quote:
Als je er maar niet aan ruikt, dan is het wel te doenquote:
Ik twijfel, dit is best vies hahaquote:
Gaat ie hem wel opdrinken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zeem mijn ramen er wel mee![]()
Zelfs opa vindt hem niet te hakken. Nou dat wil wat zeggen
Geen idee hoe uilenzeik smaakt.quote:
Biertje 2 gewoon dicht wegpleuren en genieten van biertje 1quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef shiitake het volgende:
Wat raden jullie aan? Dat ik meteen biertje 2 open en daarna biertje 1 opdrinken? Ik las dat ie wel lekker is.
Biertje 1 is lekker, dus als ik jou was zou ik eerst biertje 1 doen. en waarschuwing: HIJ SCHUIMT ALS EEN MALLE!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef shiitake het volgende:
Wat raden jullie aan? Dat ik meteen biertje 2 open en daarna biertje 1 opdrinken? Ik las dat ie wel lekker is.
Beste tip van de avondquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Biertje 2 gewoon dicht wegpleuren en genieten van biertje 1
Biertje 1 als laatste, save the best for lastquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef shiitake het volgende:
Ja...dat welquote:
Niet ruiken, ik herhaal: niet ruiken!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:07 schreef shiitake het volgende:
Ik ga meedoen met biertje 2. Heb ik dat maar gehad.
Ja, ik heb eigenlijk ook geen ideequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee hoe uilenzeik smaakt.
Vermoedelijk beter dan dit.
Wel lekker veiligquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn ordinaire Leffe Tripel, tript prima
Of proevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet ruiken, ik herhaal: niet ruiken!!!
scrubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |