Exclusief btwquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voor 120 mjd de helft van de aandelen van Pfizer? Dat gaat je echt niet lukken lijkt me
Market Cap is: 198.192Bquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voor 120 mjd de helft van de aandelen van Pfizer? Dat gaat je echt niet lukken lijkt me
Ja, maar dat betekent niet dat je de helft van de aandelen kan kopen tegen de huidige beurswaardequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Market Cap is: 198.192B
Dus..........
Dan bieden we het dubbele, of het 10 voudige, allemaal goedkoperquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je de helft van de aandelen kan kopen tegen de huidige beurswaarde.
Als het boven de 9k is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Ferd de cijfers weer gaan spoileren vandaag?
Volgens mij was het zo dat de cijfers vanaf vrijdag op andere tijden worden gepubliceerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Ferd de cijfers weer gaan spoileren vandaag?
Stuur het op naar de EU ideeėnbus.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan bieden we het dubbele, of het 10 voudige, allemaal goedkoper
Ik gok erop dat ze er ergens in 2025 achter komen dat dat goedkoper had geweest aangezien we waarschijnlijk wel een abbonement moeten nemen op die spuit van ze.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Stuur het op naar de EU ideeėnbus.
Ik weet de context niet, maar als je je door een introductieochtend van drie uurtjes moet worstelen kun je inderdaad beter op de bank Netflixen.quote:
Wat snapte je exact niet aan het artikel om te begrijpen dat het werkende huisartsen moeilijk word gemaakt?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet de context niet, maar als je je door een introductieochtend van drie uurtjes moet worstelen kun je inderdaad beter op de bank Netflixen.
Als dat daadwerkelijk goedkoper is dan gaat dat dus ten koste van het bedrijf en kan ik me niet voorstellen dat je een meerderheidsbelang gaat krijgen in een vijandige overname.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze er ergens in 2025 achter komen dat dat goedkoper had geweest aangezien we waarschijnlijk wel een abbonement moeten nemen op die spuit van ze.
Desnoods, vaccins zijn namelijk compleet niet interessant voor de medische industrie, het zijn echt kruimeltjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk goedkoper is dan gaat dat dus ten koste van het bedrijf en kan ik me niet voorstellen dat je een meerderheidsbelang gaat krijgen in een vijandige overname.
Kan me verder ook voorstellen dat er nog wat wetgeving in de weg staat, maar dat weet ik. Iet zeker.
Dan kan je nog beter uitonderhandelen dat Pfizer voor een x bedrag het recept vrijgeeft.
Dat is weer een pleidooi om eerst de ouderen te vaccineren, ipv op te sluiten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:51 schreef raptorix het volgende:
En men heeft het over overlijden, ik raad iedereen aan deze video te kijken:
Ja, zijn lastige keuzes.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Want mensen die in het ziekenhuis komen van covid hebben geen reėle kans om eraan te overlijden of?
Voor beide valt wel wat te zeggen, risico groepen en het vaccineren van de de meest oude mensen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-nog-even-groot.html
[..]
[..]
Deze persoon komt over als een oudere die vindt dat alle regeltjes maar niet meer voor haar moeten gelden. Gelukkig werkt het niet zo. Nog altijd geen idee verder waar het sollicitatieproces precies voor is, misschien komt het omdat je geen artikel hebt geplaatst.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snapte je exact niet aan het artikel om te begrijpen dat het werkende huisartsen moeilijk word gemaakt?
Moeilijk wordt gemaakt om wat te doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snapte je exact niet aan het artikel om te begrijpen dat het werkende huisartsen moeilijk word gemaakt?
Waar gaat dit topic over dacht je?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moeilijk wordt gemaakt om wat te doen?
Ik heb mijn kinderen zelf leren zwemmen, net als fietsen, veterstrikken ed. Waarom moet dat extern tegenwoordig?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:24 schreef Molo het volgende:
Tijd voor witte bonen in tomatensaus en spekjes nu als ontbijt in mijn gezin, daarna eens wat frisse lucht op doen richting de zwemles die goddank weer mag![]()
![]()
Over corona.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar gaat dit topic over dacht je?
Nee om te helpen met vaccineren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over corona.
Dus het wordt deze mevrouw moeilijk gemaakt om corona te krijgen?
Huisartsen die solliciteren voor corona misschien?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over corona.
Dus het wordt deze mevrouw moeilijk gemaakt om corona te krijgen?
Begrijpend lezen werd er op het VMBO niet gegeven?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huisartsen die solliciteren voor corona misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |