SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fin maakt nog geen zomerquote:Op zondag 21 maart 2021 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig zijn we nog steeds het gelukkigste volk van Europa (top 5).
Finnen zijn het gelukkigst. Nou ken ik een Finse en die ziet er nooit gelukkig uit.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ter-wereld~a4c9a82d/
https://9gag.com/gag/aO30OLyquote:Op zondag 21 maart 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh zijn we weer naar de Achterhoek verhuisd
Ik stel het ook altijd uit tot morgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanaf morgen toch maar eens proberen minder te eten.
Zo zou jij als kitten zijnquote:
Je bent vaak te bang.quote:
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
In een olifantenverblijf. Waarom niet meteen tussen de alligators. Of de leeuwen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
'Kom je uit de Achterhoek ofzo?'quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Ja het ging toch goed?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Hoezo gordels? Ik kan toch goed rijden.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
En kinderzitjes in de auto? Gewoon je kind voorin met de gordel om z'n nek. Leuk hoor, er gebeurt toch niks.
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt het woord achterlijk daar ook vandaan?
Daar kun je je kind rustig mee laten spelen, die messen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.
I.t.t. Twentenaren.
Ieder gebied in Nederland heeft wel zijn slimme en domme mensenquote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterhoekers zijn inderdaad niet de scherpste messen in de la.
I.t.t. Twentenaren.
Nee gewoon allemaal dom. Net als Drentenaren.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder gebied in Nederland heeft wel zijn slimme en domme mensen
Bloedneus gehad?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je wakker wordt en alles naar bloed smaakt, makker wat.
wat heb je besteld?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even op Coolblue wachten![]()
Had eigenlijk besteld bij een pakketpunt, maar daar gaan ze pas maandag in de namiddag leveren terwijl ze aangegeven hadden dat he op zondag bezorgd zou worden. Nu zelfde ding besteld voor thuisbezorgen en dan is het er wel vanmiddag
Op je wang gebeten?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je wakker wordt en alles naar bloed smaakt, makker wat.
quote:
Ja, een van de twee denk ik. Of op m'n lip. Ik heb dit wel vaker, maar vanochtend was het wel heel ranzig veelquote:
Slim!quote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja, een van de twee denk ik. Of op m'n lip. Ik heb dit wel vaker, maar vanochtend was het wel heel ranzig veel.
Snel maar een stukje taart opgevroten tegen de vieze smaak.
Vanmiddag gewoon nog een keer. Misschien schijnt dan de zon.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Flink eind gelopen dacht ik zelf. Zo voelde het althans minstens wel met die gure kou en die wind. Nog geen 2900 steps![]()
Krijg de kut met je hoere herfstweerKlaarmee.
Ik heb vandaag 15 stappen gezet, als dat helpt.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Flink eind gelopen dacht ik zelf. Zo voelde het althans minstens wel met die gure kou en die wind. Nog geen 2900 steps![]()
Krijg de kut met je hoere herfstweerKlaarmee.
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzoquote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 15 stappen gezet, als dat helpt.
Vanmiddag bij pa op bezoek. Dus ook weer een flink stuk met de trein en de tram en dus ook weer flink wat lopen tussendoor. Eigenlijk wel zin inquote:Op zondag 21 maart 2021 11:23 schreef shiitake het volgende:
Vanmiddag gewoon nog een keer. Misschien schijnt dan de zon.
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzo
quote:Op zondag 21 maart 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik precies zien welke dagen ik brak op de bank had gelegen als ik op stap geweest was de dag ervoor. 30 stappen over de hele dag ofzo
O ik zit al jaren regelmatig onder de 100, maar heb natuurlijk niet m'n telefoon in m'n broekzak.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.
Ik meet mijn stappen alleen als ik mijn telefoon bij heb. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel extreem weinig. Ik denk dat ik niet onder de 1000 stappen zou kunnen blijven al zou ik het proberen. Je moet toch een keer naar de plee, wat eten maken etc.
Fijn vooruitzicht.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag bij pa op bezoek. Dus ook weer een flink stuk met de trein en de tram en dus ook weer flink wat lopen tussendoor. Eigenlijk wel zin in
Nee ik heb zo'n smartwatch. Eigenlijk een polsbandje want ik gebruik hem alleen maar als stappenteller.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zit al jaren regelmatig onder de 100, maar heb natuurlijk niet m'n telefoon in m'n broekzak.
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zapte even voorbij 600lb life. Kerel die 10.000+ calorieën per dag eet en dan toch niet onder de 300 kilo komt.
quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laatst weer zo'n maandoverzicht van Google in m'n mail. Ik was in totaal in drie dorpen/steden geweest (m'n eigen woonplaats en de woonplaatsen van schoonfamilie), mijn uitgelichte hoogtepunt was een extreem klein parkje achter onze flat en ik had in één maand 4 kilometer gelopen. Het grappige is dat ik vrij zeker weet dat die 4 kilometer rijkelijk overdreven is...
Afgelopen maand was voor mij ook geen goede maand. Scheelt dat ik nog 1x per week ga sporten, maar nu het zo druk is op het werk vergeet ik tussen de middag ook vaak om rondje te lopen. Dagen dat ik mijn hond heb dan haal ik mijn stappen wel makkelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laatst weer zo'n maandoverzicht van Google in m'n mail. Ik was in totaal in drie dorpen/steden geweest (m'n eigen woonplaats en de woonplaatsen van schoonfamilie), mijn uitgelichte hoogtepunt was een extreem klein parkje achter onze flat en ik had in één maand 4 kilometer gelopen. Het grappige is dat ik vrij zeker weet dat die 4 kilometer rijkelijk overdreven is...
Waarschijnlijk nul, ik keek dat programma vroeger best vaak en de meesten liggen al jarenlang in hun bed. Daar moeten ze ook eten, gewassen worden, poepen en plassen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?
Kijk het kan altijd erger.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zapte even voorbij 600lb life. Kerel die 10.000+ calorieën per dag eet en dan toch niet onder de 300 kilo komt.
Dat is best droevigquote:Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarschijnlijk nul, ik keek dat programma vroeger best vaak en de meesten liggen al jarenlang in hun bed. Daar moeten ze ook eten, gewassen worden, poepen en plassen.
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatischquote:
Dat vergeten herken ik ook wel ja. Ik moet het inderdaad ook hebben van wandelingetjes naar de supermarkt, maar het probleem daar is dat mijn vriend tegenwoordig alle boodschappen doet, omdat hij een iets minder drukke baan heeft. Dus daar ben ik in heel 2021 ook nog niet geweestquote:Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maand was voor mij ook geen goede maand. Scheelt dat ik nog 1x per week ga sporten, maar nu het zo druk is op het werk vergeet ik tussen de middag ook vaak om rondje te lopen. Dagen dat ik mijn hond heb dan haal ik mijn stappen wel makkelijk.
Loop dan wel vaker naar de supermarkt toe.
Niet zoveel vrees ik. Past amper in zijn schoenen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best raar. Hoeveel stappen loopt die per dag?
50 kilo is echt heel lang geleden voor mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weeg voor het eerst in m'n leven meer dan 50 kilo.
Is toch eigenlijk belachelijk. Dat jeje normale leven niet kan/mag/moet leven.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatisch.
[..]
Dat vergeten herken ik ook wel ja. Ik moet het inderdaad ook hebben van wandelingetjes naar de supermarkt, maar het probleem daar is dat mijn vriend tegenwoordig alle boodschappen doet, omdat hij een iets minder drukke baan heeft. Dus daar ben ik in heel 2021 ook nog niet geweest.
50quote:Op zondag 21 maart 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weeg voor het eerst in m'n leven meer dan 50 kilo.
Dan hoeft het ook niet zo nodig he, dan krijg je al genoeg beweging, frisse lucht en afwisselingquote:Op zondag 21 maart 2021 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Valt best mee, maar ik kan me er echt niet toe zetten om doelloos een rondje te gaan lopen. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb het daar toch te druk voor / andere dingen hebben altijd prioriteit. Als het leven normaal is ga ik vrijwel overal op m'n longboard of soms met de fiets heen, maar nu ik nergens heen moet is het dramatisch .
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijgquote:Op zondag 21 maart 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoeft het ook niet zo nodig he, dan krijg je al genoeg beweging, frisse lucht en afwisseling
Mijn masseur zei dat ik nog vrij goed voor mijn lichaam gezorgd had. Maar vorig jaar sportte ik nog 3x per week vrij intensief; merk ook wel dat dat nu niet meer het geval is.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijg.
Ik ben allemaal dingen aan het uitzoeken waar ik heen ga "als het weer mag"quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we snel weer wat vrijheden, ik voel me er niet per se goed bij dat ik al een jaar geen lichaamsbeweging meer krijg.
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 21 maart 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn masseur zei dat ik nog vrij goed voor mijn lichaam gezorgd had. Maar vorig jaar sportte ik nog 3x per week vrij intensief; merk ook wel dat dat nu niet meer het geval is.
Jullie hebben een auto toch? Kan je niet ergens heenrijden waar je het wel leuk vind om te wandelen?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen.
Ik fietste laatst naar het centrum, is een kwartiertje. Man, ik was kapot![]()
. Ik snap niet hoe ik nog steeds slank ben.
Niet iedereen vind wandelen leuk.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hebben een auto toch? Kan je niet ergens heenrijden waar je het wel leuk vind om te wandelen?
Of te gaan fietsen, boompje klimmen, geocachen etc?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet iedereen vind wandelen leuk.
Na al maanden elke zondag wandelen heb ik er ook dikke schijt aan dat kut wandelen
Doe je nog wel eens pokemons vangen? Jij hebt dat nog best lang volgehouden toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wandelen zonder een doel ook maar saai. Naar de winkel of met een hond is wel chill maar ik ga ook niet snel even een rondje wandelen voor de lol.
Ja maar sinds ik niet meer in centrum woon eigenlijk niet meer en sinds mijn telefoonhouder van mijn fiets is gejat ben ik helemaal gestopt. Geen zin om de hele wijk door te lopen voor een paar stops en Pokémon die ik al tig keer heb. Was wel leuk in het centrum want door het Rensenpark lopen enz en daar liepen toen ook altijd veel andere spelers.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens pokemons vangen? Jij hebt dat nog best lang volgehouden toch?
Nou ja het meeste heb ik hier ook wel een miljard keer gezien inmiddels ja. Wat dat betreft is het wel fijn dat ik met de fiets nou eerst een paar km kan rijden om dan daar te gaan wandelen. Afwisseling is belangrijkquote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wandelen zonder een doel ook maar saai. Naar de winkel of met een hond is wel chill maar ik ga ook niet snel even een rondje wandelen voor de lol.
Volgens mij op m'n 18e ofzo. En toen begon ik dingen te lusten en ging het mis.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
50 kilo is echt heel lang geleden voor mij.
Ik zou het echt niet weten hahaha.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij op m'n 18e ofzo. En toen begon ik dingen te lusten en ging het mis.
Ik ook. Maar gisteren was het toch nog wel een beetje te fris.quote:
Paar minuten fietsen en je hebt het vaak al iets warmer.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gisteren was het toch nog wel een beetje te fris.
Dan vind ik wandelen wel weer een leuke afwisseling om toch in beweging te blijven.
Gisteren was het daarvoor heerlijk weer met zonnetje erbij. Richting centrum gelopen, daarna via omweg weer terug.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gisteren was het toch nog wel een beetje te fris.
Dan vind ik wandelen wel weer een leuke afwisseling om toch in beweging te blijven.
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Alles is gewoon sowieso leuker wanneer het lekker weer is en er een zonnetje schijnt.
Bloesems.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het kutweer wordt, anders had ik even naar de bloesems in Wageningen kunnen fietsenOf nou ja, even. Met mijn conditie.
Hier bij het gemeentehuis staan ze vol in bloei, kersen. De magnolia staat vol in de knop.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bloesems.Hier zo'n straatje met van die roze bloesems. Maar volgens mij bloeien die nog niet,
Ja klopt, maar ik heb ruim een uur gefietst met handschoenen aan, maar m'n handen werden toch niet echt warm met dat waterkoude weer.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar minuten fietsen en je hebt het vaak al iets warmer.
Vind dit echt altijd bijzonder om te lezen. Die dingen zijn best wel fool-proof maar ken ook iemand waarbij dat soort dingen altijd niet werken.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Via de iPad doet de sonos het wel. Hapert een beetje. Wat. De. Fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |