Dat komt misschien hierdoor:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht altijd dat dat van de Beatles was..
14 minutenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
14 minuten die versie van jou![]()
Hij staat nog aan hier, ff oefenen
Goeiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat komt misschien hierdoor:
Compilatie van o.a. Sugar, sugar en Beatles.
Ja inderdaad, als ik dat liedje hoor denk ik aan Stars on 45quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat komt misschien hierdoor:
Compilatie van o.a. Sugar, sugar en Beatles.
Maar gelukkig is het goed gekomen met je.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ooit een keer live in de Staatsloterij-show en de after-party
Moest van de zaakquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het goed gekomen met je.
Was dat niet met Patricia "kom maar" Paay?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik dat liedje hoor denk ik aan Stars on 45
Ja, zit wat inquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, anders zou het me niet teveel zijn
Star sisters on 45quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet met Patricia "kom maar" Paay?
Volgens mij had je er ook een Star Sisters versie van, met Patries, d'r zus en nog een zangeres.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet met Patricia "kom maar" Paay?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had je er ook een Star Sisters versie van, met Patries, d'r zus en nog een zangeres.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had je er ook een Star Sisters versie van, met Patries, d'r zus en nog een zangeres.
Ik moet nu ineens aan deze denken. Ik vond dat een geweldig nummer en met die clip erbij.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was leuk!quote:
Ja die is zo ontzettend gaaf, ook nu weer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan deze denken. Ik vond dat een geweldig nummer en met die clip erbij.
Ja! Haha ok.. we hadden toen nog maar twee NL zenders... maar we vonden hem leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan deze denken. Ik vond dat een geweldig nummer en met die clip erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |