Met stok of zonder?quote:
Yepquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen zijn/haar vette bodem al liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is prima voer na milkshakesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij eten na de drank.. broodje shoarma...
Nou ja, ik een halve en opa de rest
Dat is toch heul niet vet?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Maaltijdsalade met mango en hazelnoten![]()
Ik heb het stokje eruit gehaald, en dat was al vullend genoegquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Broodje kroketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij? Hoeveel stappen moet je dan maken?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
Moet ik stappen maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]jij? Hoeveel stappen moet je dan maken?
Mango!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Maaltijdsalade met mango en hazelnoten![]()
Ik was benieuwd naar de stokquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het stokje eruit gehaald, en dat was al vullend genoeg
Jij was toch van slag van een snicker?quote:
Ik had het in een spoiler moeten zettenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat jouw 'ze lezen vast niet terug' ze heeft getriggerd
[..]
Yep
Broodje kroketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee, wel zoetquote:
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;![]()
Dat was toch een Nuts?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij was toch van slag van een snicker?of gooi ik weer fokkers door elkaar
![]()
![]()
Ik lees meestal alles terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het in een spoiler moeten zetten
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
Oh no, begin daar nou niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]jij? Hoeveel stappen moet je dan maken?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het in een spoiler moeten zetten![]()
![]()
[..]
Yep
Broodje kroketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je het op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Die is of kwijt, of kapot of er moet nog een gietharslaag opquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Jij was van slag erdoor. (Dacht ik)quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Nutsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij was toch van slag van een snicker?of gooi ik weer fokkers door elkaar
Ja, maar dat is snoepen he, avondeten 'moet' gewoonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Jij was van slag erdoor. (Dacht ik)![]()
![]()
1 minuutBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Iemand moet het doen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Proost
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Opa zit ook al te trappelen
Een schuimerdje
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mango!Ik denk dat jij het gezondst gegeten hebt vanavond.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Schuimde als een malle, en er zat al zo weinig in het flesje![]()
Ik probeerde nog te waarschuwenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Schuimde als een malle, en er zat al zo weinig in het flesje![]()
[ afbeelding ]
Lekkah....is de mening vanuit Den Haag ..
Beetje weinig
@Prisha Olle zuuperd we zijn al begonnenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Vaak vallen die kantenklare salades tegen wat betreft kcalquote:
Hier had ik er beter twee van kunnen kopen![]()
Toen was ik waarschijnlijk al aan het dweilenquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen was ik waarschijnlijk al aan het dweilen![]()
Die zit met grote ogen naar een raket te staren ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
@:prisha Olle zuuperd we zijn al begonnen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: