SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fin maakt nog geen zomerquote:Op zondag 21 maart 2021 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig zijn we nog steeds het gelukkigste volk van Europa (top 5).
Finnen zijn het gelukkigst. Nou ken ik een Finse en die ziet er nooit gelukkig uit.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ter-wereld~a4c9a82d/
https://9gag.com/gag/aO30OLyquote:Op zondag 21 maart 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh zijn we weer naar de Achterhoek verhuisd
Ik stel het ook altijd uit tot morgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanaf morgen toch maar eens proberen minder te eten.
Zo zou jij als kitten zijnquote:
Je bent vaak te bang.quote:
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
In een olifantenverblijf. Waarom niet meteen tussen de alligators. Of de leeuwen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
'Kom je uit de Achterhoek ofzo?'quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Ja het ging toch goed?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Hoezo gordels? Ik kan toch goed rijden.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
En kinderzitjes in de auto? Gewoon je kind voorin met de gordel om z'n nek. Leuk hoor, er gebeurt toch niks.
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt het woord achterlijk daar ook vandaan?
Daar kun je je kind rustig mee laten spelen, die messen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.
I.t.t. Twentenaren.
Ieder gebied in Nederland heeft wel zijn slimme en domme mensenquote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.
I.t.t. Twentenaren.
Nee gewoon allemaal dom. Net als Drentenaren.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder gebied in Nederland heeft wel zijn slimme en domme mensen
Bloedneus gehad?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je wakker wordt en alles naar bloed smaakt, makker wat.
wat heb je besteld?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even op Coolblue wachten![]()
Had eigenlijk besteld bij een pakketpunt, maar daar gaan ze pas maandag in de namiddag leveren terwijl ze aangegeven hadden dat he op zondag bezorgd zou worden. Nu zelfde ding besteld voor thuisbezorgen en dan is het er wel vanmiddag
Op je wang gebeten?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je wakker wordt en alles naar bloed smaakt, makker wat.
quote:
Ja, een van de twee denk ik. Of op m'n lip. Ik heb dit wel vaker, maar vanochtend was het wel heel ranzig veelquote:
Slim!quote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja, een van de twee denk ik. Of op m'n lip. Ik heb dit wel vaker, maar vanochtend was het wel heel ranzig veel.
Snel maar een stukje taart opgevroten tegen de vieze smaak.
Vanmiddag gewoon nog een keer. Misschien schijnt dan de zon.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Flink eind gelopen dacht ik zelf. Zo voelde het althans minstens wel met die gure kou en die wind. Nog geen 2900 steps![]()
Krijg de kut met je hoere herfstweerKlaarmee.
Ik heb vandaag 15 stappen gezet, als dat helpt.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Flink eind gelopen dacht ik zelf. Zo voelde het althans minstens wel met die gure kou en die wind. Nog geen 2900 steps![]()
Krijg de kut met je hoere herfstweerKlaarmee.
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzoquote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 15 stappen gezet, als dat helpt.
Vanmiddag bij pa op bezoek. Dus ook weer een flink stuk met de trein en de tram en dus ook weer flink wat lopen tussendoor. Eigenlijk wel zin inquote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef shiitake het volgende:
Vanmiddag gewoon nog een keer. Misschien schijnt dan de zon.
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzo
quote:Op zondag 21 maart 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzo
O ik zit al jaren regelmatig onder de 100, maar heb natuurlijk niet m'n telefoon in m'n broekzak.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.
Ik meet mijn stappen alleen als ik mijn telefoon bij heb. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.
Fijn vooruitzicht.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag bij pa op bezoek. Dus ook weer een flink stuk met de trein en de tram en dus ook weer flink wat lopen tussendoor. Eigenlijk wel zin in
Nee ik heb zo'n smartwatch. Eigenlijk een polsbandje want ik gebruik hem alleen maar als stappenteller.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zit al jaren regelmatig onder de 100, maar heb natuurlijk niet m'n telefoon in m'n broekzak.
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zapte even voorbij 600lb life. Kerel die 10.000+ calorieën per dag eet en dan toch niet onder de 300 kilo komt.
quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laatst weer zo'n maandoverzicht van Google in m'n mail. Ik was in totaal in drie dorpen/steden geweest (m'n eigen woonplaats en de woonplaatsen van schoonfamilie), mijn uitgelichte hoogtepunt was een extreem klein parkje achter onze flat en ik had in één maand 4 kilometer gelopen. Het grappige is dat ik vrij zeker weet dat die 4 kilometer rijkelijk overdreven is...
Afgelopen maand was voor mij ook geen goede maand. Scheelt dat ik nog 1x per week ga sporten, maar nu het zo druk is op het werk vergeet ik tussen de middag ook vaak om rondje te lopen. Dagen dat ik mijn hond heb dan haal ik mijn stappen wel makkelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laatst weer zo'n maandoverzicht van Google in m'n mail. Ik was in totaal in drie dorpen/steden geweest (m'n eigen woonplaats en de woonplaatsen van schoonfamilie), mijn uitgelichte hoogtepunt was een extreem klein parkje achter onze flat en ik had in één maand 4 kilometer gelopen. Het grappige is dat ik vrij zeker weet dat die 4 kilometer rijkelijk overdreven is...
Waarschijnlijk nul, ik keek dat programma vroeger best vaak en de meesten liggen al jarenlang in hun bed. Daar moeten ze ook eten, gewassen worden, poepen en plassen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?
Kijk het kan altijd erger.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zapte even voorbij 600lb life. Kerel die 10.000+ calorieën per dag eet en dan toch niet onder de 300 kilo komt.
Dat is best droevigquote:Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarschijnlijk nul, ik keek dat programma vroeger best vaak en de meesten liggen al jarenlang in hun bed. Daar moeten ze ook eten, gewassen worden, poepen en plassen.
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatischquote:
Dat vergeten herken ik ook wel ja. Ik moet het inderdaad ook hebben van wandelingetjes naar de supermarkt, maar het probleem daar is dat mijn vriend tegenwoordig alle boodschappen doet, omdat hij een iets minder drukke baan heeft. Dus daar ben ik in heel 2021 ook nog niet geweestquote:Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maand was voor mij ook geen goede maand. Scheelt dat ik nog 1x per week ga sporten, maar nu het zo druk is op het werk vergeet ik tussen de middag ook vaak om rondje te lopen. Dagen dat ik mijn hond heb dan haal ik mijn stappen wel makkelijk.
Loop dan wel vaker naar de supermarkt toe.
Niet zoveel vrees ik. Past amper in zijn schoenen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?
50 kilo is echt heel lang geleden voor mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weeg voor het eerst in m'n leven meer dan 50 kilo.
Is toch eigenlijk belachelijk. Dat jeje normale leven niet kan/mag/moet leven.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatisch.
[..]
Dat vergeten herken ik ook wel ja. Ik moet het inderdaad ook hebben van wandelingetjes naar de supermarkt, maar het probleem daar is dat mijn vriend tegenwoordig alle boodschappen doet, omdat hij een iets minder drukke baan heeft. Dus daar ben ik in heel 2021 ook nog niet geweest.
50quote:Op zondag 21 maart 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weeg voor het eerst in m'n leven meer dan 50 kilo.
Dan hoeft het ook niet zo nodig he, dan krijg je al genoeg beweging, frisse lucht en afwisselingquote:Op zondag 21 maart 2021 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatisch .
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijgquote:Op zondag 21 maart 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoeft het ook niet zo nodig he, dan krijg je al genoeg beweging, frisse lucht en afwisseling
Mijn masseur zei dat ik nog vrij goed voor mijn lichaam gezorgd had. Maar vorig jaar sportte ik nog 3x per week vrij intensief; merk ook wel dat dat nu niet meer het geval is.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijg.
Ik ben allemaal dingen aan het uitzoeken waar ik heen ga "als het weer mag"quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijg.
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 21 maart 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn masseur zei dat ik nog vrij goed voor mijn lichaam gezorgd had. Maar vorig jaar sportte ik nog 3x per week vrij intensief; merk ook wel dat dat nu niet meer het geval is.
Jullie hebben een auto toch? Kan je niet ergens heenrijden waar je het wel leuk vind om te wandelen?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen.
Ik fietste laatst naar het centrum, is een kwartiertje. Man, ik was kapot![]()
. Ik snap niet hoe ik nog steeds slank ben.
Niet iedereen vind wandelen leuk.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hebben een auto toch? Kan je niet ergens heenrijden waar je het wel leuk vind om te wandelen?
Of te gaan fietsen, boompje klimmen, geocachen etc?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet iedereen vind wandelen leuk.
Na al maanden elke zondag wandelen heb ik er ook dikke schijt aan dat kut wandelen
Doe je nog wel eens pokemons vangen? Jij hebt dat nog best lang volgehouden toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wandelen zonder een doel ook maar saai. Naar de winkel of met een hond is wel chill maar ik ga ook niet snel even een rondje wandelen voor de lol.
Ja maar sinds ik niet meer in centrum woon eigenlijk niet meer en sinds mijn telefoonhouder van mijn fiets is gejat ben ik helemaal gestopt. Geen zin om de hele wijk door te lopen voor een paar stops en Pokémon die ik al tig keer heb. Was wel leuk in het centrum want door het Rensenpark lopen enz en daar liepen toen ook altijd veel andere spelers.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens pokemons vangen? Jij hebt dat nog best lang volgehouden toch?
Nou ja het meeste heb ik hier ook wel een miljard keer gezien inmiddels ja. Wat dat betreft is het wel fijn dat ik met de fiets nou eerst een paar km kan rijden om dan daar te gaan wandelen. Afwisseling is belangrijkquote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wandelen zonder een doel ook maar saai. Naar de winkel of met een hond is wel chill maar ik ga ook niet snel even een rondje wandelen voor de lol.
Volgens mij op m'n 18e ofzo. En toen begon ik dingen te lusten en ging het mis.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
50 kilo is echt heel lang geleden voor mij.
Ik zou het echt niet weten hahaha.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij op m'n 18e ofzo. En toen begon ik dingen te lusten en ging het mis.
Ik ook. Maar gisteren was het toch nog wel een beetje te fris.quote:
Paar minuten fietsen en je hebt het vaak al iets warmer.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gisteren was het toch nog wel een beetje te fris.
Dan vind ik wandelen wel weer een leuke afwisseling om toch in beweging te blijven.
Gisteren was het daarvoor heerlijk weer met zonnetje erbij. Richting centrum gelopen, daarna via omweg weer terug.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan vind ik wandelen wel weer een leuke afwisseling om toch in beweging te blijven.
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Alles is gewoon sowieso leuker wanneer het lekker weer is en er een zonnetje schijnt.
Bloesems.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het kutweer wordt, anders had ik even naar de bloesems in Wageningen kunnen fietsenOf nou ja, even. Met mijn conditie.
Hier bij het gemeentehuis staan ze vol in bloei, kersen. De magnolia staat vol in de knop.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bloesems.Hier zo'n straatje met van die roze bloesems. Maar volgens mij bloeien die nog niet,
Ja klopt, maar ik heb ruim een uur gefietst met handschoenen aan, maar m'n handen werden toch niet echt warm met dat waterkoude weer.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar minuten fietsen en je hebt het vaak al iets warmer.
Vind dit echt altijd bijzonder om te lezen. Die dingen zijn best wel fool-proof maar ken ook iemand waarbij dat soort dingen altijd niet werken.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Via de iPad doet de sonos het wel. Hapert een beetje. Wat. De. Fuck.
wifi dingen toch? is gewoon kut.. zelfs met semi zakelijk spul is het onbetrouwbaar als de pestquote:Op zondag 21 maart 2021 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dit echt altijd bijzonder om te lezen. Die dingen zijn best wel fool-proof maar ken ook iemand waarbij dat soort dingen altijd niet werken.
Zijn hele volksstammen die het zonder problemen gebruiken. Ik heb nu geen SONOS meer in huis, maar heb daar nooit echt problemen mee gehad.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wifi dingen toch? is gewoon kut.. zelfs met semi zakelijk spul is het onbetrouwbaar als de pest
Bluetooth doet het hier ook niet. Meerdere apparaten geprobeerd, daarom nu via WiFi. Die apparaten doen het bij m'n vader wel gewoon prima thuisquote:Op zondag 21 maart 2021 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dit echt altijd bijzonder om te lezen. Die dingen zijn best wel fool-proof maar ken ook iemand waarbij dat soort dingen altijd niet werken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescencequote:Op zondag 21 maart 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bluetooth doet het hier ook niet. Meerdere apparaten geprobeerd, daarom nu via WiFi. Die apparaten doen het bij m'n vader wel gewoon prima thuis![]()
Maar dit apparaat heeft het ruim een jaar prima gedaan en nu begint hij de laatste tijd te kloten. Geluid valt weg of hapert en knarst als een oude elpee. Net zoals bij de Bluetooth-apparaten.
Als je bij Ziggo zit en je hebt nog een oud modem kan ik het wel verklaren. Dan stuur je even een bericht dat je apparaten hebt die nieuwere WiFi standaard verwachten. Krijg je dan een nieuwe.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bluetooth doet het hier ook niet. Meerdere apparaten geprobeerd, daarom nu via WiFi. Die apparaten doen het bij m'n vader wel gewoon prima thuis![]()
Maar dit apparaat heeft het ruim een jaar prima gedaan en nu begint hij de laatste tijd te kloten. Geluid valt weg of hapert en knarst als een oude elpee. Net zoals bij de Bluetooth-apparaten.
Bij elke andere provider werkt dat natuurlijk hetzelfdequote:Op zondag 21 maart 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je bij Ziggo zit en je hebt nog een oud modem kan ik het wel verklaren. Dan stuur je even een bericht dat je apparaten hebt die nieuwere WiFi standaard verwachten. Krijg je dan een nieuwe.
Als je om de twee weken naar de meterkast moet om hem te resetten wordt het tijd voor een nieuwequote:Op zondag 21 maart 2021 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer is een modem verouderd? Heb die van mij ook alweer wat jaartjes geloof ik.
Ik heb mijn laptop standaard aan de netwerkkabel, dat werkt beter dan mijn wifi maar dacht dat dat komt door erg bewoond gebied en dat er dan teveel signalen zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je om de twee weken naar de meterkast moet om hem te resetten wordt het tijd voor een nieuwe
Ziggo is wel bijzonder slecht om mensen dat uit te leggen. Veel moderner spul gaat er gewoon vanuit dat ze moderne WiFi standaarden kunnen gebruiken.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij elke andere provider werkt dat natuurlijk hetzelfde
Mensen die overstappen kosten veel meer geld natuurlijk. Maar grote groepen mensen doen dat toch nooit.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ja natuurlijk, dat kost ze geld namelijk
Dit ja. Kan wel plannen maken om met de auto ergens heen te gaan en dan te gaan wandelen, maar dat gaan we toch nooit doenquote:Op zondag 21 maart 2021 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet iedereen vind wandelen leuk.
Na al maanden elke zondag wandelen heb ik er ook dikke schijt aan dat kut wandelen
Heel erg waar. Als de zon schijnt kan geen enkele depressieve gedachte meer tot me doordringen en dat zegt nogal watquote:Op zondag 21 maart 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Alles is gewoon sowieso leuker wanneer het lekker weer is en er een zonnetje schijnt.
Deden we vroegah thuis elke zondag wel eigenlijk. Al was het maar 5 km rijden naar een bos mar dan gingen we daarheen. Boswandelen. Hoorde gewoon zo. Ook midden in de winter.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dit ja. Kan wel plannen maken om met de auto ergens heen te gaan en dan te gaan wandelen, maar dat gaan we toch nooit doen .
Jaartje of acht, is dat een oude? Hij doet het nu wel, alsof hij even op gang moet komenquote:Op zondag 21 maart 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je bij Ziggo zit en je hebt nog een oud modem kan ik het wel verklaren. Dan stuur je even een bericht dat je apparaten hebt die nieuwere WiFi standaard verwachten. Krijg je dan een nieuwe.
Ow.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je om de twee weken naar de meterkast moet om hem te resetten wordt het tijd voor een nieuwe
Dat is een stokoude. Dat is er voor het callcenter eentje die al verdwenen is uit het lijstje "te vervangen apparaten".quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
ik ben iig klaar met die rotkouquote:Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Is lekker weer al voorspeld of zitten we voorlopig in een herfst /winter twilight zone?
Nee nog steeds nietquote:Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Is lekker weer al voorspeld of zitten we voorlopig in een herfst /winter twilight zone?
Oud genoeg. Ik stuur je straks wel even wat je naar de webcare moet sturen.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaartje of acht, is dat een oude? Hij doet het nu wel, alsof hij even op gang moet komen
Komende 2 weken wordt het niet veel beter geloof ik.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Naja er komt toch nog weer een paar weken lockdown bij dus we kunnen toch weinigquote:Op zondag 21 maart 2021 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komende 2 weken wordt het niet veel beter geloof ik.
Voordeel is wel dat als de zon schijnt je hem gelijk al wel kan voelen.
die kans zit er dik in jaquote:Op zondag 21 maart 2021 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja er komt toch nog weer een paar weken lockdown bij dus we kunnen toch weinig
Dat denk ik ook wel ja. Ik ging net eens op ticketspy kijken, vroeger checkte ik dat dagelijks, nu moest ik even nadenken hoe die site ook alweer heet. Zo'n beetje alleen maar dingen in NL, snel weer weggeklikt.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja er komt toch nog weer een paar weken lockdown bij dus we kunnen toch weinig
Komt omdat je alleen aan piemels denkt.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Kan wel plannen maken om met de auto ergens heen te gaan en dan te gaan wandelen, maar dat gaan we toch nooit doen.
Laatst toen we bij m'n ouders waren gingen we wel met z'n vieren in de Peel wandelen. Dat was erg mooi en fijn, het was ook een enorm warme, zonnige dag. Maar zelf gaat het hem gewoon echt niet worden
.
Zou je dit wellicht kunnen toelichten? Mijn aseksuele zelf is bijzonder nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen aan piemels denkt.
Ja nee klopt, maar ergens maak ik me bij zulke uitspraken toch direct zorgen om z'n meisjes. Ik hoop maar dat het gewoon stoerdoenerij op het internet is en dat zijn dochters de ruimte te krijgen om zich te ontwikkelen op een manier en in een richting waarbij zij zichzelf beschermd, zelfverzekerd, 'in control' en comfortabel voelen.quote:
zo nog 30 km gaan fietsenquote:Op zondag 21 maart 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Ondanks dat het er dreigend uit ziet net toch even 2 uurtjes droog kunnen lopen
Vanmorgen ook maar een paar druppetje regen gehad gelukkig.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Ondanks dat het er dreigend uit ziet net toch even 2 uurtjes droog kunnen lopen
Natuurlijk hebben ze die ruimte. Zolang ze maar met een viriele, blanke alpha male thuis komen en kinderen gaan baren.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee klopt, maar ergens maak ik me bij zulke uitspraken toch direct zorgen om z'n meisjes. Ik hoop maar dat het gewoon stoerdoenerij op het internet is en dat zijn dochters de ruimte te krijgen om zich te ontwikkelen op een manier en in een richting waarbij zij zichzelf beschermd, zelfverzekerd, 'in control' en comfortabel voelen.
Ik wil best een kopje koffie bij je komen drinken hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
hmm geen koffie drinken in den haag vandaag?
Krijg je er gratis bijquote:Op zondag 21 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil best een kopje koffie bij je komen drinken hoor.
Zo lang ik geen bank hoef te kopen
maar wel 800 euro voor de koffie betalen zeker?quote:
Nee bank kopen is verplichtquote:Op zondag 21 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil best een kopje koffie bij je komen drinken hoor.
Zo lang ik geen bank hoef te kopen
Al je dit weekend koffie komt drinken voor maar 400 euro en in termijnen van 2,50 per maand!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel 800 euro voor de koffie betalen zeker?
quote:Op zondag 21 maart 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je dit weekend koffie komt drinken voor maar 400 euro en in termijnen van 2,50 per maand!
https://www.facebook.com/(...)deos/115108697317713quote:Op zondag 21 maart 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
hmm geen koffie drinken in den haag vandaag?
Ja das damscoquote:Op zondag 21 maart 2021 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)deos/115108697317713
Gauw, gooi er wat ovenbitterballen in!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit is naast snacks en soep in capelle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week kregen ze gelijk klappen dus nu durven ze niet meerquote:Op zondag 21 maart 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
maar dacht dat ze nu elke zondag naar den haag zouden komen dus vanaf nu
watjes ookquote:Op zondag 21 maart 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week kregen ze gelijk klappen dus nu durven ze niet meer
olie, vuurquote:Op zondag 21 maart 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat. Alweer? https://nos.nl/artikel/23(...)aterkanonnen-in.html
Ja dit was gisteren ook al. En ja vandaag weer.
Geen kans dat het overslaat?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit is naast snacks en soep in capelle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verschrikkelijk zo strakquote:Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef Modus het volgende:
Hugo weer de broek van zijn vrouw aan
[ afbeelding ]
En Mark de schoenen van zijn buurmeisjequote:Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hip ofzo tegenwoordig.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
En Mark de schoenen van een kind?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mooi op tijd.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:59 schreef Karzai het volgende:
ik kom net uit bed, straks erwtensoep eten
Komt misschien omdat die van Hugo net van de foto af geknipt zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder. Een foto met Hugo waar iemand anders de opvallendste schoenen aan heeft.
Wel een handige manier om omzet middels derving te genereren in deze tijden ...quote:Op zondag 21 maart 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
grote brand wel
https://www.telegraaf.nl/(...)elle-aan-den-i-jssel
Volgens mij word die gesponsord door Koga.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Mark de schoenen van zijn buurmeisje
Of concurentie uit de weg ruimenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een handige manier om omzet middels derving te genereren in deze tijden ...
normalequote:Op zondag 21 maart 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor broeken zijn wel goedgekeurd hier in de SC?
Smurfbroeken.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu heb ik zin in ijskoffie maar dat staat 120 km hier vandaan.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in ijskoffie maar dat staat 120 km hier vandaan.
voor mannen alleen korte cargo broekenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind Hugo er wel prima uitzien eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Is niet zo dat hij een ultra-skinny jeans aan heeft.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Hugo er wel prima uitzien eigenlijk
Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Het is te strak naar mijn smaakquote:Op zondag 21 maart 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Is niet zo dat hij een ultra-skinny jeans aan heeft.
Gelukkig hoef jij het niet te dragenquote:
En die staan nu niet eens op de fotoquote:Op zondag 21 maart 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind zijn schoenen vaak wel leuk
Ik durf nietquote:Op zondag 21 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
Wie komt er Draw something met me spelen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan niet tekenenquote:
Dat zou wel erg lang duren denk ik..quote:
Puntige knieënquote:Op zondag 21 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Puntige knieën wel!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat de meesten niet zo ver naar beneden zouden kijkenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Speciaal voor de fokkers die overal hun hond vanaf schoppen
Is dit om Haags te lokken?quote:
Er moet gewoon een willekeurige piemel in?quote:
neequote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een willekeurige piemel in?
Ik kreeg gisteren de vraag via telefoon van een klant of ze de kleur nog kon wijzigen. vraag het nu 3 keer via app en antwoord wil niet lukkenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even wat werkvoorbereiding doen. Morgen verlofdag en mensen moeten toch aan het werk kunnen.
Misschien wil ze de kleur nog 3x veranderen.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de vraag via telefoon van een klant of ze de kleur nog kon wijzigen. vraag het nu 3 keer via app en antwoord wil niet lukken
gewoon neequote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de vraag via telefoon van een klant of ze de kleur nog kon wijzigen. vraag het nu 3 keer via app en antwoord wil niet lukken
nee vraag het aan mijn collegas.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil ze de kleur nog 3x veranderen.
Wegleggen dan.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vraag het aan mijn collegas.
fucking vermoeiend. die klote app blijft gaan
Je persoonlijke telefoonnummer?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vraag het aan mijn collegas.
fucking vermoeiend. die klote app blijft gaan
groepsapp.....quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je persoonlijke telefoonnummer?
Echt wel! Puntige knieën en rare navels dienen geïnspecteerd te worden!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten niet zo ver naar beneden zouden kijken
Groepsapps werken meestal niet voor serieuze vragenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
groepsapp.....
let hier op stuurt ze dan of let daar op , vragen of ik iets heb gedaan blabla
Ik heb een rare navelquote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt wel! Puntige knieën en rare navels dienen geïnspecteerd te worden!
gisteren kon ik het ook niet aan de manager vragen wnt hij had het te druk. Dit soort dingem mogen van hem niet in het weekend.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Groepsapps werken meestal niet voor serieuze vragen
Rare navels?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Navels moet je niet te lang naar blijven kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja je hebt weekend hoor, ze lossen het maar gewoon zelf een keertje op, stelletje amoebes daar.quote:
nee dan is er iets niet goed gedaan ofzo en dat moet allemaal via de app dan gezegd worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt weekend hoor, ze lossen het maar gewoon zelf een keertje op, stelletje amoebes daar.
Zonder ballie gaat de zaak failliet.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt weekend hoor, ze lossen het maar gewoon zelf een keertje op, stelletje amoebes daar.
Even allemaal hun plasje er over doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan is er iets niet goed gedaan ofzo en dat moet allemaal via de app dan gezegd worden.
ik gooi het wel over de schutting.quote:
Gewoon elke keer als ze dat geintje flikken een factuurtje sturen, zijn ze er ook snel klaar mee.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gooi het wel over de schutting.
Maar in dit bedrijf is het heel normaal om iedereen maar te bellen als ze vrij zijn
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gooi het wel over de schutting.
Maar in dit bedrijf is het heel normaal om iedereen maar te bellen als ze vrij zijn
De test bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoontje van mijn broer is ook negatief getest; hoeven mijn ouders niet meer in quarantaine.
Wel sneu voor iemand die amper 2 jaar is.
Ja, die begrijpen niet zo goed wat er komen gaat en waarom dat zo is. Hij kreeg wel een dapperheidscertificaat erbijquote:
awwwwquote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die begrijpen niet zo goed wat er komen gaat en waarom dat zo is. Hij kreeg wel een dapperheidscertificaat erbij
Ze weten nog steeds niet of je nou nog besmettelijk bent he na vaccinatie?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer is al gevaccineerd; maar moest zich evengoed nog laten testen ook.
Volgens mij kun je wel nog besmettelijk zijn. Maar hij moet zich vanwege zijn werk vrij regelmatig laten testen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze weten nog steeds niet of je nou nog besmettelijk bent he na vaccinatie?
Waarom is hij al gevaccineerd?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel nog besmettelijk zijn. Maar hij moet zich vanwege zijn werk vrij regelmatig laten testen.
Ah ja dan is het wel handig. Hopen dat ze er snel achter komen of je wel of niet besmettelijk bent nogquote:Op zondag 21 maart 2021 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer werkt veel met longpatiënten (COPD; Covid19-revalidatie; etc.)
In de omgeving waar hij werkt liep het in de eerste golf nogal over met patiënten. Daar stonden ze redelijk voorop met revalidatiezorg voor patiënten die op de IC gelegen hebben en weer begeleiding nodig hebben om de dagelijkse dingen te doen. Dat is een combinatie van vormen van fysiotherapie maar ook psychische begeleiding. Best heftig om te horen hoe leven van sommige mensen beïnvloed is daardoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel handig. Hopen dat ze er snel achter komen of je wel of niet besmettelijk bent nog
Ik had het lekker in m'n eigen mond gepleurd en de 20ct zelf betaaldquote:Op zondag 21 maart 2021 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Sick. Twee kleine meisjes kochten snoep en hadden bij de kassa 20 cent te weinig. Kassamedewerkerster pleurt daarop de halve snoepzak in de prullenbak zodat ze wel genoeg geld hebben en gaat als de meisjes weg zijn tegen andere klanten over ze lopen te klagen.
Ik snap heel goed het punt dat kinderen moeten leren wat geld waard is en dat ze niet overal mee weg kunnen komen, maar tering, zo gaan we de wereld niet redden.
Ja ik wilde helpen maar ze gooide het dus serieus meteen de prullenbak in voor iemand iets kon zeggenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het lekker in m'n eigen mond gepleurd en de 20ct zelf betaald
Bijbaan bij een Zwitserse snoepwinkel zoeken danquote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het lekker in m'n eigen mond gepleurd en de 20ct zelf betaald
LIF / Dag lieve Skaaiquote:Op zondag 21 maart 2021 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wacht wat, Skaai overleden? Kan iemand het topic linken? Ik kan niet klikken op de beeldkrant of hoe die rollende donatieberichtjes ook heten.
tering, wat voor gestoord mens is dat.. :/quote:Op zondag 21 maart 2021 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Sick. Twee kleine meisjes kochten snoep en hadden bij de kassa 20 cent te weinig. Kassamedewerkerster pleurt daarop de halve snoepzak in de prullenbak zodat ze wel genoeg geld hebben en gaat als de meisjes weg zijn tegen andere klanten over ze lopen te klagen.
Ik snap heel goed het punt dat kinderen moeten leren wat geld waard is en dat ze niet overal mee weg kunnen komen, maar tering, zo gaan we de wereld niet redden.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik wilde helpen maar ze gooide het dus serieus meteen de prullenbak in voor iemand iets kon zeggen.
Thanks. Erg droevig nieuws.quote:
Niks eerlijks aan het leven...quote:Op zondag 21 maart 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakte me inderdaad verdrietig. Zijn van dezelfde FOK!-generatie.
Verstandig, mijn mening over vis en wat er nog meer uit de zee komt, is hier wel bekend volgens mijquote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog even op wat de rest zegt
Waar kan je uit kiezen?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet ook nog kiezen uit 3 opties wat ik vanavond ga eten...
• Babi Pangang met groente en rijst.quote:
Alsof je normaal wel naar mij luistertquote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog even op wat de rest zegt
Het is al de zoveelste pizza deze week ofzo???quote:Op zondag 21 maart 2021 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Wij eten pizza en ik ben er niet blij mee en het is ook niet de bedoeling.
Lastige keuze welquote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
• Babi Pangang met groente en rijst.
• Macaroni met kip en paprikaroomsaus
• Tunesische Bulgur met kip en kaasblokjes ..
Weer van die maaltijdservice (uiteraard)
En morgen eet ik een andere van deze drie en die dan overblijft is voor dinsdag..
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook dat jullie deze in een keer opeten?
Heb ik eigenlijk met alles wel?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Voel ik me toch wel een beetje speciaal dat ik de uitzondering benquote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja iedereen behalve jij, was ik vergeten te zeggen
Vroegah, als in thuis, aten we regelmatig chinees/indonesisch op zondag. Dus ik denk dat ik vanavond voor de Bapi Pangang ga..quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voel ik me toch wel een beetje speciaal dat ik de uitzondering ben
Geen idee wat het is, maar ik acht die kans wel aanwezig.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
hele inhoud van het doosje of 1 koekje?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud van het hele doosje natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
heleinhoud van het doosje of 1 koekje?
Sushi, dat zie je toch op het plaatje??quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik acht die kans wel aanwezig.
Nee dat het koekjes zijn zie ik wel, maar wat voor weet ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sushi, dat zie je toch op het plaatje??
Ja gisteren ook al. Het hele verhaal is een beetje ranzig dus ik zal het spoileren.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al de zoveelste pizza deze week ofzo???
SPOILER: KotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna ging het wel beter, maar goed we hebben nu dus nog erg veel pizza over.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja gisteren ook al. Het hele verhaal is een beetje ranzig dus ik zal het spoileren.SPOILER: KotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna ging het wel beter, maar goed we hebben nu dus nog erg veel pizza over.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Echt beschamend, een grote vent van bijna twee meter die moet worden ingestopt en verzorgd... en zo vroeg ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Whehe. Acute man flu.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt beschamend, een grote vent van bijna twee meter die moet worden ingestopt en verzorgd... en zo vroeg ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |