quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja en dan telkens die biertjes erbij en elkaar heel gelukkig aankijken
Haha, die hebben vaak niet opgelet op school. Daarom staan ze daar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:36 schreef RipCity het volgende:
Vraag me altijd af op welk moment je op school zit en bedenkt: Ik ga kabels dragen en rollen achter een cameraman
Mis ook wat "connectie" inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:33 schreef MAY-be het volgende:
Ik heb heel erg het gevoel dat ik het zit te kijken om HUN een plezier te doen ipv andersom...
Had je liever naar een zwart scherm willen staren ?quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha, die hebben vaak niet opgelet op school. Daarom staan ze daar.
Zijn natuurlijk stagiaires die moeten ergens beginnen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha, die hebben vaak niet opgelet op school. Daarom staan ze daar.
Geintje.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je liever naar een zwart scherm willen staren ?
Je zal je verbazen wat een techniek achter dit soort producties zit.
Ik ben ondertussen een beetje fan van Kraantje terwijl ik zn muziek niet echt ligquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:44 schreef RipCity het volgende:
Je moet die krantenpappie vooral niet laten praten dus. Danny denkt ook van: boeiuh met je trending.
BoRap #1quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:45 schreef Zwansen het volgende:
Danny Vera met, je raadt het niet, lollercoaster.
Kraangodquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:45 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een beetje fan van Kraantje terwijl ik zn muziek niet echt lig
Wat een stomme vervelende nare opmerking!quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:36 schreef RipCity het volgende:
Vraag me altijd af op welk moment je op school zit en bedenkt: Ik ga kabels dragen en rollen achter een cameraman
Zou Sanne wel eens aan de paarsgepunte lans willen rijgen manmanman 😋quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:30 schreef Vlinder het volgende:
Goddomme. Ik weet zeker dat Sanne net zoals ik mega jaloers is op Kraantje dat ie zo goed kan praten.
#Stotteraar
Ik denk dat het komt doordat er eigenlijk totaal geen oogcontact is met de camera-artiest. Ze kijken je niet aan, je ziet ze muziek maken en dansen. Maar ze maken geen contact met jou.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:33 schreef MAY-be het volgende:
Ik heb heel erg het gevoel dat ik het zit te kijken om HUN een plezier te doen ipv andersom...
Alle niet-brabanders verbieden mee te zingen iddquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Guus moet maar gewoon in zijn eentje Brabant blijven zingen. Vond het niet echt een succes.
Boomer gespot.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
BoRap #1Top2000 2021
Fuck dit zaadnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |