Slimquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik beloof bij deze dat ik hem ga proeven
Kijk, da's haalbaarquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik beloof bij deze dat ik hem ga proeven
Heb je er als volleerd proever nog commentaar op gegeven, of toch maar niet?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen weekend at ik bij mijn dochter, ze vertelde dat ze allemaal lekkere biertjes had gehaald, allemaal Jopen
Je nam een wijntje?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen weekend at ik bij mijn dochter, ze vertelde dat ze allemaal lekkere biertjes had gehaald, allemaal Jopen
Neequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je er als volleerd proever nog commentaar op gegeven, of toch maar niet?
Ja, ook omdat er al gluten in het eten zaten (goed excuus)quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
De anderen waren er zeer lovend over, misschien hadden wij hier net de verkeerdequote:
Die gok ga ik dan net weer niet meer nemenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De anderen waren er zeer lovend over, misschien hadden wij hier net de verkeerde
We zullen wel echte kenners zijn gewordenquote:
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gok ga ik dan net weer niet meer nemen
Alleen Joop Zoetemelk is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Spugen in je bier, dat vind ik toch wat zonden hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen wel echte kenners zijn geworden![]()
Pure bier snobs die spugen op Jopen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar
Ouwe JopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook.Ben er weer zo aan toe, beetje afleiding, gezelligheid. En aan die geneeskrachtige werking van het eerste biertje.
![]()
Nog eventjes door.... tot straks!
En aan de ...eh...tja....van het tweedequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:14 schreef shiitake het volgende:
En aan die geneeskrachtige werking van het eerste biertje.![]()
Ik ook, ik zal de biertjes missen in april.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook.Ben er weer zo aan toe, beetje afleiding, gezelligheid. En aan die geneeskrachtige werking van het eerste biertje.
![]()
Nog eventjes door.... tot straks!
Had je die andere van 2 weken terug ook al op?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal de biertjes missen in april.
De Karmeliet, die heb ik nog, dus april hoeft niet helemaal bierloos te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Had je die andere van 2 weken terug ook al op?
Je kunt komende maand alvast scouten voor nominaties natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |