbeidsrechtbank in Tel Aviv beslist in een rechtzaak die was aangespannen door een assistent-leraar. Ze had zowel een COVID-19-vaccinatie als COVID-19 testen geweigerd en was toen niet meer welkom op een basisschool waar zij werkt. De rechtbank oordeelde dat het recht van de hulpleraar niet sterker woog dan het “recht van leerlingen, ouders en leerkrachten op leven”. Tegelijkertijd riep de rechtbank de wetgever op om duidelijkheid te scheppen in de wetgeving. Sommige Israëlische bedrijven leggen sancties op aan werknemers die weigeren zich te laten vaccineren tegen COVID-19.

In Israël is ongeveer de helft van de negen miljoen inwoners gevaccineerd sinds de vaccinatiecampagne drie maanden geleden begon. Het aantal infecties daalt langzaam maar zeker, evenals het aantal mensen dat ernstig ziek is door COVID-19.
Dit is echt beangstigend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198621050
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Recht op leven weegt zwaarder, mag iedereen dan ook even zijn griepprik overleggen? Zolang niet iedereen ook tegen welke loopneus dan ook niet is ingeënt spreek je van willekeur.
[..]

Dit is echt beangstigend.
Yes, heel beangstigend..
  zondag 21 maart 2021 @ 16:50:24 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198621109
Dat vindt deze man ook

“It’s a very, very bad idea,” DeSantis said of requiring COVID-19 passports. “Look, if you want to go to a movie theater or a concert or all this stuff, go. If you don’t, don’t. But, to require someone to show some type of proof of vaccination is completely unacceptable. It’s not something we are going to support here in any way.”

But DeSantis this week suggested he may go after companies if they require customers to show proof that they are vaccinated, saying “it’s more than just a private decision.”


DeSantis rips idea of ‘COVID-19′ passports
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198621137
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Recht op leven weegt zwaarder, mag iedereen dan ook even zijn griepprik overleggen? Zolang niet iedereen ook tegen welke loopneus dan ook niet is ingeënt spreek je van willekeur.
Mooi, dan kom jij nu dus met onderzoeken waaruit blijkt dat long covid niet bestaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 16:56:11 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198621215
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Israel is de modelstaat voor de EU dus dit kunnen we op zeer korte termijn hier ook verwachten.
Zodra minimaal de helft rondloopt met dat gif in hun lijf kunnen ze tekeer gaan met de apartheid-regeltjes. Er moet wel eerst nog even een hoop moedeloosheid, uitzichtloosheid, angst, frustratie en wanhoop gecreëerd worden waarmee het volk zowat vechtend zal vaccins accepteren. Dat is nu op het moment nog niet echt het geval; nog teveel weerstand en tegengeluiden. De weg is echter geheel vrij om te kunnen doen wat ze willen, genoeg middelen dat ze kunnen inzetten.

Misschien misbruiken ze er wel de zomer voor. Iedereen wil er op uit en als dat niet kan tenzij het vaccin is dat al voor een zwakke laag in de bevolking een reden. Het is even afwachten op welke wijze ze het willen gaan afdwingen.

Eenmaal die meerderheid bereikt en ze hoeven verder niet veel meer te doen. Beetje postbus51 spotjes, wat BN'ers optrommelen en billboards dat gevaccineerden weer kunnen 'leven' en -voor zover dat al niet het geval is- is er daar de tweedeling in de maatschappij en zullen de ongevaccineerden het slecht krijgen als ze bij hun standpunt blijven.

....terwijl ik dit typ krijg ik een push melding dat Spertijd gewoon blijft, en terrassen dicht blijven :') Verrassend
Mai pben rai~!
pi_198621252
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooi, dan kom jij nu dus met onderzoeken waaruit blijkt dat long covid niet bestaat
Want mensen mogen niet meer ziek worden ofzo? Mensen moeten allemaal 100 worden? Ga je dan straks ook met de griep even in een lockdown? Daar kunnen mensen ook langdurig door ziek blijven. Mensen worden nu eenmaal ziek en gaan dood.
pi_198621265
En ja hoor, een lockdown terwijl het straks weer langer licht is. Lekker in je huis opgesloten zitten en niet even naar het strand mogen :-|
pi_198621330
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:59 schreef mir1986 het volgende:
En ja hoor, een lockdown terwijl het straks weer langer licht is. Lekker in je huis opgesloten zitten en niet even naar het strand mogen :-|
Je weet dat zand hetzelfde is als corona toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198621355
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooi, dan kom jij nu dus met onderzoeken waaruit blijkt dat long covid niet bestaat
Kom jij dan met een onderzoek waaruit blijkt dat god niet bestaat?

Naar mijn idee is het volledig kansloos om een groep patiënten die opgenomen is in het ziekenhuis na 30 dagen te vragen of ze nog klachten hebben van de hele ziekte. Natuurlijk hebben ze dat. Open deur.

Kan je wel leuke naampjes voor gaan verzinnen en weet ik veel wat maar dat heeft dan alleen maar propaganda waarde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 17:06:02 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198621362
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersoepelen-terrassen

Ach ja..

Toen ik voor mijn werknemers de avondklok-werkgeversverklaring half januari invulde en de 'einddatum' op 31-12-21 had gezet vonden ze het een beetje apart.

Men vroeg me; "Waarom niet op XX februari? De avondklok zou maar X weken duren volgens Rutte"

...als ik ze dalijk weer zie kan ik alweer "daarom" zeggen :D :')
Heb zo een hoop printwerk weten te voorkomen :7
Mai pben rai~!
pi_198621402
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:06 schreef KNAK het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersoepelen-terrassen

Ach ja..

Toen ik voor mijn werknemers de avondklok-werkgeversverklaring half januari invulde en de 'einddatum' op 31-12-21 had gezet vonden ze het een beetje apart.

Men vroeg me; "Waarom niet op XX februari? De avondklok zou maar X weken duren volgens Rutte"

...als ik ze dalijk weer zie kan ik alweer "daarom" zeggen :D :')
Heb zo een hoop printwerk weten te voorkomen :7
Sommige mensen zijn zo naïef. Doet me aan devlin denken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 maart 2021 @ 17:11:21 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198621450
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zodra minimaal de helft rondloopt met dat gif in hun lijf kunnen ze tekeer gaan met de apartheid-regeltjes. Er moet wel eerst nog even een hoop moedeloosheid, uitzichtloosheid, angst, frustratie en wanhoop gecreëerd worden waarmee het volk zowat vechtend zal vaccins accepteren. Dat is nu op het moment nog niet echt het geval; nog teveel weerstand en tegengeluiden. De weg is echter geheel vrij om te kunnen doen wat ze willen, genoeg middelen dat ze kunnen inzetten.

Misschien misbruiken ze er wel de zomer voor. Iedereen wil er op uit en als dat niet kan tenzij het vaccin is dat al voor een zwakke laag in de bevolking een reden. Het is even afwachten op welke wijze ze het willen gaan afdwingen.

Eenmaal die meerderheid bereikt en ze hoeven verder niet veel meer te doen. Beetje postbus51 spotjes, wat BN'ers optrommelen en billboards dat gevaccineerden weer kunnen 'leven' en -voor zover dat al niet het geval is- is er daar de tweedeling in de maatschappij en zullen de ongevaccineerden het slecht krijgen als ze bij hun standpunt blijven.

....terwijl ik dit typ krijg ik een push melding dat Spertijd gewoon blijft, en terrassen dicht blijven :') Verrassend
Die tweedeling is er nu al inderdaad, zie al die extremistische lockdownies die juichen als wappies inelkaar gebeukt worden. De wet "beperking vertoeven in de buitenlucht" is niet zomaar in het leven geroepen en zegt eigenlijk al genoeg wat het betekent en eraan komt. Straks inderdaad met mooie weer mensen erop uit, komen ze weer met cijfertjes en allerlei mutaties, en daar is ie dan, de dagklok. Let maar op met de Kerst zitten we nog steeds opgesloten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198621488
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want mensen mogen niet meer ziek worden ofzo? Mensen moeten allemaal 100 worden? Ga je dan straks ook met de griep even in een lockdown? Daar kunnen mensen ook langdurig door ziek blijven. Mensen worden nu eenmaal ziek en gaan dood.
Als het aan Rutte ligt blijven we de rest van ons leven binnen, en met allerlei rare regeltjes leven eenzaam wachtend op onze dood. Want o wee als we griep of corona krijgen, dan zijn de rapen gaar. Zijn eigen woorden vorig jaar rond april/mei: dit is ook het nieuwe normaal en de samenleving van voor corona krijgen we niet meer terug.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198621522
quote:
Hoewel tijdens de vorige persconferentie werd aangekondigd dat de terrassen mogelijk in het paasweekend open zouden gaan, is daar met de huidige besmettingscijfers geen ruimte voor.
Oh nee, toch niet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198621536
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn zo naïef. Doet me aan devlin denken.
Naief als in geloven dat dat echte gezondheidszorg medewerkers waren op het Museumplein, of naïef als geloven dat dat echte blauwe baretten waren op het Museumplein? Of naief als in geloven dat het een wereldwijd complot is? Of naief als in denken dat in geloven in een dansleraar, een pooier en een ex-junk?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 17:16:58 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198621552
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:03 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

In Alabama zijn de besmettingen met 75% omlaag gegaan, geen mondmaskers en geen maatregelen meer..

Ik zie in de cijfers dat er 1 dag een stijging is, maar verder niet.
4.779.745 (2010)
(35,21 inw./km²

Oh Alabama is Zo'n beetje de zelfde groote als de Benelux
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 21 maart 2021 @ 17:17:02 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198621553
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn zo naïef. Doet me aan devlin denken.
_O-

Meeste werknemers die ik heb ... 18 tot 22 jaar oud. Paar ervan hebben het er constant over dat ze een vaccin willen, omdat ze willen 'leven', normaal college willen volgen willen zuipen, feesten, evenementen, de kroeg in etc... heel Corona en het idee erachter waarom ze een vaccinatie moeten boeit ze echt geen ene fuck, kennen ook helemaal niemand met Corona en willen er hoe dan ook vanaf ...en dat zijn dan scholieren op niveau / paar ervan zelfs eerstejaars uni -O- compleet brainfucked

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik nu een tiener zou zijn, in de bloei van mn leven. Ik zou door al dat gemanipuleer en indoctrinatie mogelijk hetzelfde denken en willen.
Mai pben rai~!
pi_198621556
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh nee, toch niet
Opvallend dat de cijfers precies na de verkiezingen en vlak voor de persconferenties oplopen en er nu opeens geen ruimte meer is voor versoepelingen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198621601
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kom jij dan met een onderzoek waaruit blijkt dat god niet bestaat?
als jij mij eerst een definitie van god geeft
quote:
Naar mijn idee is het volledig kansloos om een groep patiënten die opgenomen is in het ziekenhuis na 30 dagen te vragen of ze nog klachten hebben van de hele ziekte. Natuurlijk hebben ze dat. Open deur.
dan heb je niet goed gelezen slechts een deel was opgenomen
quote:
Kan je wel leuke naampjes voor gaan verzinnen en weet ik veel wat maar dat heeft dan alleen maar propaganda waarde.
Dus de mensen die ik in mijn omgeving ken en die hun phd in het water zien vallen omdat ze concentratie problemen hebben, continue moe zijn etc zijn schimmen van mijn fantasie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198621659
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:58 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want mensen mogen niet meer ziek worden ofzo? Mensen moeten allemaal 100 worden? Ga je dan straks ook met de griep even in een lockdown? Daar kunnen mensen ook langdurig door ziek blijven. Mensen worden nu eenmaal ziek en gaan dood.
Zucht... Dit is al 100x uitgelegd. Maar blijkbaar dringt het niet door.
Heb je ondertussen al door dat je bent voorgelogen over Alabama?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 17:24:59 #73
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198621682
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

of naïef als geloven dat dat echte blauwe baretten waren op het Museumplein?
https://www.telegraaf.nl/(...)echt-op-demonstratie

In ieder geval 1.
Dus toch niet zo heel naief :)
Mai pben rai~!
pi_198621709
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Opvallend dat de cijfers precies na de verkiezingen en vlak voor de persconferenties oplopen en er nu opeens geen ruimte meer is voor versoepelingen.
Mensen zouden hoe dan ook massaal op D66 en de VVD gestemd hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198621745
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef KNAK het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)echt-op-demonstratie

In ieder geval 1.
Dus toch niet zo heel naief :)
Toch mooi om te zien dat hun collega's zo massaal afstand van deze militairen namen en dat het veteranencollectief openlijk achter de politie ging staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')